4

vlady

преди 6 години

Надземният транспорт има в пъти по-ниска пропускателна способност от метрото и няма как да го замести пълноценно - за автобуси и тролеи пътникопотоци над около 5000 пътници на час са почти непосилни, за трамваите абсолютният максимум е 25-30000 при напълно обособено трасе и дълги вагони или състави, при непълно обособяване трудно се превозват повече от около 10 000.

3

Анонимен

преди 6 години

НЕ СЕ ПИШЕ НОРМАЛНИ ТЕ ДЪРЖАВИ ПИШЕ СЕ ПРОДАЖНИТЕ ДЪРЖАВИ

2

Анонимен

преди 6 години

Автобуси ли? Че то в София няма толкова автобуси, които могат да поемат трафика на метрото. То в нормалните държави правят друго нещо - подземният транспорт се дублира с надземен транспорт и при някакъв проблем при единият вид транспорт пътниците се прехвърлят към другият вид транспорт, но в България разни "умни" глави махнаха надземният транспорт.

1

Анонимен

преди 6 години

То за толкова време и при този трафик сигурно автобусите я са направили един курс, я не. Все пак браво, за бързата реакция.