32

Димитър Борисов

преди 6 години

Освен че друсат автомобилите и се разбиват, много шум се вдига. Много са по-скъпи от асфалта. Когато се наложи ремонт и се разкопае, никога не може да се сложат същият брои павета при възстановяването. Винаги по-малко павета ще се наредят и след това бързо се разбиват.

31

До 28

преди 6 години

Ами те, гражданите, са си събрали пари. Според вас общината с какви пари оперира? Затова служителите от общината са длъжни да се съобразят с желанието на гражданите. Стига да се водили само по далаверата....

30

Анонимен

преди 6 години

До Историкпонеже в Австрия на некой са му притрябвали 150 годишни павета от България...

29

(-_-)

преди 6 години

Павета? В кой свят живеете бе? В някаква приказка? С танкове ли се придвижвате? Освен, че трошат на хората и без това захабените автомобили, вдигат прах, а при дъжд са хлъзгави и опасни за движение.. Какво щете въобще? Дори пеша не е комфортно придвижването по тая отживелица от по-миналия век..

28

Шаран-БГ

преди 6 години

Става дума за град РУСЕ - ЗА СТАРИЯ РУСЧУК ! ЗА НЕЩО КАТО ПРИКАЗКА, КАТО ЛЕГЕНДА -- ЗА НЕЩО СВЯТО !! А то- всяка коза , за своя крак !? За разспниците на нова България няма нищо свято -- само пара да пада !Не живея там по-вече от 40 години, но когато го посетя в последните години -- ми се плаче !! Като че ли се прави всичко възможно този град да бъде унищожен - както впрочем и тази държава. Предлагам : Първо да се събори Дунав - мост 1 !! Че го правиха руснаци.................

27

Анонимен

преди 6 години

До 32 - Ами да съберат пари гражданите, да напишат проект и да си ги направят.

26

Историк

преди 6 години

Предполагам - на шлеповете и обратно в Австрия. Няма да ги върнат, гаранция - дори може някой лев да дадат, за почерпка.

25

Анонимен

преди 6 години

Ако около тази улица в Русе не живее никой и ако общината поддържа паветата, нека си ги държат. Аз по-долу коментирах за София, че е безумие да има павирани улици по няколко километра. Гражданите не ги искат, ама на Фандъкова й е все тая.

24

Шаран-БГ

преди 6 години

Авторът на написаното се е опитал да Ви каже , какво представлява улица "Славянска" за град Русе, за русенските граждани , за историята българска. Дължината и е 353 метра - от "Александровска" до сградата на старата русенска ЖП гара. По тая улица "фъркат" от Мерцедес до Опел, и от Москвич до Трабант ? Тресат се по паважа, чупят се носачи и ресьори --ужас. Махайте паветата, продайте ги на "простите" германци, слагайте 2 /два/ пръста асфалт и всяка година - ремонт му е майката !!

23

Петър Златанов

преди 6 години

В този участък на улица Славянска почти не живее никой, а са само предимно сгради-паметници на културата и офиси. А дори и автомобилният трафик не е толкова интензивен. Кому трябваше да ги махат!! Като гражданин настоявам Кмета да нареди да се пренаредят!!! Дори комунистите не унищожиха паветата, а само ги асфалтираха. "Малкият Мук" - Пламен Стоилов в момента унищожава град със столетия буржоазна история!!!

22

Анонимен

преди 6 години

ако се сложи качествен асвалт никой няма да реве за паветата. Те просто са само за пешеходци

21

Анонимен

преди 6 години

Паветата създават грохот извън здравословните норми, чупят се коли, ако возиш дете главата му се друса опасно, вдига се много прах... да не говорим, че се чупят автомобили и редовно има спрели с авариен триъгълник по Цар Борис 3, а това създава опасност от катастрофи. Общината отдавна не поддържа паветата както трябва. Но просто не й се дават пари да ги сменят. Поживейте около квартал с павета. Ад е.

20

Анонимен

преди 6 години

В Европа улиците които са павирани се подържат перфектно.(особено в Холандия и Германия, скандинавието също), уникални са, по конец са сложени паветата по всички правила. У нас обикновено приличат на грозотия. Нито наредени паветата както трябва, нито поддържани. Грозна работа.

19

Анонимен

преди 6 години

Като чета тука мислите на мислителите тука - преди Иван Костов бил най-големият крадец, а сега Бойко, а другарите винаги били хрисими ангели.

18

Анонимен

преди 6 години

Навремето имаше един "Жоро павето"Каква романтика само имаше през социализъмаА сега - асфалт

17

Анонимен

преди 6 години

Ужасният шум и прах от тези павета едва ли се харесва на живеещите на тази улица. Паветата са културна и историческа ценност само когато са по римските пътища.

16

rst

преди 6 години

До РВГаранцията не покрива ходова част бе хирец.Впрочем, ако всички мислеха като теб, все още щяхме да сме рицари и да живеем в замъци. Но за твое нещастие светът се развива. До Анонимен 19,Как на запад не са се сетили да павират улиците цц, ужас.. ходи да им разкажеш за паветата, може да те позлатят.

15

Петърчо

преди 6 години

45 години откакто Кастро посещава Русе. Почти 28 години след като България става демократична страна. Не знам колко години след като започва да съществува този сайт и след като започва в него да публикува статии въпросния журналист написал тази статия някой се сети за първата улица с павета в България. Паветата са сложени преди 137 години. Или когато се махат е лошо а когато стоят почти половин век под асфалт е добре? Да наистина, липсата на информираност ще да е най-скандалното.

14

РВ

преди 6 години

На този пък от джоба му излизало да си оправи ходовата част... ами то колите си имат гаранция бе пич. Като изтече гаранцията, нова и така няма да даваш пари за ремонти.

13

РВ

преди 6 години

Като чета коментарите на някои индивиди тук ми става ясно защо България прилича на ***. Всички згради са с различен цвят, бутат се красиви аристократични къщи в центъра на големите градове за да се построят циркаджийски згради та да има по един апартамент за всеки от наследниците.... Имам чувството че половината народ е сляп. *** за да не му се развали случайно варела за 5000лв е готов да развали нещо което е безценно.