2

Helleborus

преди 6 години

Знам и за друг случай, банка запорира майчинство, защото се превежда точно по сметка, по която имало непогасен оувърдрафт. Няколко институции, включително банков надзор, не успяха и не пожелаха да спрат банката да взема майчинството, а тия пари са по закон неприкосновени, защото са за издръжка на дете. Какви права да имаме като потребители, ако институциите, които трябва да ги защитават, не искат да се преборят с нарушителите? Да не говорим, че лятото дори не обслужват клиенти, ходят по морето.

1

Helleborus

преди 6 години

Преди година имах проблем с фирма, която отказа да ми изработи поръчка, която е вече капарирана. Стигнаха до извода, че трябвало да ми искат тройно повече пари. Дали ми ниска цена, защото продуктите били прости за изработка, но се усетили, че "напомняли" по-луксозните такива на по-високи цени. Затова тайно ми върнали капарото, включено в цената на първия готов елемент и се отървали. КЗП, след няколко посещения и телефонни разговори не направи нищо, при входирана молба с номер, дори нямам отговор