Хем с едно зареждане изминал 1772 км, хем средният пробег варирал между 404 и 560 (леле какъв интервал). Нещо не се връзва.Отделно, автобусът празен ли е били или с пътници, че теглото също е от значение. А времето за зареждане е доста дълго.
И като сложим средно 40 по 90кг пътници + 40 по 25кг куфари, айде и 3м/с напречен или страничен вятър...що да не сложим и 30% от трасето в 10 градусов наклон....чакам да видя резултатите. В "лабораторни" условия всичко може.
Бе що не си четете статиите поне веднъж след като ги напишете? Толкова много грешки, като че ли сте я писали през смартфона... Такова отношение към читателя направо отвращава!
Защо ли в Русия не направят нещо такова, нещо полезно и добро за хората ?!Да, Боярищник е добър, но само за руските хора ;)Русия още е в 13-ти век
До МОЦЕМоже да се въведе алтернатива на фаровете и стоповете, щом са толкова енергоемки. Предлагам, ако фаровете не са задължителни, да се се кара с постоянно натиснат клаксон.
Как така ги мятате тези цифри не знам..Замисляли ли сте се, че ако с батерия 440 кВ пробегът е 560 километра то някак си чудодейно с по-голямата батерия от 660 кВ пробегът изведнъж става 1772 км. Как си представяте с 220 кВ да измине почти двойно на това което изминава с 440 кВ батерия....... с по-малко да изминеш двойно повече... на някой му куца математиката или съответният предполагам английски език.
Капацитета на батериите няма как да се мери в к.с.Иначе това постижение е сигурно направено в оптимален режим - топло веме, без тръгни-спри, олекотен от всякъде.Само за сведение, Тесла, на немски аутобан, ако я караш, както би карал една дизелова кола с голям мотор, не изкарва и 200км с едно зареждане.
До е 10Прав си, бая вятър ще трябва, май ще викнем и тези каки от ВИП брадър, да правят вятър. Мисля, че ще се справят.
Сигурно е бил пълен с акумулатори и няма място за 40 пътници. Може да пътуват на покрива като в Бангладеш
До МОЦЕКолега, интересно ми е как изчисляваш, "най-големия разход са фарове и стопове". Два фара+стопове са макс. 200 вата, дори да има и друго, да приемем 500 вата /половин киловат/. Една кола е средно 100 киловата. Много коли са с фабрични днавни светлини, които са добри, е при китайските качеството съответства на цената.
Една държава няма ли визия за бъдещето си, то просто тя няма бъдеще. Това важи с пълна сила за нашата.
Рекорд! Е- автобус измина 1800 км с едно зареждане