27

Анонимен

преди 6 години

Хем с едно зареждане изминал 1772 км, хем средният пробег варирал между 404 и 560 (леле какъв интервал). Нещо не се връзва.Отделно, автобусът празен ли е били или с пътници, че теглото също е от значение. А времето за зареждане е доста дълго.

26

Иванов

преди 6 години

И както винаги,нашите бг *** и от автобуси разбират.Универсални ***!

25

Анонимен

преди 6 години

При такъв тонаж батерията трябва да е над 1 тон

24

Анонимен

преди 6 години

И като сложим средно 40 по 90кг пътници + 40 по 25кг куфари, айде и 3м/с напречен или страничен вятър...що да не сложим и 30% от трасето в 10 градусов наклон....чакам да видя резултатите. В "лабораторни" условия всичко може.

23

Сс

преди 6 години

Не правят в Русия по същите причини по които не правят и в България ***

22

Кратун

преди 6 години

Бе що не си четете статиите поне веднъж след като ги напишете? Толкова много грешки, като че ли сте я писали през смартфона... Такова отношение към читателя направо отвращава!

21

Анонимен

преди 6 години

Защо ли в Русия не направят нещо такова, нещо полезно и добро за хората ?!Да, Боярищник е добър, но само за руските хора ;)Русия още е в 13-ти век

20

Анонимен

преди 6 години

Честито на бензиновата държава.

19

Бай Некойси

преди 6 години

Една добра новина за България и Кошмарна за руските навлеци, Лукойл и *** им.

18

Бам Бам

преди 6 години

До МОЦЕМоже да се въведе алтернатива на фаровете и стоповете, щом са толкова енергоемки. Предлагам, ако фаровете не са задължителни, да се се кара с постоянно натиснат клаксон.

17

11111

преди 6 години

Как така ги мятате тези цифри не знам..Замисляли ли сте се, че ако с батерия 440 кВ пробегът е 560 километра то някак си чудодейно с по-голямата батерия от 660 кВ пробегът изведнъж става 1772 км. Как си представяте с 220 кВ да измине почти двойно на това което изминава с 440 кВ батерия....... с по-малко да изминеш двойно повече... на някой му куца математиката или съответният предполагам английски език.

16

Анадолски

преди 6 години

И все пак нашите опити са по велики

15

Анонимен

преди 6 години

Капацитета на батериите няма как да се мери в к.с.Иначе това постижение е сигурно направено в оптимален режим - топло веме, без тръгни-спри, олекотен от всякъде.Само за сведение, Тесла, на немски аутобан, ако я караш, както би карал една дизелова кола с голям мотор, не изкарва и 200км с едно зареждане.

14

Анонимен

преди 6 години

Еййй, измислил го руснака!

13

Анонимен

преди 6 години

До е 10Прав си, бая вятър ще трябва, май ще викнем и тези каки от ВИП брадър, да правят вятър. Мисля, че ще се справят.

12

Анонимен

преди 6 години

Сигурно е бил пълен с акумулатори и няма място за 40 пътници. Може да пътуват на покрива като в Бангладеш

11

техник

преди 6 години

До МОЦЕКолега, интересно ми е как изчисляваш, "най-големия разход са фарове и стопове". Два фара+стопове са макс. 200 вата, дори да има и друго, да приемем 500 вата /половин киловат/. Една кола е средно 100 киловата. Много коли са с фабрични днавни светлини, които са добри, е при китайските качеството съответства на цената.

10

той

преди 6 години

До alНе ти трябва да знаеш...

9

е

преди 6 години

До практиченАми с вятърните перки на ново-мутро-богаташите бе, колега...

8

Юзбашията

преди 6 години

Една държава няма ли визия за бъдещето си, то просто тя няма бъдеще. Това важи с пълна сила за нашата.