11

Гост

преди 6 години

Внимавайте с големите вериги, там може голямото намаление да е за сметка на гаранционното обслужване, което обикновено Ви се отказва, Закупих телевизор от магазин Зора, който даде дефект след 1 година (гаранцията в 2) и отказаха да ми го ремонтират. Като ме "установиха" че аз не съм го ползвал правилно. А аз само съм го включвал от дистанционното.

10

Анонимен

преди 6 години

Вместо да ни учат какво да правим, защо няма контрол от страна на съответните институции? И да пресекат тази гавра с българския потребител.

9

Анонимен

преди 6 години

Този експерт от "Активни потребители" е още някой със старата социалистическа представа, че на Запад по дърветата растат шоколади, а българите винаги и за всичко сами са си виновни.

8

Анонимен

преди 6 години

Каква федерация на потребители може да следи китайката до вас за колко днес продава доматите в бакалията си и колко са стрували миналата седмица? Да не говорим, че повечето трикове с намаления дори не са незаконни. За бедни държава няма никъде.

7

Анонимен

преди 6 години

В някои държави на запад обявяването на намаления се следи от федерации на потребители и ако се констатира, че търговеца *** с намаленията (примерно седмица преди намалението вдига цената и след това обявява намаление като връща нормалната цена) има такава глоба, че на повечето търговци и през ум не им минава да лъжат. Просто там има държава, тук няма.

6

Анонимен

преди 6 години

"*** няма пари, но иска Прада на цената на китайски потник."Прада не произвежда потници, а чанти. Става въпрос за пазарни механизми, измислени точно на Запад, а не в България. И колко е лесно винаги да се натяква, че потребителите сами са си "виновни". Как се търсят права? Като осъдиш за своя сметка магазин за фалшиво намаление на потник? Приказки от 1001 нощ.

5

Анонимен

преди 6 години

И на Запад не се "чисти" наистина. Първо, намаленията никога не важат за всичко, въпреки че витрината обявява това. Целта е да влезеш и да купиш нещо от новата колекция, което не е намалено. Намаленията на колекцията от миналия сезон са сравнително малки. Ако на витрината пише 70-90 процента, то вътре има малка етажерка с дамски обувки 35-ти номер и мъжки 45-ти. Тази стока е залежала от години. Само вериги като H&M, които продават само бок луци, правят истинско намаление.

4

Истината

преди 6 години

*** няма пари, но иска Прада на цената на китайски потник. Затова друг *** се появява и му я предоставя. После ***-1 реве, че ***-2 го бил измамил. Ами така е, ***! Ако се научиш да си плащаш и да не търсиш все как да минеш метър, няма да има и измамници. Просто пазара ще ги изхвърли. Системата е - бачкане, бачкане, бачкане и чак тогава мечти за лъскави играчки.

3

Анонимен

преди 6 години

аве пак опряхте темата до дребните магазинчета, а я вижте мастодонтите как лъжат за милиарди? Примерно 2000 безплатни минути, ама таксата ти 25 лв.. ит н.

2

Глупости

преди 6 години

Стандарта в Европа е различен и хората потребяват в пъти повече. Така търговеца може да си позволи да "чисти" стока на загуба, след силен сезон с огромни печалби. В България изобщо не е така. Има магазини, които трудно си плащат наема и разходите. Просто няма оборот. А няма оборот, защото сме бедняци и гласуваме за мафиоти. Това е.

1

нищо

преди 6 години

Защо само ни баламосвате,кое ни е европейското та вия искате намаленията да са европейски!?