Ne me interesyva nisko visoko ili kvato i shte da e kompaniq platili li sa si horata daa dlujni ste da prevozite horata tova sa hilqdii hora az naprimer ne sum se prebirala ot 3 godini v bulgariq edvam si vzehme otpyski i izvednuj v posledniq moment ti kazvat otmenqme poleti kak be mama vii ....... Gadove dolni zaslyjavate sichki hora koito precakvate da vi sudqtt do dypka i da mrunka shefcheto toq put ne da mi zeee da ne sme mrunkali za mesta mishkar dano do 1 godina falirash smeshnik 😡😡😡😡
Не Гада , а Иван Костов ликвидира Балкан заедно с българите,които не ни подкрепиха в стачката тогава !!!
За пореден път се убеждавам, че тези не заслужават хората да си дават парите за да летят с тях. Прекалено много си вярват.
*** да му мисли. Ние цивилизованите хора първо ползваме фърст клас или в най-лошия случай бизнес класи в баровските авиолинии, и второ ползваме кредитни карти с трип интеръпшън и трип канселейшън застраховки.
Клоуни, а като стъпиха в България устите им бяха ей такива и заплашваха със съд националния превозвач. Какво стана бе ирландски че киджии, нещо забуксувахте?
Такива като Гад Зееви ликвидираха всички национални превозвачи и в БГ,и в Унгария, и в Чехия, и в Естония, за да могат сега от същата раса катили, да ни учат на авиация и да си пробуртват Райънеърите и Уизеърите, като връх в авиацията, където се експлоатират пилотчета разни и най- вече стюарди и стюардеси срещу ниски цени и маймуни, возещи се на самолет! Нискотарифните компании, като споменатата в статията са абсолютни дървета и третират пътниците като *** още от земята!
има директиви на ЕС. Не подписвайте нищо, в нета има достатъчно платофми където за 5 мин. си даватте данните и обикновенно 250 евро обещетение получавате
какво сте му дали минуси на тоя под мен бе. То 80 процента от вас не са пътували със самолет а 95 въобще със Райънеър, айде да вземат само отношение тия които са пътували. За последните 2 години съм пътувал 4 пъти с тях като 2 пъти полета беше със закъснение от над 2 часа. Обезщетение никакво, нищо че фигурира като опция за всеки от пътниците. Крайно време е да се намеси европейската комисия по защита на потребителите и да сложи край на този цирк някак. В Европа май освен бежанците другите вече не са хора.
Возил съм се няколко пъти с тази клошарска компания и то от зор. Предпочитам да се "набутам" малко повече пари, но да получа наистина добро отношение. Иначе фирмата е перфектна за средностатистическия ***, за който най-важно е да стигне до дестинацията си, където да си прави снимки за Фейсбука и да демонстрира "завидна класа" над останалите.
Бюджетните Ryanair ще отменят по 50 полета за шест седмици