24

нов

преди 6 години

Това така е ремонтирано и така изглежда, че да те е страх да се похвалиш. Може да те помислят за побъркан, ако кажеш на някой дето за пръв път идва в София от Прага например, че това е нов булевард. :)

23

old man

преди 6 години

до аноним 22, а жълти павета между президентство и мин. съвета виждал ли си?

22

Анонимен

преди 6 години

До бгНа некадърните управляващи и техните клакьори са им криви гражданите.

21

Гост

преди 6 години

Не от "Спаси София" са искали паветата! Запазването на паветата ВИНАГИ искат от една друга неправителствена организация- ГИОРТ -гражданско сдружение за обществен релсов транспор. Незнам кой ги финансира за да отстояват такива *** интереси....А на Дондуков конкретния виновник за паветата е Министерство на културата- те издадоха заповед в последния момент да запазят паветата-било културно наследство..Дайте тогава да върнеме паважа на Цариградско шосе- преди 60-70г е било паваж...!!!

20

бг

преди 6 години

Общината искаше асфалт, спаси София ревнаха да се запззят паветата.Общината запази паветата -спаси Софияя ревнаха че паветата са шумни ,неравни и прашни. На това народът му казва -хем сърби ,хем боли

19

old man

преди 6 години

Не всяко красиво нещо е практично. За да няма проблеми с жълти павета, решението е просто.1. Махат се паветата! 2. Асфалтира се! Ползата: Пада нивото на шума в центъра на София!

18

Не разбирам

преди 6 години

Хората по света за 48 часа вдигат небостъргачи - Китай.А тук в БГ една отсечка от 500 метра на Прага я правят 3 месеца.Вчера в 5 ч. само един строител работеше.Защо До Пирогов на Борис се даде огромно пространство за небостъргач и магазин, а не се помисли, че живущите в района няма къде да паркират.Там можеше да се изгради огромен паркинг, подземен, надземен. В Германия въвеждат изцяло автоматизирано паркиране, оставяш си колата на рампа, и роботизирана система я паркира по етажите.

17

ДонДон

преди 6 години

Добре де, не бяха ли точно тези от "Спаси София", които протестираха "Дондуков да не се асфалтира, защотопаветата са били културна ценност на София?!!

16

Анонимен

преди 6 години

А кога бай Йоло Денев лега пред трамваите къде бяхте?Сега ша го направим Министер в правителството на Славча!

15

Анонимен

преди 6 години

До АнонименТака ги редяха че като минех с Москвича ресьорите не мърдаха. Днес минах по ново ремонтиранто трасе с Маздата и щяха да и изпаднат пружините.------------Ама там ти е грешката.След като си червен креттен, ще си караш москвето.С мазда никога нема да ти е комфортно.

14

Анонимен

преди 6 години

Знам ,че в България трудно се строи инфраструктура ,но дори ида се направи нещо ,после трудно се потдържа

13

Peter

преди 6 години

Добре де, кой гений рева булеварда да се прави с павета ? Паветата са шумни, вдига се прах от тях и вече няма специалисти който да ги редят. Сега НПО-та и там които реваха за павета да излязат и да кажат колко са хубваи....

12

Циклоп

преди 6 години

Йорданке, Йорданке, вместо да ни защитаваш интересите- ти защитаваш фирмите?!?!

11

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 8И на снимка 5 ли не видяхте нищо нередно?

10

Брадвата

преди 6 години

Ремонтите в София са пълна торбичка с тестиси.. но те си знаят, такава е целта, да се прави пак ремонт и пак, и пак, и пак.. да се усвояват едни средства

9

Анонимен

преди 6 години

Да сложиш павета през 2017 е като да си ремонтираш банята с.....блажна боя.Ама,такава,ногу убава,знаеш как стана,страхотно.Да,бе,знам,бе...

8

Анонимен

преди 6 години

Не съм минавал скоро от там, но само аз ли не виждам нищо нередно от снимките в статията? Някой по-запознат да каже.

7

Анонимен

преди 6 години

Така ли не я оправиха тая затънтена, балканска, панелна столица.

6

Анонимен

преди 6 години

Спаси краката си.

5

Ставри Петракиев

преди 6 години

Вече имам чувството , че всичко в тази държава се прави напук на хората !!!