14

Анонимен

преди 6 години

Децата в САЩ едва говорейки са обучавани за живота, 3 годишни се обаждат на 911 може ад видите записи в Ютюб. Онзи ден чета тук, дете тича насред колите докато баба та си приказва. Кой е виновен? Процесът е комплексен, колко майки висят с колички и детето е буквално на пътя. Колко пъти децата търчат по тротоари и изкачат между колите, колко пъти са без колан или в столче в колата. Глобени има ли? Не, ама сега пак ще вдигаме глобите и ще ревеме. Образование, превенция, глоби, камери, отговорност.

13

Анонимен

преди 6 години

Кое ще ме мотивира повече да не правя нарушение?1. глоба от 30 лева, но зная че няма да ми се разминеили2. Глоба от 300 лева, но имам повече шанс да спечеля шестица от тотото, отколкото да ме накажат

12

До 10

преди 6 години

Безумните предложения на КАТ за вдигане на глобите записан в закона имат своя естествен завършек в предложения като твоето. Хората като теб така и не разбраха, че проблемът не е в това, какво е наказанието, а във факта, че КАТ не прилага наказанията записани в закона и разбира се нищо няма да се промени ако в закона се запише куршум, вместо 1000 лева глоба, тъй като и куршума няма да се прилага, както не се прилага и досегашната глоба.

11

Анонимен

преди 6 години

Странно - тези от асоциацията на пострадали от катастрофи, искат да има още пострадали, а шофьорите да ги наказват още по-строго!!! Нормалните хора искаме да няма пострадали или поне да са по-малко, което означава, по-малко наказани шофьори, което явно не се харесва на тези от асоциацията.

10

Анонимен

преди 6 години

Стига с тези глоби. Не работят. Трябват коршуми. Минаваш на червено - куршум в главата. Завиваш на дясно от лява лента - куршум в главата. Навлизаш в насрещното - куршум в главата. Блъскаш пешеходец - куршум в главата. Пешеходеца пресича на червено - куршум в главата. Велосипедиста прави рали по тротоара - куршум в главата. След първите 5-10 гръмната - всички ще станат кротки като аганца. Ще дивеят само безсмъртните ама поне те ще получат куршум в главата и няма да трепят невинни.

9

Анонимен

преди 6 години

КАТ яко ще намажат. Спират някой за забравени светлини през деня и хоп 50 лв глоба + още 100 лева, защото вози жената и детето.

8

Анонимен

преди 6 години

20 деца - а колко от тях са загинали, защото пътя не е нормален или организацията на движението е безумна? Това никъде го няма в статистиките, в които винаги пише, че шофьора е виновен, а това не е така.

7

Анонимен

преди 6 години

Пак ли още глоби, още по-високи глоби, още, още, още, ... и винаги става по-зле.Докога с това?Умните хора по света отдавна са разбрали и са го казали: Ефективността от наказанията се измерва с тяхната неизбежност, като размера на наказанията е несъществен. Това липсва в България - наказание за всяко нарушение, по начина по който го правят в нормалните държави и затова не трябва до всеки шофьор да има полицай, както внушават разни ....

6

шофьор

преди 6 години

Или 20 деца са пресичали неправилно и са причинили ПТП. Защо все шофьорът е виновен?

5

Pepi

преди 6 години

Трябва кат - а не закони.Трябва да се възстанови държавна сигурност и ВКР.

4

Истината

преди 6 години

Единственият реален резултат от завишаването на наказанията в закона за движение по пътищата, е по-големият рекет над шофьорите от страна на катаджиите, както и още по-малкият брой наказани шофьори. Сега КАТ санкционира при едно на 100 хиляди нарушения, а ако се вдигнат глобите, КАТ ще санкционира още по-рядко, примерно при едно на 150 хиляди нарушения.

3

Анонимен

преди 6 години

Трябва със закон да се забранят промените в закона за движение по пътищата, докато КАТ не започне да го прилага. Трябва със закон да се глобяват катаджиите за всяко нарушение, което не са санкционирали, а сега тези нарушения са около 200 милиона на ден.

2

Факт

преди 6 години

Колкото и високи да са глобите и наказанията, пак ще става все по-зле, щом наказанията в закона не се прилагат от КАТ, както е от 28 години. В момента КАТ чака да стане ПТП и наказва някого, без значение дали човека е наистина виновен и малка част от наказанията се без да има ПТП и то обикновено КАТ наказва най-примерните шофьори, но това се случва при едно на половин-един милион нарушения.

1

Пак ли?!

преди 6 години

Както винафи тези от Асоциацията на пострадали от катастрофи внасят безумни предложение, в резултат, на които ще се увеличат нарушенията, катастрофите, ранените и загиналите, но те ще се радват колко строго ще наказват шофьори след като е станала катастрофата и има ранени и загинали. В нормалните държави гледат да няма катастрофи, т.е. гледат да няма наказани и загинали, а в България е обратното - нека има загинали, за да накажем после шофьора!!!