какво значи по същестуващото е79? да минава през града ли?? айде стига глупости, заради няколко собственика на капанчета по пътя.Статият път трябва да остане алтернативно трасе, ако ще се прави магистрала, да се прави както трябва.
Засега е ясно, че евтиното излиза по-скъпо, т.е. ако с цел криворазбрани икономии на средства, се използва сегашният път за част от магистралата, в крайна сметка това ще ни излезе по-скъпо. Също така по-скъпо ще ни излезе, ако магистралата я направят пак с две ленти в всяко платно плюс аварийната, а ен с три ленти плюс аварийна лента, както трябва да бъде, но по-досегашния опит с ГЕРБ, явно пак ще се претупа работата, за да може ББ да се тупа в гърдите като реже лентичката на всеки километър маг
От кулата надолу също е дефиле но магистрала ИМА. До О.Левкада има 57 тунела от който някои доста дълги, след всеки тунел веднага следва виадукт някой високи над 50м.Един от тунелите минава под морето. Четири ленти ,лед осветление, табели, sos телефони абе направено!!! не си спомням на каква надморска се намира но със сигурност е високо в планината. Като шофьор искам да се запази алтернативния е79 през Кресна а да се изгради нова магистрална отсечка там където позволява земята.ЖИВОТ=БЕЗЦЕННО
Според мен трябва да се избере вариант, при който сегашният път остава като алтернатива на магистралата, която трябва да минава някъде другаде. Къде точно не знам, за това си има специалисти. Те да кажат, а не политиците от ГЕРБ.
Все още не мога да разнера кое налага избирането на изтния вариант който обикаля през десетки села и баири и е на около 700 метра надморска височина пред възможността да се разшири сегашното трасе
До Handel10 кебабчийници на селски бекове не представляват местния бизнес. Има други начини да се развива бизнес и туризъм. Магистрала трябва да има. Не е нужно да умират десетки хора годишно, за да вървят кебабчетата.
е, изплюхте камъчето, просто далаверата ще умре като стане магистралата, алъш вериша ще секне по сергиите крайпътни с менте кебапчета и килоти.
Такава магистрала въобще не трябваше да се състои. Това е извиване на ръцете на държавата от страна на водачите на автомобили заради засиления трафик. Бат Бойко разбира се го използва, за да си прави пиар и да вземе някой лев.
Като им гледам физиономиите всички са зелени, че чак позеленяли. Проблемът им е да не минава магистрала в близост или през селото, че да могат да си пресичат пак като селяни т.е. както им падне. И въобще не се замислят какво става с малките градчета и селата, когато вече не са на главния път - просто умират за някоя и друга година. За справка - Ябланица.
Това оскъпява проекта почти тройно. Считайте че Борисов ще усвои почти шесторна сума. Ама на кой му дреме. Някои си имат държава дори.
В много държави в Европа има такива магистрали. В Италия например. Разделят двете платна напълно , за да може да се направи. Така , че това решение е нормално, и стандартно.
Поредната проява на гереберастка некадърност.За всеки нормалномислещ човек, по-удачният вариант е точно обратният.Но не и за хората, кланящи се на Еднокнижник.
Еколозите да се наредят в една редица и с един калашник право в главата, няма такава д0лна и3мет като тях!
Когато вземем да плащаме за магистрала,трафика ще се върне поне 40% по национала.Магистралата задължитено трябва да има безплатна алтернатива!
Това ще е най-глупавия Проект в Света . Все едно Магистрала Тракия да е само за Бургас , а Магистрала Хемус да е наобратно за София .Виждам че местните аборигени ще си затворят бизнеса с кебапчета и шкембе чорба , но това се случи с стотици капанчета по пътя на Тракия , Струма , Хемус .Дреме ми за местния бизнес , искам да карам безопасно .
Вариантите: Две платна, "Струма" далеч от Кресна