48

Харашо

преди 6 години

На снимката: Поточна линия с шофьор! Единия шофира, а другия поставя страничното огледало.Номерът е хранат с тел,нюанс на цвета "Оградно зелено".Много хубав автомобил, дайте два!

47

сминдух енд чесън

преди 6 години

Не търсете кой модел е това, тайна е ,която и в завода никой не знае

46

Щирлиц

преди 6 години

До До 44 гогоНе си хаби нервите да обясняваш на развален грамофон,няма смисъл.

45

До 44 гого

преди 6 години

Разликата е, че руснаците направиха 800 подобрения на фиатът, за да направят ладата пригодна за руските природни условия. Затова ладата можеше да я караш навсякъде и по всяко време, докато западните коли се караха при хубаво време и по хубав път. Разбира се някакви не особено умни, сравняват ладата по модел от 1964 година с кола модел от 2014 година и правят, потресаващият извод, че светът не стои на едно място.

44

Анонимен

преди 6 години

Руската инженерна мисъл ...В цялата си хубост :)))

43

гого

преди 6 години

и каква е разликата във возията и вървежа на Голф еденичка и таз лада, за онез години. Даже Ладата вози в пъти по добре.

42

:):)

преди 6 години

абе какъв директор бе, един свинар на село две волги имаше, гледа *** продава на родопа и си купува колици. Хайде стига митове за соца.

41

Анонимен

преди 6 години

Имах познати с волги - обикновени хора. Нещо бъркаш.

40

шматка

преди 6 години

За какви Волги сте чакали като те не се продаваха в Мототехника.Такава кола (нова) можеше да си купиш само ако си директор на завод с 4000+ души работници или партиен секретар на някой окръг.Чакали били

39

Анонимен

преди 6 години

Пак добре, че Ладата не я направиха като Фиат-ът, с който колата стана достъпна за всеки италианец през 50-те и 60-те години и който Фиат имаше дървена каросерия. Дървена, ама италианците още тогава разбраха, че колата не е лукс, а необходимост, а някои наши псевдоеколози, още не могат да го разберат.

38

До 35

преди 6 години

Освен за Лада (Жигула), за другите коли не се чакаше. Например, за Застава, Трабант, Вартбург, Шкода, ЗАЗ - ако си улучил коя кола е следващата доставка, я взимаш веднага с пристигането й. За Москвич не помня, може би там се е чакало до втората или третата доставка, но едва ли повече. Не помня и за Волгите дали се чакаше, но мисля, че също се чакаше малко. То и сега ако искаш сам да си избереш каква да е колата, а не от наличните на склад, чакаш и то повече, отколкото за Москвич и Волга.

37

****

преди 6 години

Сега да си вземе човек една нова лада,колко западни таралясника ще зарови,а и подръжката и е евтина,почти без пари.

36

Анонимен

преди 6 години

Имам един познат, който 40 години си караше Жигулата купена в началото на 70-те. Много здрава кола. После, когато си купи западна кола, само въздишаше по старта Жигула, защото не можеше да товари новата, както товареше Жигулата.

35

Помнещ

преди 6 години

Возил съм се на различни коли преди 1989-та, например на VOLVO, Форд Таунус, Полски Фиат (малкия и голямия), Жигула, Лада, Москвич, Трабант, Вартбург, Волга, Шкода, ... не помня кои още. Нямаше някаква разлика дали си в Volvo или в Лада. С моя Вартбург на магистралата съм изпреварвал Мерцедеси, т.е. 120 км/час не му бяха проблем. Разбира се двутактовата кола си е двутактова. Общото е, че си бяха нормални коли за онова време, но някои ги сравняват със съвременните коли и правят глyпaви изводи.

34

Анонимен

преди 6 години

До Помнещчакаше се и за москвич. дядо ми е чакал няколко години, не мога да кажа колко точно.също за волга, лада и жигули, за другите незнам колко. мисля че и за фиат се чакаше дълго, но не съм сигурен. баща ми имаше волга, купи я на старо за 8 хиляди лева, и дори за това е чакал една година, да му сменят документите. колата ни беше платена, но стоеше в гаража. помня как ходихме често с приятели (бил съм 7-8 клас), стояхме вътре и мечтахме да излезем и да се возим в нея. говоря за 81-82 год.

33

Анонимен

преди 6 години

Тази лада на фотото е призводство след 80-та година. Най стари са жигулитата които бяха копирани от италианският фиат.

32

Анонимен

преди 6 години

Амчи... то фалира соц-автопроизводството, само че 90те год. По-умните държави (Чехия, Словакия, Полша, Унгария), а по-късно и Румъния -сега са сред лидерите в Европа. Авто-ВАЗ скоро и те се предадоха на Рено-Нисан, а Москвич спря мнооого отдавна -поради липса на търсене даже в Русия. За нас е сантиментален спомена, но на Запад фалити и израствания стават постоянно, нали и ние сме Запад вече -УЖ!

31

Помнещ

преди 6 години

ЦенатаЦената на жигулата беше 6100 лева, при средна заплата 200 до 270 лева и 2% лихва по кредитите. Аз си купих Вартбург, който беше най-скъпия - цели 7600 лева, но го купих месец и половина след като направих вноска за Лада, та трябваше да поизчакам повече, докато си прехвърля вноската.

30

Помнещ

преди 6 години

ЧаканетоЧакаше се само за Лада, а за останалите се чакаше до следващата партида, която можеше да пристигне както утре, т.е. чакаш 1 ден, така и след месец-два. Сега имам познат, който му се наложи да чака около година и половина за избраната нова кола, т.е. ако сега искаш да си купиш кола с определени от теб характеристики, чакаш много, ако има готови на склад, купуваш без да чакаш, но с каквито характеристики ти ги е избрал дилъра, защото "това се търсело", което е лъжа разбира се, но няма как

29

Анонимен

преди 6 години

Стига сте спорили, най-добрата беше БМВ 850и