28

Иван

преди 6 години

До ЧуденкоАми ... математиката ти доста куца - делиш квт/ч на квт/ч и получаваш пробег?

27

Чуденко

преди 6 години

Чета, чета и ни сфащъм нещо. Батерията била 125квт/ч???, а най мощната версия 320квт/ч. Значи, ако приемем че са някакви нови мерки, мога ли да деля така 125/320=0,39часа пробег=23минути. За да има пробег 650км за 23мин трябва да вдига 1664км/ч-новото китайско чудо???

26

Богнострокулум

преди 6 години

Аз не твърдя, че видиш ли , западните държави, особено САЩ, не крадат идеи- вярно е, че всички го правят. При китайците обаче, за разлика от японците, има крадене на идеи , които поради неразбиране, не могат да се внедрят, или поне не пълноценно. Съвсем различно е , когато ноу-хау им идва от Европа, САЩ, или Япония и те само изпълняват и сглабят. Съвсем друго е , когато им се наложи те да "измислят "нещо и резултатите винаги са плачевни.

25

Анонимен

преди 6 години

Китайците направиха трамвай за 50 000$ преди 5 години(има действащ прототип). Американците направиха Чалънджър преди 35 години за стотици милярди. При трамвая поне никой не умря ;)Мъск говори за скоростни влакове, а най - бързия и единствен такъв в САЩ е 2 ПЪТИ по - бавен от средностатистически китайски скоростен влак ;)) Имат над 20 000 километра скоростни релси ;)))

24

Анонимен

преди 6 години

Епъл например искаха да патентоват мултитъча - технология, разработена от човек в канадски университет, когото лично познавам. Учен от много високо ниво. Реакцията му беше хем да се смее, хем да му е тъжно, че не е получил признанието, което му се полага за математическия модел и оптимизирането на алгоритмите. И че Епъл не са му дали и стотинка за труда, а го присвояват директно. Толкова за кражбите.

23

Анонимен

преди 6 години

Азиатците крадяли идеи? Че кой не краде? Най - големите най - много са откраднали. Германия например е откраднала индустриализацията си от чехите. Те са истинските инженери и конструктори. Това е ако говорим за държави. А за САЩ няма и да споменавам. Там крадат от където могат, както могат и каквото могат и никога не плащат за него и винаги намират повод да не платят. Споровете межди Епъл и Самсунг са ярък пример. Оправдавайки се с откраднат правоъгълник откраднаха сума ти и технологии.

22

Анонимен

преди 6 години

Както казах по - долу: "Електромоторите, батериите и контролерите за батериите на всички тесли без модел S са ПРОЕКТИРАНИ И ПРОИЗВЕДЕНИ В Китай ;))"Един друг пък: "До Анонимен, собственика на тесла има завод в САЩ." А КОЙ Е СОБСТВЕНИКА НА ТЕСЛА? ;))) И какво прави в тоя завод? Собственика на Тесла не е само 1. Дори не е само едно дружество. Тесла е публична компания, което значи, че стига да имаш пари и ти можеш да си собственик. Около 350$ за акция в момента. Доколкото знам де.

21

Богнострокулум

преди 6 години

Същата работа като великият им трамвай, под който спокойно щяха да минават автомобили. Из нета се въртяха сума ти и 3Д визуализации и накрая се оказа, че проектът така и не стартирал, а парите вече ги няма...Просто проблемът не само на Китай, но и на азиатците като цяло е, че крадат идеи без да ги разбират и когато се опитат да ги реализират, резултатът обикновено е плачевен. Иначе да коват пирони и огъват ламарини, разбира се умеят.

20

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен, в Китай няма нищо проектирано за Тесла, може да има някой част произведена но не и проектирана.

19

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен, собственика на тесла има завод в САЩ.

18

Анонимен

преди 6 години

Абе може и да си бил велик, но окакто стана евроатлантик си обратното на велик... Правил бил преди чайните електрокари... Сега какво правиш? А какво правят китайците? Колко инженера имаш, способни да проектират смартфон? А колко фабрики, способни да го сглобят? В Китай всеки учител в техникум по електроника може да ти проектира телефон и повечето фабрики за електроника могат да ги сглобяват.

17

Анонимен

преди 6 години

Гигафакторито не произвежда батерии. Само пакетира китайските в корпуса, в който ще се монтират в теслите ;)))Ако батериите се произвеждаха в САЩ, цената им щеше да е 30 - кратно по - висока, а екологичните глоби щяха да съборят дори бюджета на САЩ,м ако ги плащаха от там ;)))

16

Коджабашев

преди 6 години

Абе чайни ние като правихме електрокари вие още крушка не бяхте виждали...

15

Анонимен

преди 6 години

Електромоторите, батериите и контролерите за батериите на всички тесли без модел S са ПРОЕКТИРАНИ И ПРОИЗВЕДЕНИ В Китай ;))За модел S моторите са произведени в Тайланд, но са проектирани в Китай ;))Толкова за оригиналите и копията ;)))Мъск е като италианците - преопакова китайска стока в лъскава цветна опаковка, вдига цената 10 пъти и я продава на балъците ;)))

14

oпетков

преди 6 години

Борянка, измерителната единица е Квтч, а не Квт/ч, а за мощност е само Квт.

13

Българина

преди 6 години

Споко, гигафактори не прави батерийте от въздуха, а материала идва от африка, къде са китайцире. Скоро ще им им спрат материала.... Всеки може да прави ел колички номера е кой произвежда най мощната батерия с какви материали и безгранични ли са те

12

бизнес стратегия

преди 6 години

Увод - Хладилник "Мраз 80". Изложение - набор 64 или нещо подобно. Без компресор, 80 W. Работи и в момента. Спира . Обръщаш го. Преседява. Пускаш го пак. Работи. Т.е. не се разваля.Къде е сега завода за хладилн ици "МРАЗ". Правилно - няма го. ЗАКЛЮЧЕНИЕ - такъв бизнес не може да съществува в съвременния свят. Точка.P.S. А хладилника си работи...

11

Анонимен

преди 6 години

До софиянецТака ли съобщиха по радио "Москва"?

10

Анонимен

преди 6 години

Ми то това е два пъти по-малко от Тесла и не е четириместно.Отзад виждам само две детски седалки.Като запълнят багажника с батерии, много ясно, че ще мине 650 км

9

софиянец

преди 6 години

До Mente in Chinaтеслите отново и отново им падат продажбите и до 1 година ще фалират, или по-скоро ще фалират баламурниците които ги финансират - като пишат и Хонг Конг, след като страната отмени преди няколко месеца субсидиите за електрички познай колко продадени теслиима - да позна - 0,00.