47

Анонимен

преди 6 години

Ден повреди за пореден път - ясно си личи.Голяма работа, други ще народят.

46

До водач на мпс

преди 6 години

Ти правиш ли разлика между нафта и дизел? Стой си на село и си бръмчи с трактора ако обичаш.

45

водач на МПС

преди 6 години

Горивните показатели на бензина и нафтата се измерват съответно в октани и цетани. Ако при бензина те варират между 76 и 100 октана, то при нафтата варират между 110 и 130 цетана. Цитирам стойностите по спомени.

44

RUSSIA the best

преди 6 години

Всички сте *** !

43

СатаНАТО™

преди 6 години

Пилота едно младо момче, бил уж много опитен, летял на бизнесджет.Само че фигурния пилотаж е съвсем различно нещо.Много наивно и безсмислено се утрепаха.

42

Пиндос

преди 6 години

До Анонименама с руски ракети!

41

Анонимен

преди 6 години

фигура от висшия пилотаж, смешници, - *** аероплана нещастно се заби, не можа да вземе завоя. как и викат на тая фигура, ...поне не знам? много са силни русняците у тоя пилотаж - най-по!

40

Aн-3

преди 6 години

Никакъв лупинг не е правил, а широк завой с голям крен на малка височина с постоянно снижение. В един момент е толкова ниско, че крилото му просто закача земята. Дори не направи опит да коригира.https://youtube/watch?v=-ti25-pK7oo

39

Анонимен

преди 6 години

Добре че в гражданската авиация няма руски самолети. Не бих се качил на такъв.Даже и руснаците летят с Еърбус и Боинг. Има защо.

38

Анонимен

преди 6 години

Moскалите продължават да се трепят поради мало умие.

37

Анонимен

преди 6 години

Щом се произвежда, вече 70 години, значи е отличен самолет. И мнозинството от катастрофите им е поради пилотска грешка, а не поради несъвършенство в конструкцията му. Последната катастрофа у нас с АН-2,беше че е бил зареден с бензин 92 октана от бензиностанцията, а не с авиобензин 112 октана. Защото алчните чорбаджии са се стиснали за скъп бензин.

36

Анонимен

преди 6 години

Западняка прелита целия свят, руснака катастрофира...

35

Радев ли ?

преди 6 години

Учил е малко в колеж по платена програма с хора от цял свят. Платена от България.Нищо особено, само комуникация с други пилоти от НАТО. И не е никаква Академия както пишат комунистите ;)Радев е кръгла нула.

34

СатаНАТО™

преди 6 години

До Анонименсамо да ти напомня че в САЩ Радев печели първо място по демонстрация на висш пилотаж преди години. Скри им шапката на американските летци.-------------Глупости на търкалета.Возили са го веднъж на задната седалка на Ф-15, това е правил в САЩ.Чел съм интервю с Радев, той сам си го каза.Няма нищо лошо в това де, той е специалист на МиГ-29.

33

СатаНАТО™

преди 6 години

"Мъртвата примка" на български си е лупинг ама ти откъде да знаеш. Само много мало умен пилот ще тръгне да прави лупинг с 40-годишен селскостопански самолет с крила от брезент. Или пиян русняк на авиошоу.

32

Един от Северозапада

преди 6 години

До Весо Поддържам напълно казаното от теб! Само се учудвам, защо са искали да правят висш пилотаж с тая машина. Това е все едно със 50 тонен кариерен самосвал да идеш на рали и да се надяваш да стигнеш пръв.В крайна сметка-ще стигнеш, но....А за разбирачите-това е отличен "работен кон" , не е за висш пилотаж.Авиониката му е 1към1 с миг 15, може да лети и нощем, по уреди само. Нещо, което прехвалените ни нови въртолети не могат.

31

Анонимен

преди 6 години

Или машината е била скаппана или пък пилота е бил пиянн...В Русия всичко е неннормално...

30

cazzo duro

преди 6 години

До ВесоСъщото го казваше и тати, лека му пръст. Ама то по принцип с всеки двуплощник е така.

29

Весо

преди 6 години

Да се разбият с Ан 2 се иска особен талант. Машината не влиза в свредел, не се срива при ниска скорост, и при полуумрял двигател лети поне още 100 километра преди да принуди екипажа да я приземи. Нещо пилотите яко са оплескали в кабината. Баща ми летя на Антоновка 35 години, и много си я харесва. Повече от военния истребител на който е започнал през 50-те....

28

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 41ЛЪЖЕШ!!! Радка в САЩ изобщо не се е качвал на самолет!