8

Анонимен

преди 6 години

Карам сеат от 10 години и съм сменил биалетки и ремъци 110000 навъртяни от мен

7

До 3

преди 6 години

До До 1Незнам какви наблюдения имаш, но аз притжавам пасат все още и по-трошлива кола не съм имал НИКОГА. Познати с VW UP - чисто нов от магазина - Реве като ВУК, Caddy служебно - от магазина на 30 000 през месец е в сервиза със сериозни проблеми кара се от един човек не е авто джигит. Passat CC на познат на 4 год. - ГРЕДА след ГРЕДА. за другите от групата не казвам нищо

6

Real AK

преди 6 години

Тези от европарламента са като нашите дупетати. Май им се вижда поостарял парка и сега пускат мухата за картел, току виж въпросните концерни ги снабдят с нови возила. Веднага "проверката" ще приключи. За жалост "у нас" новите лимузини се плащат от Бюджета.

5

Бат Минко

преди 6 години

Немците не могат да правят коли.Немските дръгели са по зле от москвичите.Дизайна се едно слепи в час по трудово са го дялкали с теслата.Немеца е т,ъ=пак и некадър+++ник.И за тва периодично се налага руснаците да им набиват канчетата и да ги таковат за да им налеят акъл

4

Анонимен

преди 6 години

VW, Audi, Porsche са фактически една фирма. Може и да има картел, но както е факт, че цените са им по-високи от на чуждестранната конкуренция, така е и факт, че са предпочитани, стига да може да си ги позволят.

3

До 1

преди 6 години

Не че нещо,ама да наречеш цитираните марки таралясници...

2

Анонимен

преди 6 години

Западно европеец да лъже, краде или убива? Невъзможно!

1

Анонимен

преди 6 години

след дъжд качулка, тия се нагълтаха с милиарди евро от надути цени на таралясниците им, които освен че се трошат постоянно се оказа и че са лъгали при евро тестовете с емисиите, една солена глоба да им дръпнат на всичките и да обезщетят клиентите