До До 1Незнам какви наблюдения имаш, но аз притжавам пасат все още и по-трошлива кола не съм имал НИКОГА. Познати с VW UP - чисто нов от магазина - Реве като ВУК, Caddy служебно - от магазина на 30 000 през месец е в сервиза със сериозни проблеми кара се от един човек не е авто джигит. Passat CC на познат на 4 год. - ГРЕДА след ГРЕДА. за другите от групата не казвам нищо
Тези от европарламента са като нашите дупетати. Май им се вижда поостарял парка и сега пускат мухата за картел, току виж въпросните концерни ги снабдят с нови возила. Веднага "проверката" ще приключи. За жалост "у нас" новите лимузини се плащат от Бюджета.
Немците не могат да правят коли.Немските дръгели са по зле от москвичите.Дизайна се едно слепи в час по трудово са го дялкали с теслата.Немеца е т,ъ=пак и некадър+++ник.И за тва периодично се налага руснаците да им набиват канчетата и да ги таковат за да им налеят акъл
VW, Audi, Porsche са фактически една фирма. Може и да има картел, но както е факт, че цените са им по-високи от на чуждестранната конкуренция, така е и факт, че са предпочитани, стига да може да си ги позволят.
след дъжд качулка, тия се нагълтаха с милиарди евро от надути цени на таралясниците им, които освен че се трошат постоянно се оказа и че са лъгали при евро тестовете с емисиите, една солена глоба да им дръпнат на всичките и да обезщетят клиентите
Докажат ли картел – солени глоби за VW, BMW и Daimler