Какво ги бърка Wizz, че шяло да има свобони места, след като билетът се заплаща предварително?
уизеър стават все по-нагли към пътниците си! Почти всеки път като пътувам с тях, си казвам - това е последно. Но след този случай вече брутално ме загубиха като клиент. Те май твърде си повярваха и просто преминаха границата, след която започва гаврата с клиента. А клиентът колкото и да е търпелив, в един момент казва: айде, сиктир! И повече НИКОГА не се подлъгва. Е, уизеър, считайте, че аз съм един такъв клиент.
Или аз съм ***, или обяснението на wizzair е тъпо, даже супер тъпо!!!"Случай, в които всички пътници се появяват за своя полет са прецедент"!!!!!!! Моля???????? А за кой полет да се явят ако не за своя? Излиза, според логиката на тия, че примерно 40 пътници си купуват билет и ей така, в последния момент, решават да не пътуват а парите им да отидат на вятъра!
Или наистина както пишеше някой в коментарите, им се е развалил самолета летящ тази дестинация (или някой друг голям) и са го сменили с по-малък който просто не може да поеме толкова хора. Освен това вероятно трябва да си преосмислят процента за overbook - досега когато съм се чекирала късно през сайта им е имало максимум 1-2 свободни места. Т.е. единствените хора, които няма да излетят са тези, които имат проблем с транспорта или сериозен неочакван проблем. Няма как това да са 10%. Макс 5%.
Тази случка според мен няма как да е случайна. Някой е извършил някаква злоупотреба със системата за резервации и затова изведнъж са се оказали с толкова много хора без места.Тази година летя с тях доста и досега не съм виждала скандали на летищата заради това.Дали не са им хакнали сайта и затова да са тези драми? Което е огромен проблем, защото там се пазят личните данни на всички летели, както и кредитните карти на много.Поне за мен е мистика как се е стигнало до 20 човека overboок. Много са.
Не ги мислете Wizz-ъ...бълха ги ухапала... имат пари да платят компенсации на целият китайски народ.За съжаление на "разбирачите" в сайта до 10 години в Европа ще летят само Wizz,Ryanair и Easyjet, а тези дето не се качват повече на нискотарифни авиокомпанийки ще пътуват с автобуса
"които вече три дни не могат да се доберат до Лондон, а имат закупени билети."А преди няколко дни тука разни ка уни обясняваха как това били лъжи разпространявани от националния превозвач.
Тия се уплашиха от цялостната проверка пуснаха този вечерен полет. Кой знае колко още шашми правят иначе, щом се уплашиха.Този вечерен полет ще кацне в 01.00 и само такси те оправя после или близък роднина.Затова си купувайте транспортна застраховка, когато ползвате ниско качествени компании и летите особено към Източна Европа.
Летял съм с тях само 2-3 пъти, когато се налагаха спешни командировки и това бяха единствените директни полети. Билетите, купени в последния момент, си бяха на цени от порядъка на 300 евро, обслужването зле и се заклех, повече да не вземат и стотинка от мен. Случва се да се продадат повече билети, обичайна практика е, да, но чак толкова повече билети е абсурдно.
мошенници, но къде е държавата да защити гражданите, кво и дреме, некви тръгнали за Лондон...
Лакомията няма край.Нали билетите са закупени за този полет и да не се явят..парите са взети от компанията..какво е това презастраховане не е ясно.Сигурно ще пътуват прави.....
Летете с Ryanair, хора. Много по-добри и евтини са от тея. Това е директно от сайта им: corporate.ryanair/about-us/passenger-charter/-Ryanair is the only airline in Europe that does not overbook its flights; therefore Ryanair has eliminated the possibility of passengers being denied
Да правиш презаписване на места ,точно в края на отпуските ,и то за посоката в която хората се прибират,за да работят си е лекинко....простотия !
63 случая за 2 дни няколко ли са ?!? трябва една солена глоба да им се наложи за всеки оставен пътник или да трябва да му платят да лети с друга авиокомпания в същия ден!
Началото на края! Wizz Air пускат вечерен полет до Лондон