20

Анонимен

преди 6 години

Какво ги бърка Wizz, че шяло да има свобони места, след като билетът се заплаща предварително?

19

Киро Кюмюря

преди 6 години

Я сега да видим, какво става с българия еър, днес 1.9.2017? нещо не мяркам новини?

18

Анонимен

преди 6 години

уизеър стават все по-нагли към пътниците си! Почти всеки път като пътувам с тях, си казвам - това е последно. Но след този случай вече брутално ме загубиха като клиент. Те май твърде си повярваха и просто преминаха границата, след която започва гаврата с клиента. А клиентът колкото и да е търпелив, в един момент казва: айде, сиктир! И повече НИКОГА не се подлъгва. Е, уизеър, считайте, че аз съм един такъв клиент.

17

Найденов

преди 6 години

Или аз съм ***, или обяснението на wizzair е тъпо, даже супер тъпо!!!"Случай, в които всички пътници се появяват за своя полет са прецедент"!!!!!!! Моля???????? А за кой полет да се явят ако не за своя? Излиза, според логиката на тия, че примерно 40 пътници си купуват билет и ей така, в последния момент, решават да не пътуват а парите им да отидат на вятъра!

16

Анонимен

преди 6 години

Или наистина както пишеше някой в коментарите, им се е развалил самолета летящ тази дестинация (или някой друг голям) и са го сменили с по-малък който просто не може да поеме толкова хора. Освен това вероятно трябва да си преосмислят процента за overbook - досега когато съм се чекирала късно през сайта им е имало максимум 1-2 свободни места. Т.е. единствените хора, които няма да излетят са тези, които имат проблем с транспорта или сериозен неочакван проблем. Няма как това да са 10%. Макс 5%.

15

Анонимен

преди 6 години

Тази случка според мен няма как да е случайна. Някой е извършил някаква злоупотреба със системата за резервации и затова изведнъж са се оказали с толкова много хора без места.Тази година летя с тях доста и досега не съм виждала скандали на летищата заради това.Дали не са им хакнали сайта и затова да са тези драми? Което е огромен проблем, защото там се пазят личните данни на всички летели, както и кредитните карти на много.Поне за мен е мистика как се е стигнало до 20 човека overboок. Много са.

14

Bazya

преди 6 години

Кой пък е хукнал за Лондон след Брекзит и 2лв. паунд...

13

дядото с тоягата

преди 6 години

Не ги мислете Wizz-ъ...бълха ги ухапала... имат пари да платят компенсации на целият китайски народ.За съжаление на "разбирачите" в сайта до 10 години в Европа ще летят само Wizz,Ryanair и Easyjet, а тези дето не се качват повече на нискотарифни авиокомпанийки ще пътуват с автобуса

12

Анонимен

преди 6 години

"които вече три дни не могат да се доберат до Лондон, а имат закупени билети."А преди няколко дни тука разни ка уни обясняваха как това били лъжи разпространявани от националния превозвач.

11

az

преди 6 години

Тия се уплашиха от цялостната проверка пуснаха този вечерен полет. Кой знае колко още шашми правят иначе, щом се уплашиха.Този вечерен полет ще кацне в 01.00 и само такси те оправя после или близък роднина.Затова си купувайте транспортна застраховка, когато ползвате ниско качествени компании и летите особено към Източна Европа.

10

Анонимен

преди 6 години

Летял съм с тях само 2-3 пъти, когато се налагаха спешни командировки и това бяха единствените директни полети. Билетите, купени в последния момент, си бяха на цени от порядъка на 300 евро, обслужването зле и се заклех, повече да не вземат и стотинка от мен. Случва се да се продадат повече билети, обичайна практика е, да, но чак толкова повече билети е абсурдно.

9

Анонимен

преди 6 години

Пътувайте с Тюркиш аирлинес.

8

Gaskoing

преди 6 години

Тези да не разчитат на неявили се пътници, кой *** ще си купи билет и няма да дойде?

7

:):)

преди 6 години

мошенници, но къде е държавата да защити гражданите, кво и дреме, некви тръгнали за Лондон...

6

Анонимен

преди 6 години

Wizzzzzzzz,да не забравите да писните билети и за "резервния "полет ?!?)))))))))))))))))

5

morelini

преди 6 години

Лакомията няма край.Нали билетите са закупени за този полет и да не се явят..парите са взети от компанията..какво е това презастраховане не е ясно.Сигурно ще пътуват прави.....

4

Анонимен

преди 6 години

Летете с Ryanair, хора. Много по-добри и евтини са от тея. Това е директно от сайта им: corporate.ryanair/about-us/passenger-charter/-Ryanair is the only airline in Europe that does not overbook its flights; therefore Ryanair has eliminated the possibility of passengers being denied

3

Анонимен

преди 6 години

гадна работа, дано имат застраховки някакви хората и да искат обезщетения също от уиз

2

Анонимен

преди 6 години

Да правиш презаписване на места ,точно в края на отпуските ,и то за посоката в която хората се прибират,за да работят си е лекинко....простотия !

1

Анонимен

преди 6 години

63 случая за 2 дни няколко ли са ?!? трябва една солена глоба да им се наложи за всеки оставен пътник или да трябва да му платят да лети с друга авиокомпания в същия ден!