Стига са ревали...90% от шофьорите карат в забранените участъци по нареждане на т.н. бизнесмени (чорбаджии), а после се оправдават, че видиш ли, те горките са жертва.А колко данъци и осигуровки се крият в този бранш и дума да не става!!! Крайно време е и тук държавата да си влезе в ролята и да започнат сериозни санкции.Да не засягам и темата за така нареченото "каране на магнит", където е крайно време да започнат да се взимат лицензи, а глобите да са 5-6 цифрени суми.
тези закони се приемат с цел корупция тия дето ги избираме и дето ги храним с наши данъци и такси зада си трупат по законен път състояния и да ни мачкат ама *** им обесни на балъците и пенсионерите
Какво се чудите чорбаджията ти нарежда да минаваш срещу знака съкращаваш километри (правиш икономия на гориво на километри)казва ти даваш 30лв. и минаваш лошото е че не всички катаджии те пускат на тази такса и гориш.
Еми като не искат да плащат както трябва - Няма и да имат "нормални" шофьори. За 1200 - 1500 лв. няма как да привлекат качествени кадри. Приветствам Макрон- а за осигуровките. Щом французите купуват камионите на същите пари, горивото на същите пари и плащат заплати и осигуровки както трябва за ЕС И СА НА ПЕЧАЛБА, значи и нашите алчни бандити могат да са на печалба. Но нашите не искат да плащат. Всичко искат като в ЕС, само заплати и осигуровки "НЕ КАТО В ЕС". Бандитска работа.
ПАМ по чл. 171 от ЗДвП не е наказание, а принудителна мярка. Затова въпросът за вината изобщо не се изследва.
Че подбирайте си шофьори, които спазват закона, ако не си носете последствията и съдете нарушителя за причинените загуби!
Нарушаваш ли закона трябва да си носиш последствията!Ако не нарушаваш няма нужда да даваш рушвет!
"Корупционната схема е проста и се състои от три нива. На най-долното е патрулът на КАТ или ДАИ, който е застанал на 300 метра след забранителния знак и чака жертви."Чака жертви? Нарушителите са жертви?!? На кое? На собствената си наглост?!?
Нагли ей хем в нарушение хем с претенции.Ми наеми си на по високи заплати по адекватни шофьори накрая очевидно ще ти излезе по евтино.Ама взели там некфи *** и им плащат жълти стотинки и са рев.
До за закриване Той и Търтела от Банкя е комунист и котилото ГРАБ е комунистическо ,ама нещо няма закриване..
"Превозвачите се питат как могат да докажат пред КАТ, че са предприели всевъзможни мерки да дисциплинират своите шофьори и въпреки това пак се е намерил някои и друг тираджия да тръгне на своя глава срещу забранителния знак."Много е просто - удържат глобите от заплатите на шофьорите и възпитанието е в кърпа вързано.
Ами скрита камера и хващате тези с подкупите, да изгорят и те, а не се оплаквате че вас ви спрели а тях ги пуснали срещу 50 кинта.А защо камионите карат в забранени участъци? само 4 спрени видях в затвореният за камиони участък в тунелите, а на разклона екип на ДАИ ги отклонява и пак се опитват да шикалкавят.
В гр.София, ако разгледате пресечните улици на бул. "Александър Пушкин" в кв. "Павлово" ще ви направи впечатление, че са обособени като еднопосочни. Вече цяла седмица наблюдавам, как 90 % от шофьорите и особено тези от женски род не спазват поставените знаци и карат със скоростта разрешена по магистралите. Очакванията са за нови катастрофи и за съжаление жертви. На добър път, но това няма да е в кв."Павлово".
В КАТ още е комунизъм! Закривай!В страните с най-малко пътни полицаи по улиците има най-малко катастрофи - защо ли?!
И какво правим сега? КАТ спира камиони за "нарушения" – но защо?