55

ПАЗАРДЖИК

преди 7 години

ЕВРОПА НЕ ГИ ИНТЕРЕСУВА ЖИВОТА НА БЪЛГАРИТЕ ТЯХ ГИ ИНТЕРЕСУВА ТЕХНИТЕ СИ ИНТЕРЕСИ А ПРАВИТЕЛСТВОТО НИ ЩЕСЕ ПОДМАЗВАТ И ЕВРОПЕЙЦСКИТЕ ПОЛИТИЦИ ТОВА Е ИСТИНАТА

54

Анонимен

преди 7 години

До Анонимен То и без любовна прегръдка ,заминаха на кино 1,2 милиарда заради Челвеният Търтей от Банкя .

53

Анонимен

преди 7 години

От 1989г ние само губим и сме свикнали.

52

X,Y,Z

преди 7 години

А бе хора Васил Василев заедно с Иван Нейков и Асен Агов дълги години мамиха работниците си във Франция с фирмата си Хюман пауър,даже имаше репортажи за тях,понеже аз не обичам *** пуснах жалба до френската инспекция по труда и далаверата спря,а тук им отнеха лиценза,НО нищо повече ,тези хора дори не бяха и съдени и дават акъл по разни телевизии.Проверете по форумите за Хюман Пауър ,то затова другаря Василев(някогашен журналист любимец на Петър Младенов един от диригентите на БКП и ДС)!!!!

51

dodo

преди 7 години

Кой е платил дори лев на НАП за получени възнаграждения от командировки?Не мисля ,че Нап гиби напротив ще се увеличат приходите.Преди да пишите проверете колко са приходите на нап от командировки.Става въпрос за това:"Ако 15 хил. души са командировани и месечно те получават по 1500 евро, осигуровките върху тази сума ще бъдат около 500 евро. Това прави 7,5 млн. евро месечно, които влизат в касите на НОИ и НАП. ,,

50

Анонимен

преди 7 години

ЗА ЕДНА ЛЮБОВНА ПРЕГРЪДКА БОКО ЩЕ ЗАГУБИ И 200 МИЛИОНА.

49

минаващ

преди 7 години

Шефче, пестете от магистрали. И без това го правите.

48

Анонимен

преди 7 години

KATSME TYPI I PRODAJNI NEKA NI NIKOI NE SI BASTISVA SAM DYRJAVATA KAT BYLGARITE

47

Шефчето

преди 7 години

До Анонимен 57 Без да се задълбочаваме в темата : Не само съм пробвал да карам камион 40 тона ,но и го правя в момента и го правя всеки ден от 2003 година. Казвам ти колко получават шофьорите които карат в Европа. Толкова плащам и аз и се брои на календарен ден. Никой няма да стои за по-малко. Отстрани лесно се смята,но нещата не стоят така повярвай ми!Ако трябва да плащаш на тези пари осигуряване нищо не остава.

46

Анонимен

преди 7 години

Стените се строят правилно.Едновременно трябва да се почиства и отпадъка вътре.

45

Тухла в стената

преди 7 години

Реформите на Макрон означават едно нещо. С парите от осигуровките на не-френските фирми, да се издържат мигрантите във Франция. А ние строим стена на границата ни с Турция Той вълкът дави в кошарата, ние стена строим отвън.По-добре да ги пускат черните и да свършва веднъж завинаги. Поне да ни изядат живи, може някой ден да ни обявят за светци, ако още има християнство.И това е нещо и е по-добре от непрекъснато гърчене и унижение. И без друго държава нямаме. Корабът потъна, те стени строят

44

Анонимен

преди 7 години

До Шефчето 53Шефче, това"1800 евро минимум (60 евро на ден)" - някаква шега ли е?? Значи даваш за 30 ДНЕВНА работа 1800 евро бруто???? А колко би било за нормална 5 дневна работна седмица - 22х60=1320 е бруто??? И това в западна Европа??? Ти лично, пробвал ли си да работиш 30 дена месечно - да караш 20 тона камион?И очакваш да те вземе някой на сериозно?

43

Солидарпред

преди 7 години

Макрон цели и друго. С осигуровките, които ще плащат чуждите фирми във Франция да напълни търбусите на емигрантите, които са голям социален разход по бюджета на Франция и да закърпи продънения социален бюджет на Франция. Т.е. нашите фирми да отглеждат с осигуровките които плащат емигрантите във Франция. За сметка на това пък нашия ще се продъни и Биби ще увеличава я акцизи я преки данъци, заради поцелуванието с Макрон. На това му се вика солидарите! И също ББпредателство към собствения си народ

42

Анонимен

преди 7 години

До ШефчетоШефче, а данъците защо не слагаш?

41

Не

преди 7 години

До Анонимен 46Не, не ми минава и през ум, че нашите работодатели ще дадат по-високи заплати. Първо ще се случат 2 неща. Фирмите, които са конкуретоспособни - българските, ще се регистрират във Франция или друга развита държава, за да имат възможностите на техните големи пазари. Там ще си набавят естествено местни работници *** и араби. В България пазар няма и такива фирми не могат да се развиват. Това ще стане с тях. и 2. Неконкурентните бг фирми ще затворят.

40

Шефчето

преди 7 години

До Анонимен 50Аз съм шефче на транспортна фирма с 3 камиона които работят в Испания и Западна Европа. Получавам 0.71 евроцента на км .Средно камион прави по 12000 км 12000 х0.71 - 8520 евро. Заплата на шофьора 1800 евро минимум (60 евро на ден) осигуровка 100 евро стават 1900 .Гориво на камиона на 12000 км 3300 евро .Магистрали на 12000 км 1000 евро . Лизинг на камиона 1000 евро и остават 1320 евро и недай си Боже да стане нещо с камиона и в джоба на шефчето 0.00 евро.

39

Наемен роб

преди 7 години

До АнонименАз съм наемен работник и не мисля, че Макрон ми защитава интересите. Мисля, че Маще ме остави без работа, а той очаква да гушне за френския бюджет общо едни 6 млрд. евра.Обяснявам.Собственикът ми е не предприемач, а такъв, на който са му подарили предприятието. Взел го е за да се облагодетелства лично и са му го дали за същото.Ако влезе в сила тази поправка той няма да ми увеличи заплатата нито осигуровките, а просто ще закрие фирмата и ще продаде каквото има в нея.

38

До 50

преди 7 години

Ами ще загуби защото осигуровките ще отиват във френската хазна а не в българската! Това е което иска Макрон, но май само ти не си разбрал!

37

Анонимен

преди 7 години

Нашите "икономически експерти", са точно като дявола с евангелието!Как точно държавата ще загуби, ако шефчетата започнат да плащат по-високи осигуровки? Не е ли точно обратното - ще има повече приходи за държавата и по-малко ПЕЧАЛБА за шефчетата?Щото шефчетата имат договори за транспорт към западна Европа - със съответните тарифи, а искат да плащат заплати и осигуровки, като в Африка.Даването не е като вземането - нали шефчета?

36

Анонимен

преди 7 години

Това ще е национално предателство", отсече Василев.а намаляването на МРЗ какво е бе другарю Василев?