33

анти-конти

преди 6 години

VW груп отдавна печели повече от продажба на рез, части, отколкото от нови коли. Явно грешките като купето МК-2/3, няма да се повторят. И 3,14 да напишат пак се чупят и си по диагностики всеки месец. Работата стана от т.нар. ГЛОБАЛИЗАЦИЯ, и безброя поддоставчици на какво ли не. Даже и *** произвежда части за коли, вместо да копа на някоя нива!

32

Анонимен

преди 6 години

Поради туй ,че Ауди е марка на пселяните първенюта е необходимо да им сложат табелки с мощноста та да видим кой селю е по-див

31

Наблюдател

преди 6 години

Няма по весело нещо от коментарите в Днес.бг.... priceless ;-)))

30

До 20

преди 6 години

Чети какво ти пише Маздьо 13, какво си се разпенил, какви навързани 4х4 картофа, какви 2000 лева?? Човекът ти изказва собственото си мнение, ти вече до Ихтиман стигна. Успокой се, млад човек си, България има нужда от теб и от нас! Че не мога да смогна да чета паметниците на такива състезатели по пътищата. Пътната ни мрежа е един некропол. Спокойни почивни дни!

29

Звездев

преди 6 години

Сещам се за Infiniti Q30, Q70....,едно време японските автомобили догонваха германските, сега става обратното.

28

Анонимен

преди 6 години

е и ? Ауди ще почака БМВ и Мерцедес ... скоро следват проверки на дизела и при тях :)))

27

до 29

преди 6 години

Сори, ама съм с мислене на западен капиталист-скръндза и това балканско перчене с луксо-мобилите ми е чуждо, старата плоча с чифтето на голия тумбак.Не, не ги мисля ,мисля те тебе ,че тези с вилата имат и работници и те им изкарват хляба и колите ,ама и те не се мислят, за кого работят ,нали чифлика е "техния".

26

Анонимен

преди 6 години

Страхиле, ми тези хора от маркетинга на Ауди са много глупави. Да бяха питали Стоил от с. Гроздобер с запазената голф тройка която само една жена я е карала 20 години, как да наименуват моделите си нали. Изостанала работа е тяхната.

25

шматка

преди 6 години

До 19Недей така бе човек.Какво ще караме

24

шматка

преди 6 години

До 26Тоя който си купува такава кола от магазина си има вече вила с басеин.Тях не ги мисли ами по добре събирай пари за винетката

23

Анонимен

преди 6 години

Ще се опитам да разясня защо колите произведени в ЕС са важни за нас. Над 15 000 000 човека работят в автомобилната индустрия в ЕС и всеки един жител на ЕС по директен или индиректен начин е свързан с нея. Онези EU фондове например, за финансиране на пътища, мостове и не знам си кво за които батко ви Бойко толкова се мъчи се пълнят от тази индустрия до една степен. Може би един от редовните клиенти на ресторанта където миеш чинии в Германия е работник на VW. Стига негативи за коли "made in EU".

22

до 28

преди 6 години

А на тебе това да не ти е сапунката за Яросните и Бързите?Виждам ,че масово хлапетиите ползват колите за ракети и увеселителни влакчета ,толкова ли ви е мисленето ,че само това да искате от този живот?Не ,че трае дълго като се живее по този начин.Виждам ,че "тузарите" само лъскавото им е в главата и едва ли не нарочно и нагло газят правилата за да ги забелязват колко пари са пръснали за новата си играчка.

21

ХМ

преди 6 години

Дами и Господа!Я ми кажете в БГ за каква точно нужда ви е кола дето вдига от 0 до 100 за под 5 секунди или е с най-меката кожа.Не знам как точно си изкарвате хляба ,но лично аз не бих дал толкова пари за автомобил от висок клас ,че да го троша по улиците и с неграмотните шофъори.Че я се замислете има си вили на морето с басейнчетата на цената на гниещите ламарини.Дали ще ми е по "Кеф" опънат на шезлонга или пък с яхтата ,вместо да броя секундите до 100.

20

Ба це

преди 6 години

Е щом всичко ще е толкова ясно, веднага си купувам от новите аудита с цифрите. Евала на шефа им за добрата идея, направо ще избие рибата.

19

До до 13 с маздата

преди 6 години

Пич навит съм да карам срещу теб, и аз съм с японче, но е Нисан и по-точно ГТР и то малко пипнат дет се вика. Досега още не съм срещал Ауди да ми се опре.

18

Анонимен

преди 6 години

Най оптималния тест за една кола е на писта, правят се 2-3 обиколки и се проверява коя е по бърза.

17

Анонимен

преди 6 години

Господин Бай *** пак пише шедьоври от панелката. Айде стига де. Ако имате нещо конкретно за казване с аргументи казвайте, карате супер амортизирани коли на по 500 000 км и безброй години и после марката ви виновна. Къде си ти и къде е Ауди, ти си глас в пустинята.

16

до 13 с маздата

преди 6 години

Тоя оризарник на предно е кола за бедняци, които нямат пари да си купят истинска кола, как ше сравняваш тоя к3неф с коли със задно предаване или с 4х4 бе, картоф, я ела на магистралата да караме от 0 до 250 на вързано за 2000 лева, ама маздичката след 150 ше се разпадне, *** от долнопробен цирк.

15

ХМ

преди 6 години

Всички автомобили вече се правят колкото да им издържи гаранцията.Бутани са с електроника да пази механиката ,но често електрониката изпушва първа.Предполагам ,че термина "втора ръка" след 10 години ще изчезне ,просто колите няма да издържат и 5 км след определен ресурс.Световната тенденция е такава всичко да се счупва повече и да се подменя по бързо.

14

Анонимен

преди 6 години

Супер!Предлагам новите имена да са Ауди Калина, Ауди Нива......