Аз вярвам на украинеца,защото съм работил в хотел и съм виждал подобни изпълнения,въобще не е платен репортажа,а за проверката са се подготвили,повярвайте нищо не се хвърля.
И сега , колко разочаровани сеирджии!На мнозина не им се иска в България всичко да е наред! Истината е,че винаги може по- добре!Посетила съм много хотели ! Не знам какви са претенциите на някои за море, плаж, храна .В България нямаме морски таралежи!Имаме златен пясък, топло море, вкусна храна .Персоналът ни е по- любезен от гръцките хотелиери, камериери !
Уоу .. смее ли агенцията да каже нещо. Половината хотели я хранят, другата половина я заплашват, че няма да си видят децата. А кервана си вървиии ....
Това, което написах, е ДОПУСКАНЕ, с надеждата да има такива хотели и ресторанти у нас. Защото ми се иска да е така и да се случва на всеки, като отиде на рецепцията да си плати сметката за престоя, да ЗНАЕ за какво точно плаща - вкл. и за хигиена, качество и количество на храната и .т н. Дори не го знам кой е този ресторант. Може ли някой да напише името на заведението, та и аз да го видя, как го оценяват гостите...
Прочетете какво пишат гостите на хотела в сайта Bookong и ще видите огромното разминаване с резултата от проверката на Агенцията по храните. Аз вярвам на гостите, а не на чиновниците.
И аз съм отсядала в този хотел преди 3-4 години и мога да потвърдя, че хигиената и храната в ресторанта са зле. Още на втория ден ми излезе херпес на устата от недобре измитите прибори и чаши в ресторанта. А храната - на обяд ти сервират печени наденички, за вечеря ги ядеш под формата на мусака (вместо кайма ги слагат). От евтиния алкохол на ол инклузива ме боля стомаха. Общо взето - под всякаква критика и аз се чудех, дали да не им пусна сигнал за проверка, защото си заслужаваха.
Украинеца е трябвало да подаде сигнала до някоя медия и от там да изпратят репортер под прикрите,за да разберем истината.А след като е вдигнал толкова шум,естествено,че управата на хотела ще вземе мерки и проверяващите няма да открият нищо.Да не говорим,че честа практика на проверяващите е да предупреждават хотелиерите.
Така е вярно е мръсно много.Но нали държавата ни е мафиотска платили и сега даже едва ли не рекламират заведението. Нещастници.
До pontiМиналата седмица, за голямо мое разочарование, в едно хубаво столично заведение с два изхода - към ул."Граф Игнатиев" и към ул."Христо Белчев", ми сервираха от типичните за тях 300-милилитрови шишета с вода, за която претендират, че е изключително чиста и че била преминала през двойна осмоза. Водата имаше дъх и вкус на такава, която е налята от чешма, която дълго време не е била ползвана и затова водата в тръбите й има дъх на застояло и вкус на ръждиво!На тези шишета пише Н2О.
Руска мишка. Дошла да бачка ...изгонили я и почнал да плюе. Сега хотела трябва да заведе дело срещу него и да работи още 10 години да плаща.
Китното хотелче в Китен – с чудна хигиена, без нарушения