8

Анонимен

преди 6 години

Край с Опел.

7

Е

преди 6 години

Значи край с Опел,така французите щя я направят по малко конкурентна,винаги една идея назад. Ще им остане само емблемата,иначе всичко на РСА.Както стана с Воксхол и други подобни.

6

НЯМА СМИСЪЛ

преди 6 години

След като Тесла обяви цените си на новите автомобили със среден клас като цена , ще има голяма промяна до 1 година . Разни Мерцедес , Мазерати , Опел , Тойота и тн , ще Фалират .Те са Уплашени . Дизела вече е бита карта .

5

Анонимен

преди 6 години

Всеки завод-марка прави определени части и компоненти, които се прилагат при ВСИЧКИ автомобили на фирмата собственик. Шкода, Сеат, Фолксваген, Ауди например са все собственост на Volkswagen group и всяка една от тези компании прави части за всяка от останалите.

4

Анонимен

преди 6 години

Вече не ми се и пише, няма марки всичко в Европа е БОШ, просто вдигнете капака, а който е виждал на баща си колата като сменя гуми-то да стане горд собственик и след време пак да пише. Марката е за "овцете" като нас, те си имат съглашения , какво да правят и с какво качество, за да устройва клиента. Емблемата е само за завършек!

3

Анонимен

преди 6 години

***,явно доста си бутал Кадета на татко си.

2

Анонимен

преди 6 години

***,ти никога не си карал Опел.Не пиши простотии.

1

Анонимен

преди 6 години

А така франсета бракувайте и тази немска ръждавейка,и без това едвам издържа тригодишната гаранция.А овцете нека броят по 20 000 евро за този варел на колела,между другото френска и немска квалитетна кола е имало допреди 15 години за последно.