Защо, защо е нужно да поставяме рамки на децата от толкова ранна възраст? това изобщо нормално ли е? да тестваш тригодишни деца! за какво толкова ги подготвяме?
"Ами да дадем до 7 годинки половината да ги учи Хитлер и Гиобелс а другите Ленин?"Ти сега комлекси ли избиваш, че са те карали да учиш в училище марсксизъм-ленинизъм?
"Способността да се попива информация при детския мозък е много по-развита, отколкото при възрастните. Трябва да ни безпокои не това, че даваме на детето много информация, а че тя е прекалено малко, за да се развива пълноценно."Ами да дадем до 7 годинки половината да ги учи Хитлер и Гиобелс а другите Ленин? Все е информация нали ?!И другият път кажи какво мислиш ти, щото това е ЦИТАТ дословно от статия в нета на osata точка eu:"След три години вече е твърде късно 8 съвета от автора"
Къде спи кучето?Ако детето живее в града и има домашен любимец куче, би трябвало да каже/покаже диван,килимче в коридора и т.н.,но ако няма домашно куче, спокойно (и вярно) ще каже-на улицата, зад блока и т.н. Ако живее на село-ще посочи колибката!Психолози, от къде децата да придобиват социален опит?-от постулатите/картинките в детските книжки, или от това, което е около тях?Толкова психология, толкова педагогика, толкова ПАРИ!,а като станат по на пет-шестнайсет повечето ги избива на агресия?!
Вместо да се погиржим за учителите/възпитателите вкарваме трети лица в училище и сигуряваме начин да ви карат да си водите децата някъде другаде.За пръв път в статия се казва истината: уж обучавали учители, ама все пак ... психолозите...
Всяка личност има право на свое пространство.Реализира се отхвръления проектозакон за закрла 2012 година. Психолозите - външни лица - са от фондации, разчитащи на грантове.Няма да ви оставят на мира. Злоупотребите в нашата страна са гарантирани.Това лесно може да се изпозлва като системен канал за деца към фондации.
Способността да се попива информация при детския мозък е много по-развита, отколкото при възрастните. Трябва да ни безпокои не това, че даваме на детето много информация, а че тя е прекалено малко, за да се развива пълноценно.
Направете им един тест на 3 годишните, като им нарисувате телефон с шайба, грамофон с фуния и перо с мастилница.
Нито едно дете не се ражда гений, и нито едно ***. Всичко зависи от стимулацията и степента на развитие на главния мозък в най-решаващите години от живота на детето. Това са годините от раждането до тригодишнината. Да се възпитава в детската градина е твърде късно.
Учените отдавна са стигнали до извода, че именно в тази възраст при детето се формира до 85% от всичките неврони връзки в главния мозък Болшинството от жизнения опит, отношението към тези или онези вещи също е заложена в първите 36 месеца.
Който е учил психология ще ви каже,че на 3 г.децата са различно зрели.даже разлика от 3-5 месеца е от значение за тях..Защо пак следвате уравниловки и правила?Кому е нужно,като децата са толкова РАЗЛИЧНИ и това е хубавото!?
Прочетете книгата: "След три е вече твърде късно" на Масару Ибука. Ще ви стане ясно колко рабирате от възпитание и образование и колко много са изпуснали родителите ви поради остарели схващания, на които робувате и вие.
Как точно го питат кое е ухо като зомбито не знае български.Май търсим работа на хилядите психолози които се нароиха последните години.Всеки иска до седи зад бюро и да *** ***.Имам познат завършил психология.Сега кара камион в Белгия.
Част от децата на три години не могат да говорят, и това го казвам от опит, така че много е интересно и да знае кое е ухо дали ще каже, ама айде моля ви се що да казва нека да го напишат...
На третата година вече е късно - трябва да се държат изпити още на третата седмица след зачеването и който не ги издържи го абортират
Кучетата в градовете масово живеят в апартаменти. 3 годишните може и да не знаят, че съществува такова нещо като кучешка колибка.
Кое е ухо? Къде спи кучето? Въпросите на теста за 3-годишните