18

Анонимен

преди 6 години

"Колони от автомобили са се образували, не само в двете активни ленти за движение, но и в аварийната."Ами да запретнат ръкави катаджиите и от всеки *** с мозък колкото на морков, застанал в аварийната, да вземат по две заплати! Хем ще се съберат пари за шосетата, хем няколко патапитека може и да поумнеят с по един грам.

17

Анонимен

преди 6 години

До АнонименМи що вашата партия БСП не я направи трилентова до сега?Защото не иска внуците ти да изплащат 100 км вълнеобразен асфалт

16

grigor

преди 6 години

Тази магистрала някой да спука гума и се задръства цялата. След адски много мислене и 5 парламентарни комисии, се стигна до извода, че решението на проблема е по-солени глоби. Браво, невероятно. Всъщност, решенията са 3: 1) Тол система не само за тировете.2) Въвеждане на понятието "минимална скорост" така всички пенсии, каращи с 80, заради които в лявата лента се кара със 100, ще трябва да се преместят по алтернативните пътища.3) С парите от тол-таксите - разширение на магистралата.

15

до 14

преди 6 години

Каква аристокрация бе момче!?!хахаа..аристокрация,ти въобще имаш ли идея какво е аристокрация!???Понякога глупоста на пишещите из форумите е потресающа!

14

Анонимен

преди 6 години

За жалост болшинството българи са със селски манталитет и той се проявява мн ярко по пътищатата. А сме със селски манталитет заради 50 год комунизъм, който изби българската аристокрация и дойдоха онея с "връзките"

13

наблюдаващотдалеч

преди 6 години

До РАЗМИСЛИ и СТРАСТИAko твоят съвет се изпълни от всичи, трафика ще се измести "на време".

12

Американ

преди 6 години

"но и в аварийната" -- българските чукундури не разбирате от закон..а и няма кой да ви глобява..

11

Анонимен

преди 6 години

ПО ДОБРЕ 150 000 ПЕКАРНИ ОТ КОЛКОТО 5 ЗАВОДА.По добре 150 000 обущари от колкото 5 завода.По добре 150 000 земеделци от холкото 5 колхоза. от А. Хитлер

10

Анонимен

преди 6 години

Ами направи си ти Хемус, Отрешарски и Станишев къде спаха 10 години?

9

Анонимен

преди 6 години

Do 8 Във Виена СССР престоя само 3 месеца и затова са с магистрали. При нас си остана и сега ... И са във власта.

8

Явно

преди 6 години

Кампанията за 3-та лента продължава. Далаверата трябва да продължи. Ами направете Хемус и обходните пътища и тогава няма да има проблем - А че 40 000 минавали за 24 часа - това е нищо . Във Виена по околовръстното минават по 100 000 за 24 часа

7

Анонимен

преди 6 години

Нали щяха да глобяват за каране в аварийната?

6

Анонимен

преди 6 години

Ми що вашата партия БСП не я направи трилентова до сега?

5

Анонимен

преди 6 години

Банкянската ***, мачкаща тодоровите ушаци, още ли крие, че магистралата между София и Пловдив, трябва да е трилентова, с над шестдесет хиляди коли преминали на двадесет и четири часа. Или е достатъчно далаверката Симеонов, да взема компютри. Мразят технологията ***.

4

от земеделец

преди 6 години

Затова Хитлер мрази Сталин. СТАЛИН създаде колхозите и остави хиляди без земя. Да вземеш на селянин земята е като да вземеш на майиа детето

3

РАЗМИСЛИ и СТРАСТИ

преди 6 години

До АнонименАз пък предпочитам да тръгна рано и после да чета ето такива статии.

2

Анонимен

преди 6 години

Откакто София стана половин България не щадя още 1 ден отпуск за да се прибирам в понеделник след почивката. Или както е модерно да се казва в днешно време - въпрос на логистка. Обаче всички са свикнали да висят до последно и да тръгват в последния момент. Лошо няма, но да не мрънкат после.

1

светещия ФАР

преди 6 години

Включете ДЪЛГИ светлини,опашката може да намалее по-бързо.