63

Frequent Flyer

преди 6 години

Икономист във финансов фонд лети с Уиз? Никакъв икономист не е , още повече не познава елементарните правила при работа на авиокомпанията. Прочел директивата и си мисли, че всичко му е ясно. То за това се учи право минимум 5 години, за да се четат законите правилно! Препродаването на полети не е безхаберие, а се прави задължително от всички авиокомпании и хотели. За всеки маршрут се прави статистика е се знае колко процента от закупилите билети не се явяват за полета. С този процент се препродав

62

Патило 2

преди 6 години

За обезщетението, ще ви въртят максимално дълго, но ако им напишете, че си знаете правата и сте проверили ЕС директивите, то ще ви връчат сумата, защото не могат да си позволят, да се стигне до съд (няма и да стане).Ако приемете да се качите на друг полет, не ви дължат обезщетение.Ако имате двупосочен билет, но не може да позлвате другия полет, трябва да го откажете, защото не ви дължат обезщетение за него.Ами това е най-краткият вариант.

61

Патило 1

преди 6 години

В най-кратък вариант.Когато компания в Европа, откаже, да ви пусне на полета или ви свали от него, защото е препълнена, те имат право да преговарят с вас. Могат да ви предложат да ви качат на следващ полет, да ви предложат хотел, ако трябва да чакате, храна и напитки.Ако това не ви е изгодно, знайте, че ви дължат обезсщетение, в срок до 3 години, от датата на полета. Обезщетението варира от 200 до 600 евро, според разстоянието.

60

Цвети

преди 6 години

На всички е ясно, че това е една от най-лошите авиокомпании, на които може да имаш нещастието да се возиш. Това е компромис с всичко, избираш само и единствено, ако нямаш друг избор. Има ли алтернатива, каквато и да било тя дори и не си полисляш за тях.

59

Nikolay

преди 6 години

Има всякакви схеми. В случая се дължи обезщетение 400 евро. Авторът на статията явно не знае, че то не се изплаща веднага. Няма компания в Европа, която да го направи! Подава се молба до компанията, след което тя обяснява процедурата. Колкото до сигурността, знаем чий самолет падна преди две години...

58

Анонимен

преди 6 години

Всички компании в света практикуват overbooking на своите самолети излиза им по-евтино да платят обезщетения вече два пъти съм получавал обезщетение единият път от Луфтханза Другия път от Егеян. И двата пъти размерът на обезщетението струваше повече отколкото самият билет. Що се отнася до сигурността самолетите на Wizz Air с много по-нови отколкото тези на България еър

57

Анонимен

преди 6 години

Имам над 20 полета с WIZZAIR. Всеки полет е бил на цена не повече от 20 евро на посока и досега не съм имал каквито и да било проблеми последният път имаше леко несъответствие в моя check in на летището в Катания като мен ме нямаше в електронната система но пък ми имаше в разпечатката и така ме пуснаха в самолета. Бих искал да обясня на всички че за чекирането на пътниците за полета се грижи наземния оператор. Ако искате да пътувате бизнес ползвайте услугите на скъпите компании.

56

Томи

преди 6 години

Самолети за клошари хахаха нека ви лъжат щот сте клошари сите дет си мислите че за 20 пари ше идете до лондон

55

РГПА

преди 6 години

До До Летящия балканецИзобщо не съм съгласна с вас - летях с Булгариа Еър и с Air France до Париж и обратно преди има няма три месеца - в двете посоки прилична храна, топла, сервиране на напитки - алкохолни и безалкохолни, кафе, сокове. И да - френското вино беше по-добро от българското.

54

СС

преди 6 години

Съд до дупка! Иначе няма оправия.

53

Колев

преди 6 години

Летял съм два пъти с Уизеър и двата пъти имаше проблеми. Излъгах се втори път, но със сигурност няма да има трети. Отделно, може и на мен да не ми върви, но и двата пъти се сблъсквам с изключително груб техен персонал.

52

Поредната пародия

преди 6 години

Въпросният и изстрадал господин е драматизирал до N-та степен това си изживяване. Лично ми се е случвало полет да бъде overbooked (препродаден както са се изразили по- горе) и мога да потвърдя как летищните служители обесняват устно на поне 2 езика (местен и английски) и връчват листовки от Еропейската директива с правата на пътниците и документ за overbooking-a на потърпевшите с договорена компенсация 250+ eur. Ако е възможно и се налага престой, на момента се уреждат хотел и транспорт до него.

51

Анонимен

преди 6 години

Същото нещо щеше да се случи на моя мъж ако нямаше късмет, че свалиха едно семейство без декларация за пътуване с деца. Избрали да свалят него първоначално, защото той си беше платил за чекиране на летището!

50

До 56

преди 6 години

Компанията може и да си има добри адвокати ама има и една европейска директива 261 за права на пътниците, от която мърдане няма, ако искат да продължават да оперират в европейското въздушно пространство. И Въздушните Администрации си я спазват до всяка запетая. Глобяват, че пушек се вдига. Хубаво е преди да си отвориш устата, да знаеш какво ще кажеш. Понякога е страхотно да си европейски гражданин

49

Анонимен2

преди 6 години

На British Airways често ми излизат по-евтини полетите...

48

barcelona

преди 6 години

от 16 години пътувам от Испания до Б-я,,,,WIZZ AIR са най ужасната компания,НЕ пътуваме вече с тях...само проблеми и лошо отношение....

47

Ива

преди 6 години

До СелтакаПо принцип си *** или да?!

46

Анонимен

преди 6 години

поредните простотии на някой си лигльо.

45

Пилот

преди 6 години

Wizz air е авиокомпания, която работи на принципа,че печалбата от economy class е нулева. Ако имаш за биюзнаес класа билет шанса да те измамят е по-голм от колкото за economy. Принцип на всяка авиокомпания е да има по-малко пътници в бизнес класа от колкото в economy. Системата е,че economy плаща повече от business за да може business да бъде на по-ниски цени от тези, които би трябвало да са. Полезен съвет - всемете трансферен полет. Това е по-добрия вариант от двата -излиза ви по-евтино.

44

Ighost

преди 6 години

"Като цяло, действията им са една голяма измама и ме карат да се питам ако така се грижат за пътниците си, как се грижат за самолетите си?", недвусмислено пита Васил.Доколкото ми е известно WIZZ AIR е един от най-сигурните авиопревозвачи независимо от факта, че превозват евтино и в тази връзка се чудя аджеба този Васил след като са му нарушени правата защо го избива на техн. въпроси. Недоказани изказвания за един сериозен авиопревозвач. Случва се и с мноого по-големи превозвачи...