Значи да споделя,живеем и работим в Испания имаме 2 деца годишно със съпругата изкарваме около 35 000? и си купихме нова кола за 15 000?.не че не можехме да си вземем ML за 55 000? но просто такъв ни е стандарта на живот . Семеиният автомобил не трябва да надвишава годишната заплата на член от семейството или ако печеля 50 000? годишно щях да карам ML направете си сами извода в България какво е мисленето.За кола втора ръка нямам мнение.
Ххаха вика дизела са вечни....бягай от тука - дизел само нов пичБензинова кола за немаш ядове
"Бобчо", Номер 87 има най-правилното мислене от всички тук!Да караш чисто нова кола по борисовите "аутобани" в България си е чист мазохизъм или мислене на човек роден на ceлo.Има много употребявани коли (но карани извън България) които си струва да бъдат карани докато съвсем се потрошат по нашите "прекрасни", асфалтирани пътища.
А, на мене ми трябват 5 минути да поработи двигателя и е достатъчно да го определя на слух дали "мърка като котенце" или "*** като див глиган на пусия".През това време оглеждам купето - таван, врати, седалки.А лампичките на таблото се сменят, аз лично съм сменял.И да е дизел, задължително да е дизел!Те са вечни!
До Кирето, 75Доливате 2 литра масло на смяна, но считате, че сте си взел здрав автомобил?Интересно, на колко стотин хиляди километра е?
Моя съвет е - Никога не купувайте кола от автокъща. Купувайте коли от хората които продават собствените си. Кола която е стояла с месеци в автокъща, едва ли ще е читава. Първо ще се появят проблеми (до седмица) с ходовата част, ако преди това не ви издумка двигателя. После ще излязат ръждите по купето след 3-5 месеца и се хващате за главата и почвате да обикаляте по сервизи. Купувайте коли които са карани, която ежедневно са на пътя. Така няма как да има скрити неща. Или трака или е поддържана.
За втора употреба най-добре е да се вземе върната от лизинг при официален вносител. При лизинга поне е ясно какво е правено и сменяно по колата, поддържана е при официалния вносител, минала е съответните прегледи. Иначе от автокъщите си е направо набутване.
Колкото и да гледате, кола на старо от България е лоша идея! Винаги става едно и също: вие сте прекарани, а автоджамбазина е напълнил гушата до скъсване! Не мислете, че точно за вас ще се направи някакво изключение.
Нови та нови... Гледам много коментари има. Да, нова кола си е най-добре, но със нашия стандарт, пътища, гориво и т.н. както и да го смяташ по-евтино излиза да вземеш нещо старо, но от среден или кеф ти и висок клас и газ до ламарината докато му излязат буталата през ауспуха. Аз така вече втори Бенц карам и съм си доволен. Накрая на скрапа на кантара и дай газ на следващата каруца. Не мога да си представя как ще карам нова кола по прекрасните ни пътища.
До КиретоКире, гроздето е кисело. Просто си кажи, че няма пари за нова кола, ок е. Карай си дъртата кошница доливай масалце и си трайкай.
Баце, що ми се струва че си си купил нова кошница за 20 бона, плащаш илядо лева каско и трепериш да не я одраскаш? Аз като направя 200 хил км на моята кола чак тогава ще дойда на твоите пари.
Ако ще на 4 милиона да е , за тези пари ми върши идеална работа. Ходя си навсякъде с нея. Който иска да си купува чисто нова. За всеки влак си има пътници.
Много се радвам, като чета за високия жизнен стандарт у нас! Всеки втори пишещ тук нямал проблем да си купи кола за 120 хиляди и т.н. Всички са имотни със супер бизнес..... браво ! Аз се радвам.
Кола втора ръка – отделете пари, време... и се подгответе психически!