40

СТОП на терора

преди 6 години

забранете продажбите на нови автомобили докато не им монтират само безвредни фарове жълти..СПрете терора със бели скенери вкл лед,ксенонови и лазерни..нямаме друга обитаема за нас планета..

39

климатични оръжия са

преди 6 години

новост от последните дни е че вредните автомобили увреждащи тежко земята със скенери и холограмни оръжия на предно и други стъкла се следят обемно като нагли вредители с цел ликвидация..Обемно се следят и автомобили хибриди електромобили и автономни такива..Обема около всеки опасен вредител се виждаТежки вреди на климата вече нанесоха стотици милиони автомобили каращи с дневни скенери ..тн "електрожени" заслепяват милиони дневно в БГ

38

гасете фарове денем

преди 6 години

ДО 2012 година в Киев имаше биосферна охрана..въздуха въпреки милион автомобили ,автобуси и камиони беше чист,свеж..Сега в малките градове и села има остър смог заради скенери нарязали биосфернат а охрана на парцали..

37

JJivanov Warning

преди 6 години

Най жестоки замърсители са новите коли и тези оборудвани със СПИН Активни скенери вместо нормални жълти фарове.НАркомани на власт принудиха стотици милиони водачи на МПС да увреждат тежко земята с включени скенери /следени от извънземни терористи/и фарове денем и нощем.В Огромните тежко увредени обеми се настанява трайно тежко токсичен газ/Спрете от движение всички автомобили с монтирани скенери вкл допълнително монтирани има риск от колапс на биосферата

36

Анонимен

преди 6 години

ДАНЪКЪТ НА ТРОШКИТЕ ТРЯБВА ДА Е МНОГО ВИСОК, ТАКА ЩЕ СЕ ОТЪРВЕМ ОТ ТЕЗИ МОРГИ.

35

Anon

преди 6 години

Автомобилите допринасят за замърсяването на въздуха. Въпросът обаче е до каква степен? Има и друг момент - ако старите коли генерират повече емисии, какво прави държавата, за да стимулира обновяването на автопарка? Защо, ако се закупи (сравнително) по-нов автомобил, трябва да се плащат в пъти по-високи налози спрямо 20-годишен автомобил? Така погледнато, липсва каквато и да е логика. А въпросът с търговията с катализатори? С премахването им без причина? Или с поголовната кражба на катализатори?

34

Анонимен

преди 6 години

В момента гледам флайтрадар. Точна сега във въздуха са 15 000 самолета в цял свят които изхвърлят в атмосферата милиони тонове газове от керосина. Къде отиват изгорелите газове от самолетите които денонощно бълват газове в атмосферата. Защо никой не повдига този въпрос? Защото не им е изгодно да плюят милиардите печалба. По лесно е да се плюят колите които всички в цял свят немогат да избълват толкова отрова за 100 години колкото самолетите

33

И аз карам на нафта

преди 6 години

Глупости пълни. Хора, един кораб 20-30хиляди тона(БРТ) гори 20-25 ТОНА мазут/ден+1-2ТОНА дневно за генераторите и в пристанище. Катализатор НЯМА.Ако някой иска да смята колко коли биха замърсили толкова много.Не знам колко кораби носят стока от Китай-ежечасно.Самолетите???ТЕЦове??. Нашите градове си ги опушваме с *** и гума/пластмаса защото "бай Иван" няма пари за дограма, климатик А++ и ток-да не мислите че му е приятно да гори нещо. Колите се ползват сутрин и вечер за макс 1-2ч дневно

32

Анонимен

преди 6 години

Най-големият замърсител в България, както навсякъде по света е използването на твърдо гориво в индустрията и за отопление. В София замърсяването от него през най-студените дни на зимата е 6-7 пъти по-голямо от цялото останало замърсяване, а през лятото неизмитите от Фандъкова улици на София са най-големият замърсител - замърсяват над два пъти повече от всичко останало, вкл. и колите. Новите дизели замърсяват по-малко от тези на бензин и след 15-20 години в България те ще са основния автопарк.

31

Дизелджия

преди 6 години

Климатолога да си гледа времето. Има изправи дизелови коли и неизправни. Един стар поддържан дизел харчи 4-8 литра нафта /според размера на колата/, голяма част от новите турбо издухани коли 5-та употреба харчат колкото нафта, толкова и масло. Просто няма система за реални прегледи. Ако е като TUV, и новите и старите бракми ще отпаднат естествено. В Германия никой не спира от движение голф 1 в перфектно състояние, само защото е стар.

30

Германец

преди 6 години

До АнонименКой те кара да си купуваш Ауди?

29

Тато из Правец

преди 6 години

Изчистихте всички *** на ЕС ,че и пари им давате за да си тровите децата с мръсния въздух....

28

Под наем!

преди 6 години

Не виждам какъв е проблемът широкият център в София, да бъде пешеходна зона с електрически автомобили и колелета под наем. От Пиротска до Гешов, и от България до Борис. Има метро и трамваи, постепенно да премахнат автобусите, те са излишни.Да забранят в София дърва и въглища, да мият улиците 3-пъти седмично. Строги санкции за замърсители - кучета, стари автомобили и камиони, каруци.В 21 век сме, никаква стратегия няма за София.

27

Анонимен

преди 6 години

А какъв е стимулът да имаш по-екологична кола? Махнах 20 годишната трошка, купих на половина по-млада, от Evro2 отидох на Evro4, бензинова е с катализатор, единствено новата е с 15 к.с. по-мощна. Резултатът:данъкът ми скочи 8 пъти!

26

Анонимен

преди 6 години

българите сте невежи ***, мислите като болшевики и живеете 300 години назад във времето!

25

Анонимен

преди 6 години

щом забраняват в европа, ще забранят и тука - неизбежно! освен ако не ни извадат от там, а за въглищата е въпрос на 5-10 години, в повечето страни в европа са забранени!

24

Анонимен

преди 6 години

До Ви пауър дизелАми може и да не караш бе? Като толкова си се загрижил. Можеш да ползваш градски транспорт.

23

Анонимен

преди 6 години

На българина да шофира е родно право. Като се роди му се връчва един 20 годишен таралясник понеже е мноо отворен да ползва градски транспорт когато не може да си позволи по-нова.

22

Анонимен

преди 6 години

Какви дизели, какви пет лева? Бензин с газов инжекцион. По-ефтино и по-чисто, дори катализатор не е необходим. Няма сажди, няма наночастици, няма смрад дори и при произнесените машини. Друг е въпросът, дали автомобилите у нас са най-големите замърсители. Според мен не са.

21

Анонимен

преди 6 години

Точно новите коли са *** защото са тъпкани с електроника и не минават и 1000 км без да стоят ден във фирменият сервиз!Старите дизели работещи с компресия над 25 атмосфери с механични горивонагнетателни помпи нямат равни на себе си!Чиста механика която живее дълго.Дизеловият двигател го съсипаха нарочно!Ще почакам още някоя година и ще си взема Мазда с HCCI мотор!Немците да сърбат това дето си го надробиха!