Mного хора коментираха,че единственото ромче,няма да оправи бдж,но виждате ли какво прави,пълни кацата без дъно,е кажете ми,че в четвъртия мандат,няма да е министер.
До кога ще плащаме тази без дънна яма ? Возят се само социално слаби. Един път плащаме данъци за коли , после винетки а накрая и БДЖ, което не ползваме ? Аз като гражданин НЕ искам да го плащам. Искам магистрали и хубави пътища в градовете.
На първо време да изградят една интегрирана система за продажба на билети! Това е задължително условие, минимум! Не може всяка гара да продава билети самостоятелно и когато искам да си купя билет от Горна Оряховица и Мездра, тези да се чудят дали идващия влак има свободни места. Това 2017-та година, при наличие на и-нет и технологии си е направо кощунство! Всяко наливане на пара от данъколатците в бездънната каца БДЖ е загуба!
Повечето от парите отиват за СВЕТОВНАТА БАНКА . И нашето БДЖ пак остава без нищо. Прехвърлят си парите от един бан.дит на друг. Парите изчезват а България вече няма БДЖ. Влака за ВИДИН е в окаяно състояние от преди поне 50 години ,няма собствен локомотив. Видин-София за повече от 5 часа. В момента влаковете в Европа изминават по малко от 300 километра за час. Отгоре на всичко трябвало да благодаря на тоз..... ГОСПОДИН
В момент в който останем без железопътен транспорт, официално ще призаня България за африканска държава.
НАЦИОНАЛИЗИРАНЕТО НА ОГРОМНАТА ЧАСТНА ФРЕНСКА КОРАБОСТРОИТЕЛНИЦА НЕ Е ЛИ ДЪРЖАВНА ПОМОЩ ЗА ЕДНО ФАЛИРАЛО ПРЕДПРИЯТИЕ?И ТО ЧАСТНО??ЗА ТЯХ МОЖЕ, ЗАЩОТО ТЕ УПРАВЛЯВАТ ЕС,ЗА НАС НЕ МОЖЕ, ЗАЩОТО НИЕ СМЕ УПРАВЛЯВАНИТЕ В ЕС
Той допълни, че за това има няколко механизма и "поне един ще проработи................................................ Щом Московски управлява транспорта нито един механизъм няма да проработи.
Франция дали пита брюксел когато национализира корабостроителница? А германия дали пита някой за тяхното ИЦЕ? Само тук бб птедателя слуша измислени началници
60 млн. лв. от държавната хазна тръгнаха към БДЖ