С номер СВ 1144 тъй се палят. Моту хуойе не могат да отстранят проблема и създават щета, чиста работа. Няма да се блъскат я. От мототехника, мотохое нестава. Всеки докоснал се до мърлячите, знае що за чудо са.
Светите ли бе амсалаци?Светете, светете при четиридесет градуса в града. Милю рушвета каза че фаровете ще спасят света от гибел.
До Анонимен 13Това е модел 2013-2016, почти сигурно е нова от магазина. Куга имат лошо охлаждане, прегряват, пукат глава, маслото се излива на изпускателните колектори и се пали, има над 200 случая такива с тези коли в световен мащаб.
Доколкото знам Куга с двигател 1.6 EcoBoost си имат някакъв фабричен дефект и като позагреят в жегата и задръстването имат навика да се палят.
Май няма ден в който да не четем,че се е запалила кола,но какво да се чудя,след като мъкнем *** на любимият ни ЕС,с таралясници на по 20-30г.как да бъде.
А тази лейка на ОМВ на третата снимка каква е? С вода ли са гасили пламнало гориво или са помагали с още бензин да се разгори огъня?
Фаровете са измислени за да се придвижиш от точка А до точка Б през тъмната част на денонощието,но не така мислят/ако има с какво/ някои другари от ГРОБ и въведоха ДЕНОНОЩНОТО светене!
В отсека на двигателя е бъкано с кабели особено в по новите автомобили производство след 2 000 година. Преди да замина за чужбина работех в сервиз в който ремонтирах ел.инсталациите на автомобилите. Мога със сигурност да кажа че по неадекватни инсталации не съм виждал. То бива нахвърляно като с лопатата но и руските инсталации не бяхя такива. Най лошото е че до генерацията за изхвърляне на газовете минават цели снопове кабели които уж ги предпазва една ламарина.
А къде е използвания пожарогасител,който трябва да има всяко МПС? Или вече трябва да си носим задължително *** с вода!?
Кола лумна в движение до метростанция "Г. М. Димитров"