9

Анонимен

преди 6 години

Абе хора , не виждате ли няма френска/немска- вътре които е надничал под капака де,ще види че всичко европейско е БОШ. Как единият Бош работи в БМВто, а монтиран в Ситроен-не. Те са си разделили всички сегменти от пазара едни правят бусове, други масови коли, трети лукс и тн. Естествено най-големите правят от всичко и по много, акционерите искат печалби, не приказки

8

Григор

преди 6 години

Опела не беше лош за евтина кола, пежо ситроен ще го оправят.Ще си набутат проблемните двигатели и ще подобрят интериора в купето .Купувачите на френски коли ще са доволни......те обичат да ги "таковат"

7

Анонимен

преди 6 години

всички таралясници под една шапка.

6

MNENIE

преди 6 години

Извинявам се за спама - В Европа се наблюдава Държавна Помощ за Частни Фирми - Всички Автомобили в ЕС (без Русия) се купуват от частни фирми и се продават на Държавни Учреждения и се ползват данъчни облекчения , Частни Лица Нямат възможност за Нов Автомобил .Уловката я знаем - Лихвари и Корупция .

5

MNENIE

преди 6 години

Пежо , Рено , и Опел ????В Короната липсва Ситроен .

4

Манолски

преди 6 години

ех, какви времена бяга- Ягуар, Ситроен, Мазда.... всеки автомобил със собствен дух и визия. Капитала превърна всичко в еднакви пластмасови коруби за бедните и сделки от преливащи се концерни. Голяма тъпотия !

3

БГ

преди 6 години

До един от ЕС -това ,което си писал е абсолютна глупост.

2

аз

преди 6 години

General Motors. спря вноса на Шевролет ,за да върви Орел сега ,като няма Опел може би пак ще внасят Шевролет.

1

един от ЕС

преди 6 години

Янките да си правят пикапи за селяните! Европа ще си прави автомобили за европейците!