Не е лошо като идея, иновативно и интересно. Не знам защо колегите отдолу са толкова дръпнати по този въпрос. Но ще трябва да се поработи добре с емотиконите. Само със смайлита няма да стане. Трябва да има и среден пръст, и листенце петолистно, но да бъдат поднесени по такъв начин, че да не плашат децата.
Който го е измислил това е абсолютен гений. Продължават да съсипват държавата във всяко едно нещо и ето време е за второкласниците. -днес изпитвахали те?-да, имам усмивкаХахахаха. Тези в Просвета или там каквото е са направо за разстрел.
Ако ще и икебани да им рисуват, системата е изначално и кардинално сбъркана - финансиране, кадри, учебни програми... КАРДИНАЛНО! И резултатът е логичен и неизбежен. И за съжаление - БЕЗНАДЕЖДЕН.
Тези експерти в МОН, вместо да правят промени в начина на оценяване на учениците в началната степен на образованието, да вземат да се върнат назад във времето и проучат нашия( български ) опит. Има какво да научат и да приложат. Именно липсата на респект и мотивация за съревнование ще доведат до по - голяма неуспеваемост. Някога, имаше оставащи ученици, с които се работеше през лятото и ако положат изпита успешно, преминават в по - горен клас. Сега всички са успяващи и все по - малко грамотни.
то не бяха оценки- рисунки, то не бяха рецензии,то не бяха тестове, то не бяха матури от 1, 4, 7,8 10,11, 12 клас..........то на бяха приеми за умно-богати генийчета за италианския лицей за първокласници...................а децата - все по-неграмотни !
И после питат защо децата са неграмотни?! С такъв тип оценяване,децата няма да са мотивирани да учат.
Усмивчица, вместо "Отличен" (6) и за второкласниците