5

Анонимен

преди 6 години

Дори не я отварям, когато я получа. Късам я и я хвърлям на мига. Но няма да се откажа, за да си им върви разход. Иначе още някой милион ще отплува към Чехия.

4

Анонимен

преди 6 години

Клиентите на енерго-про никога не са получавали хартиена фактура преди самото плащане. ЧЕЗ много ги глезят тези клиенти.

3

Шопо

преди 6 години

Що да се отказвам ? Навремето тия от ,,Глобул,, обещаваха 2% намаление ,отказах се и НИЩО ! Затова -ДА ПИШАТ !!

2

Анонимен

преди 6 години

А сега на тези, които са се отказали от хартиена фактура, да приспадат всеки месец от сметката по 5 лева - толкова са разходите за хартия, плик, отпечатване, влагане и куриерска услуга. Така ще докажат, че наистина ги е грижа за природата, а не е още един натрапен начин да им вдигаме печалбата. Размечтах се нещо...

1

Анонимен

преди 6 години

Аз не съм клиент на ЧЕЗ, но при плащане ми дават 2 метра касова бележка. Защото има маса такси начислени за моя сметка. Да ги намалят, така ще спасят хиляди дървета.