28

Анонимен

преди 6 години

Трябват паркове и дървета за по-чист въздух, но за съжаление те изчезват!

27

Анонимен

преди 6 години

Аааа Турски автобус... ааа как така?

26

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 27 - прелитате велоталибаните на червено най-редовно, да

25

Анонимен

преди 6 години

Линия Кремиковци е една от най-натоварените и виновна за замърсяването на града.Извозвак Кремиковчани работили в завода към града те дишайки замърсяват въздуха!

24

Анонимен

преди 6 години

Главният замърсител в София са непочистените улици, отоплението на твърдо гориво и основно строителните обекти и техниката към тях, които освен, че не спазват никакви норми разрушават и инфраструктурата на града!

23

Анонимен

преди 6 години

Главният замърсител в България са личните ни автомобили, които не сме склонни да оставим, дори когато отиваме за хляб. И аз едно време ходех за цигари с кола, сега с колелото се родих - няма задръствания, прелиташ през кръстовищата, няма занимавки с КАТ, няма зимно обслужване. Кеф.

22

pak prоsoto

преди 6 години

Пак Турски автобуси!Браво! Последните, които бяха закупени от Столична община се доказаха като -страшни ***! Огромни и високи, но с никакво място , с тесни пътеки и нелогични ръбове!Браво... сигурно фирмата купувач пак ги е взела на безценица! Да живей! : )

21

Анонимен

преди 6 години

Ей, ама как са ги изтъпанчили за снимка и баш пред парламата бе!

20

Ханко Брат

преди 6 години

Снимка номер 5 обобщава всичко. За крадливата учителка по руски език само цветя и жито.Сама си го изпроси с коментара, че автобусите се амортизират за 9 - 13 години. Въпрос: Къде са ти амортизациите по активите ***!? Едната си я откраднала, а с втората правиш пак далаверка ........... Заменяш 20 - 30 годишни тумори.....за сметка на данъкоплатците. Фъндъкова, каквото си откраднала, да го похарчиш за лекарства и да не ти стигне...

19

Bai Hoi

преди 6 години

Вижте какво, не си губете времето в спорове за евро 5,6,7 и т.н. Тези от вас, които четат авто издания и авто сайтове в нета добре са запознати с измамите на всички европейски производители особено що се отнася до дизеловите двг. Как те в реални условия замърсяват с 40-50 пъти повече от допустимите стойности във въпросното "евро 5,6". Кои с измама кои с вратичка в закона няма значение... всички изхвърлят много повече вредни емисии от реално обявеното...

18

До 8

преди 6 години

Прави си, че основният замърсител в София е отоплението на твърдо гориво, което през зимата е причина за около 80-90% от замърсяването в София, но не си прав за колите. Вторият голям замърсител, замърсяващ близо два пъти повече от колите, са неизмитите улици.

17

малко математика

преди 6 години

Средният пробег на колите у нас е поне 10 пъти по малък в сравнение с този в Европа.Колкото и по чисти да са новите двигатели пак там въздухът ще е по мръсен.Ако ще и парни коли да караме пак няма да достигнем ония дето са въвели задължително Евро 6.

16

Кой ли замърсява?

преди 6 години

Ако Фандъкова редовно мие улиците на София, замърсяването през лятото в София, ще бъде 3 пъти по-малко, а ако се спре и отоплението с твърдо гориво през зимата, тогава замърсяването в София през зимата ще бъде над 20 пъти по-малко. Ако се спрат всички МПС в София с двигатели на бензин, дизел и газ, замърсяването в София ще намалее през лятото с около 1/4, а през зимата с около и 1/30, т.е. почти няма да се усети.

15

Анонимен

преди 6 години

Като следваща стъпка в борбата с мръсния въздух, очакваме Данчето да раздаде на всички електронни цигари. И ако пак сме последни в класацията, време е Бойко да потупа некой висш чиновник в Брюксел по рамото, па барем станем предпоследни.

14

Анонимен

преди 6 години

Поредната далаверка на ГЕРБ, замаскирана зад красиви фрази за екология и чист въздух. Очевидно е, че чистотата на въздуха няма да се промени от това, че ще махнат дизеловите автобуси и ще ги заменят с тези новите. Реалността е, че чистотата на въздуха ще се влоши, заради появата на нови хора в София, появата на нови квартали с неизмити улици и хора отказали се от парно и преминали на отопление с твърдо гориво.

13

vlady

преди 6 години

До Глобален ОтоплителПълна глупост - процентото съдържание на въглерод в метана е по-ниско, отколкото в по-тежките въглеводороди съответно на единица гориво се отделя по-малко въглероден диоксид.

12

G

преди 6 години

Хайде сега 2лв билет :)

11

Невен

преди 6 години

Сега виждам марката - BMC. Сега разбирам... Първо китайските кошници, сега BMC, защо купуват *** само ... Защо не купиха пак МАН, Мерцедес или поне Соларисите ...

10

Невен

преди 6 години

"Договорихме се с производителя да има климатизация". Ама това сериозно ли? Сигурно и гуми са се догорили да сложат ...

9

Глобален Отоплител

преди 6 години

Тези еко автобуси може да не бълват сажди, но пък бълват тройно повече СО2 от дизелаците, с което допринасят за глобалното затопляне.На голяма далавера сме - не се тровим и не хващаме рак, същевременно докарваме тропичен климат тук, за да се кефят децата ни на банани, палми и целогодишен мото сезон!ОДОБРЯВАМ!