Да попитам само г-жа Фъндъкова, кога ще задължи мизерниците от Карат С да си наслагат климатици в ши.ба.ните таратайки, и да спрат да ми слагат горди табелки "АвтобусА няма климатик" ...21-ви век сме, мамка ви пещерна в тоя смрадлив Карат С ... ненаядохте се *** тлъсти!!!!
Трябва да се забрани на такива като теб да дават мнения по форумите, защото доказано не могат да мислят.Опитът в други държави отдавна е доказал, че такива радикални "идеи" като твоята, винаги влошават положението. В случая подобна забрана ще доведе до огромно остаряване на и без това доста остарелия автопарк и още по-голямо замърсяване от колите, макар че е малък делът на колите в замърсяването на София. Не е трудно човек да се сети защо ще стане така.
Автобустие не са "пазят чисти". Автобусите се чистят, след всеки курс и през година-две им се сменяат седалките, освен ако не е наложащо. Камерите са много добро нещо, защото идиотит, малко или много, се държат на ниво. Преди време, някакъв *** наби пенсионер, който му каза, да си свали краката от седалките. Надявам се, да почнат да ги глобват през камерите. Избягвам градския транспорт, защото съм отвратен от него, а на моменти съм и уплашен, от пътуващите. Зверове ...
Цитат: "Заради остарелия си автопарк столицата ни се нарежда сред един от най-замърсените градове в Европа" Това разбира се не е вярно. Проблемът е главно в отоплението с твърдо гориво през зимата. В Англия след Големият смог в Лондон, забраняват отоплението с твърдо гориво и нещата се нормализират. В България отопляващите се с стари гуми, въглища, крадени дърва и т.н. са основни избиратели на ГЕРБ и ще продължат да замърсяват.
В София колите, автобусите, камионите и останалите МПС-та, замърсяват около 25% от максимално допустимите норми. През най-студените дни на зимата, отоплението с твърдо гориво замърсява около 700% над максимално допустимите норми. Неизмитите от Фандъкова улици замърсяват около 55% от максимално допустимите норми, но това замърсяване Фандъкова и шайката й го причислява към замърсяването от МПС. Всичко което се движи и вдига замърсяването във въздуха го слагат към замърсяване от МПС, вкл. вятъра и
В София са само администрация (централи на фирми, защото всички министерства са там) Ако направим министерствата да са където трябва, София много бързо ще стане пак с кални улици и павета! Всичко там е книжен труженик. Производство няма - с други думи пари там не се генерират! В Русе се генерират 10 пъти повече пари (само ДДС, мито на стоки който влизат през Русе на ден е повече от данъците на София за 2 месеца, като се сложат и винетки на Тир-ове и автобуси е честито) Хайде така да го направим?
До СмяхАз за Гробаджия не съм гласувал и няма да гласувам. Питаме, но отговор няма. И понеже журналята са твърде заети да пишат за София, останалата част от страната е в 9-та глуха. Трябва да изригне вулкан, за да дават кадри от други населени места! В София живее 2/6 от населението от който 80% не са данъкоплатци, а държавни ***. Това е проблема. Че останалите 4/6 плащат данъци за да хранят Шопия! Я всички данъци да си остават по местата където са платени (ДДС,мито,винетки и тн.)!
Пълни глупости са това за дизеловите двигатели.Това че димът им е черен е само видимата част от нещата. Защо никой не пита за циановодородите при изгаряне на природен газ. Може би защото те са почти невидими и правят дима да изглежда бял.
До АнонименНе ги точат, но частните фирми явно предпочитат да си спестят разходите за гориво и не пускат климатика. А от столична община явно не ги задължават, но им подновяват договорите по същия начин. Справка - автобус 204.
"30-годишните дизелови автобуси, които са много сериозен замърсител на въздуха в София."10 дизелови автобуса били "много сериозен замърсител", а какво ще кажете тогава за 100000 дизелови автомобила покрай тях? Те не са ли замърсител?
До-Добро утро.Само не разбрах как от газов автобус точат нафта.Точеше се едно време но това време отдавна мина.Сега сигурно точът газ и го продават .на такситата нали и те са на газ.
Не са само ромите, при нас масово си спряха парното и си наслагаха камини с водни ризи че било по-изгодно, а някои дори си купуват въглища. Мазето в едната си страна заприлича на дъскорезница, а в другата на въглищна мина. 21 век да се отопляваш на твърдо гориво в жилищен блок в столицата, ама то държавата е виновна, че го допуска.
Писна ми от такива като теб, дето не виждат по-далеч от носа си. София само Орлов мост ли е? Какво е замърсяването през зимата, да кажем в кварталите, където все още има много къщи с дворове, а това са обширни райони на София. Какво е замърсяването през зимата в кварталите близо до маалите, както и в самите тях. Иначе ако мериш замърсяването на отвора на ауспуха на някоя кола, то сигурно ще е много голямо. При лоша организация на движението, както е в София, има задръствания и замърсяване.
До Dies Irae Ми вие си ги избирате тия кметове бе, вие си плащате данъците, питайте ги, защо няма общински пари и не се купуват в градовете ви нови автобуси?
до 19В София живея няколко квартала роми.Може би 100-150 хил парчета са.Почти 90% от тях палят гуми,пластмаса и други отпадъци.През зимата или когато има безветрие в някои квартали има сериозна димна завеса.Вие не сте от София нали?Ако бяхте нямаше начин да не ви прави впечатление това?
Да, около Орлов мост сигурно все на въглища се отопляват, затова замърсяването е няколко пъти над нормите!Пълни глупости - проблемът е в трошките, които наводниха София и България!Да се забранят за регистрация трошки, които не покриват ЕВРО 3, както и такива без катализатори или филтри за твърди частици!
Кво като имат климатици нали не ги пускат?И прозорците не се отварят.Единственото хубаво нещо на тези автобуси е как са боядисани.Белички с листенца.На бас,че ще ги мият един път годишно.
Нови еко автобуси сменят 30-годишните дизели в София