20

Камен

преди 6 години

Единствения начин повече хора да се изтеглят да живеят в предградията на София и да не никнат толкова нови кооперации на най-невероятни места е с адекватен транспорт. Влаковете са добър начин да се постигне това, но трябва да са на адекватни интервали (примерно около 20 мин. в час пик). Според мен най-добре би било Метрополитен да се лицензира като ЖП оператор и да поеме крайгардските влакове от София до Перник, Сливница, Своге, Елин Пелин като купи нови влакове и осигури адеквакватни интервали.

19

Разбирач

преди 6 години

До Иван ИвановЕ как по каква логика г-н Иванов,имаме едни приятели дето много искат да построят 3-4 гари.Имат деца да хранят в чужди университети, а и животът им е скъп, разходи големи, трябва да им помогнем.

18

Мдааамммм...

преди 6 години

До Илиян...в компанията на страхотни експерти сме, няма никакво съмнение!

17

Разбирач

преди 6 години

До АнонименЩе има нова трета дъга :)

16

Иван Иванов

преди 6 години

Метрото си има прекрасна връзка с Централна ЖП Гара и Централна Автогара. По каква логика идващия пътник от Пловдив прескача Централна гара и отива на Обеля да си хване метрото ?

15

Анонимен

преди 6 години

А....стълби ще има ли като в Берлин?!

14

Анонимен

преди 6 години

Този селски архитект кога ще престане на прескача трамвайните линии?

13

Анонимен

преди 6 години

Разбрах, че влакът от Пловдив ще върти в Перник и обратното, но не ми стана ясно дали двукратното му минаване през София ще става веднъж по северната дъга на отиване и после по южната - на връщане?

12

Shark

преди 6 години

До до 6. Да, така е. И не мога да разбера защо метрото не отива то Терминал 1 на летището. Толкова ли беше трудно да се продължи дотам? Аа да, нямаше да останат пари за крадене, забравих! И не мога да разбера какво е това чудо, последен рейс от София за Пловдив в 20 ч. Става въпрос за 120 км, в нормалните страни на такова разстояние има денонощно транспорт. Сигурно е същото и към Плевен, който е на същото разстояние от София.Това е безумие, самолета ми каца в 19ч и не мога да се прибера на120 км

11

Анонимен

преди 6 години

А не трябва ли малко да се замислят как да направят влака по-привлекателен транспорт? От години не съм се качвал на влак, заради неприятните спомени от миризми, адска жега във вагона и най-лошото - еднодневното пътуване от София до Бургас! Така, че първо оправете железницата, а после постройте и гари. Ако няма достатъчно пътници, за какво ще правите гари? За да може просто да изпозлвате едни пари ли?

10

барцилона сантс

преди 6 години

тука най-евтиния и бръз транспорт е със градската железница, която върви денонощно в петък и събота!

9

Илиян

преди 6 години

От по-долните коментари личи, че всеки разбира от строене на метро, архитектура и изграждане на инфаструктура. И вечно мрънкащи. Ако е така, защо е така. Ако е онака, защо е онака.Типично за българина.

8

Анонимен

преди 6 години

Една от най-големите медийни манипулации е, че ГЕРБ са построили метрото.Истината е че метрото е построено с пари, дадени от Европа, а изпълнителите са основно японски и турски фирми. Е, има и малко на ГЕРБ, които обаче са най-вече специалисти в краденето, надписването и източването на пари.

7

до 6

преди 6 години

Подкрепям мнението Ви. Само че когато се строеше метрото важното беше не да се проектира правилно и да е ФУНКЦИОНАЛНО, а да се претупа възможно най-бързо за да може Тиквените крадци да спечелят изборите. Това е. Сега ще хвърлим още тройно повече пари и резултатът пак няма да е такъв, ако метрото излизаше до съществуващите гари, както е навсякъде по света.

6

11

преди 6 години

Някой се е напил, станало му хубаво на душата и се размечтал...... идеята е добра, нооо ме съмнява да го направят. Прекалено много крадат.

5

София

преди 6 години

Това за градска железница и връзка на метрото с жп транспорта се говори от много години, но освен една мижава спирка Искърско шосе нищо друго не е направено. Сега трябва да се правят нови гари - Чавдар, Обеля, Торна Баня, които нямат да бъдат нищо друго освен едни мижави спирки. А въпроса можеше да се реши още отдавна - просто линиите на метрото трябваше да минават през съществуващите жп гари - Зах. фабрика, Подуене, Искър, Горна Баня - които освен гари са и възли на градския транспорт.

4

Гошо...Тъпото

преди 6 години

Всяко правителство може да...пуска влакове въфф всички посоки и да правят гари въфф София,само боковото е най...бързо,защото Боко е наредил така.Знае,че скоро хора в провинцията няма да останат и Тиквата взема национално...отговорно решение.

3

96024

преди 6 години

Прекрасни намерения1 но на първо време оправете тротоара по "Граф Игнатиев" - всяка втора плоча се клатушка и причинява увреждания на пешеходците. Успоредно с тротоара забранете в София фасадите да са в черно. това е нашата столица, а не централен гробищен парк.

2

Анонимен

преди 6 години

Още поне три мандата за правителството на Бойко Борисов и Патриотите! Успех!

1

Super

преди 6 години

Но първо оставка