Що за довод е това, че в ЕС нямало такава практика? Не може ли ние да сме пионерите, да въведем нещо или трябва като овцете да следваме другите? Също така идеята за плащане през ПОС като възможност е прекрасна, може да нямам 200лв в джоба или пък да си спестя висенето в КАТ за 20лв, не разбирам, защо някой би бил против, вън от политиката за такива ***!
БСП да го *** т и да видят в Германия как автобусите се движат по релсите на трамваите. Сигурно в Москва не е така но колкото и да не им отърва тук не е Евразия.
Ооох... докога бе?!?Всички искаме "както е на Запад" а правим точно обратното!А как е на Запад? Къде, в кой закон пише, че автобусът има предимство пред трамвай и влак??? Никъде ги няма тия измишльотини!Обаче глобите се събират да не кажа на 100%, но близко до стоте.И няма измъкване. Ако закъснееш си плащаш двойно. Ако изобщо не си платиш, вкарват те в патрулката и до най-близкия районен съд, следва или плащане на място или затвор. А за по-тежко провинение може и глоба и затвор! А у нас?
До АнонименЗа да ти е изправна дъртата трошка си налял в нея колкото за нова дачия, коато със сигурност замърсява по малко.
До АнонименПо селата проблем с трафика и замърсяването няма, спокойно могат да си карат жигулите. В големите градове тия коли могат да бъдат забранени за регистрация и ползване. Ако някой от село толкова напира да ходи у градо - да паркира на входа. А и притежанието на автомобил не е задължително на всяка цена.
До Анонимен 1Вдигнете заплатите на 10000 лева! Готов си за политик, приятел. Я виж колко тъпанарчета са ти дали плюсче!
Промените очевидно са писани на коляно, но ГЕРБ толкова си могат. Автобуси по релсите е смислено само ако сега трамвайното трасе не може изобщо да се използва за движение на други ППС, но това е на много малко места и според мен ще доведе до опасни катастрофи. Няма стимулиране да се използва градският транспорт в София, а е точно обратното - прави се всичко възможно хората да не използват градския транспорт в София и цената на билета е най-малкия проблем. И безплатен да стане, пак ще е същото.
Не мога да разбера България, само София ли е? 1/3 ми се насъбрало там, че и недоволни от задръствания и т.н, депутатите така са се концентрирали върху проблемите на столицата, *** другите градове трябва да са цъфнали и вързали
Автобусите да се движат по релсите е малоумно. Релсите са отляво, спирките отдясно, трябва да се засича колоната на всяка спирка. Аз гледам да паркирам правилно, но с построени 300 нови апартамента около мен, обезпечени със 100 парко места нямам голям шанс. Да не говорим, че за търговските обекти в жилищни сгради все още не е задължително да се предвиждат парко места.
До Menправ си само от части. Колко струва една кола евро 6 и колко е средния доход, помисли и за малките населени места, трябва да се върнат каруците ли? За прегледите си прав, моята кола е на 20 години и се обзалагам с всеки, че е по-изправна от 90% от другите коли на пътя.
вдигнаха ми колата платих на градска мобилност съда ме оправда. градска мобилност не ми върнаха парите
Промените всъщност са супер смислени! Но, за да се промени нещо не са достатъчни. Крайно време е да се спрат таралясниците по улиците и това може да стане с 2 мерки - реални технически прегледи и покачване на данъците на автомобили над 10 години или със стандарт под евро 6. Тези пари могат да се инвестират в по-качествен и евтин градски транспорт. Катаджиите дебнещи в храстите трябва да бъдат вкарани в пандиза и заменени с камери засичащи средната скорост.
То от ГЕРБав *** нещо умно може ли да се очаква!Герберския екстремизъм надмина и бай тошовия социализъм с идиотщините си
Промените в закона днес: Автобуси по релсите, дрогирани на прицел...