Толкова много улици и булеварди има за велосипедистите, сега и тротоарите официално ще станат техни. А пешеходците къде да ходим?
Велоалеи на тротоара само, ако за пешеходците остава място за успоредното движение на две широки детски колички - за близнаци. Май не се сещам някъде в София да има такъв тротоар освен до жълтите павета. Ако Фандъкова не спазва това правило, да си ходи на село!
Хубаво е да има велоалеи, но да се проектират от.знаещи.хора. Писна ми от напъните на Фандъкова да се хвали, че София е европейски град. Не можем да се сравняваме даже с европейските провинции. Но ,тя не е софиянка и хал хабер си няма колко зелена и чиста беше София. Всяка вечер се миеха улиците през лятото. Витоша се виждаше . Сега високо строителство ни Витоша, ни Люлин. Велоалеята по тротоара до НДК е по-широка от тази за пешеходци. Ако минава майка с количка ще слезеш на платното
Улиците и булевардите винаги са били разрешени за велосипедистите? Защо и велоалеи на тротоарите ще и се правят?! Тротоарите в София е тесни и по тях не може едновременно да има пешехоdци и велосипедисти. Мястото на вeлосипедистите е на улицата, както е по закон. Само децата под 12 години може да карат колело по тротоара - както е по закон.
За Прага са прави - шумът от тези едри павета е ужасен, само да не стане писта. А велоалеи докатоне видя наистина мислени добре не вярвам, в момента са 2-3 такива в София
мен ме е страх с колата да не ме убият джигитите, а с колело си е много рисково преживяване, иначе подкрепям, но все пак при тези автомобилни състезатели покрай мен по-добре друг вариант за придвижване.
В София ако работното ти място е под 8 км на посока, е безумие да се ходи с кола. Един ел Велосипед може да поддържа скорост от 20-35км почти без да си даваш усилие и дори при повечето случай ще стигнеш по бързо отколкото кола в час пик.
В Амстердам на велоалейте вече има електрически хъбове през няколко стотин метра на които можеш да си паркираш велосипеда с ел двигател и да си го зареждаш през това време. Ще ги стигнем ама на най си.
В сравнение с повечето столици София изглежда плачевно, а тези не спират да се хвалятхвалят. Смешна история. Един Белград или Букурещ им скрива шапките.
това, че се консултарат с холандци е нож с две остриета:- или правят всичко както трябва и дословно, защото точно холандците знаят най-добре за какво става дума- или се 0сират зверски и за пореден път доказват, че всичко е пунта-мараще видим какво ще стане
Каквото и да си говорим става дума за много пари! Слагаме маркировка, обявяване я за велоалея и прибираме едни парички.
Защо не пуснете с колело уважаемия представител на Холандия да мине на колело през тунела на Люлин? А "Велоалеята" по Тодор Александров е пародия, много опасна пародия. Стесниха драстично платната, колите минават с 200 км/ч. покрай горките велосипедисти-страдалци...
А тротоари ще останат ли? В Младост пешеходците трябва да вървят или по улиците или по велоалеите на Фандъкова.Така и не стана ясно, защо изобщо се правят велоалеи в София?! По почти всички улици и булеварди в София, велосипедистите имат право да се движат, както всички останали ППС. Защо освен улиците и булевардите, на велосипедистите да се дават и тротоарите?! Нещата вървят към това, че хората ще поискат забрана на велосипедите в София и ще са прави.
Тия кво? Ще опасат околовръстното ли? Или ще боядисат 200 км тротоари с жълта боя да маркират "велоалеите"?Искат да стигнат Копенхаген и Амстердам, ама едва ли.
До 2 години: София ще има близо 200 км велоалеи