16

Анонимен

преди 6 години

Ще изпотрепят народа само и само да имат печалба! Н...ци! Какво следва? Полети в стил "пътуване в софийска маршрутка"? Т.е. докато поеме? И не, не става дума за комфорт, при кратки полети не е проблем да стоиш изправен примерно 30 мин, а за сигурност.

15

търтлю

преди 6 години

Следващият етап е пакетирани в кашони и натъпкани в багажното като бройлери. Направо ще е безплатно возенето.

14

popa ot razgrad

преди 6 години

всеки самолет си има капацитет...ако натъпчеш 300 души в самолет с капацитет от 150, тогава става лошо...

13

Анонимен

преди 6 години

Пожелавам на автора на идеята полет веднъж месечно Европа-Буенос Айрес не първа класа

12

Анонимен

преди 6 години

Прав, седнал, с манджа, без манджа, все едно ми е. Важното е да летя колкото може повече.

11

Бай Иван

преди 6 години

Алчността струва човешки животи.

10

Flex

преди 6 години

10 виждал ли си представите за развитието на авиацията от 60-те някъде? Народа си е мислил, че ще летим буквално в шикозни стаи, с огромни маси все едно си на ресторант, а сега сме натъпкани като цаца в консерва, аз затова предпочитам да съм прав всъщност, повечко място имам...Но тогава малцина богизбрани са можели да си го позволят, сега билета до италия ти е по-евтин от автобуса до пловдив, и само дето като американците не сме почнали с кокошките да се товарим по тея самолети.

9

Flex

преди 6 години

Всъщност аз съм за, от гледна точка на кратък полет. И дългите (10+ часа) ги прекарвам половината прав, ако става въпрос за час-2 що да не, заседяването е гадно (както и стоенето на едно място де). Ако е опция, да се отделят някаква малка част от самолета за такива + някаква малка отстъпка от билета... и други виждам киснат прави по дългите полети.

8

Бай инжинер

преди 6 години

Идеята ми дойде от филма Индияна Джонс.

7

Бай инженер

преди 6 години

Аз разработвам в курника на село ремарке за самолет. Имам още малко проблеми с аеродинамиката.

6

Анонимен

преди 6 години

Ако цената на билета е наполовина щели да се качат...Ами нали така трябва да качат 2 пъти пoвече хора(и багаж), за да имат същата печалба, като обикновен самолет? И пак няма да им се получи, понеже самолета ще изразходва повече гориво, поради по-голямото си тегло... Въобще, за да има смисъл(печалба) от цялата история, трябва да се качат 2.5 пъти повече пътници от тези в обикновения самолет. Което почти със сигурност удря тавана на товароносимост на повечето модели самолети.Ми гениално е!

5

Полет

преди 6 години

Видях от къде произлиза предложението и изпаднах в панически смях. В Колумбия ядат банани по дърветата още и основният им земеделски отрасъл се шмърка масово в Калифорния, авиокомпания създали. Имат 1 самолет, който може да полети ако заложиш 500кг тротил под него и 1 който е набор на динозаврите ли? Предвиждам следващото гениално, икономично и удобно предложение от тази компания - *** покрива на самолета и всички правостоящи да махат с ръце, за да лети самолета по-ергономично и евтино!!!!

4

Малко

преди 6 години

На капиталистите винаги ще им се струва малко печалбата...Предлагам под крилете да закачат по един кафез и вътре яко до козирката скариди.Последния ми полет беше 12ч директен, да доидат те да седят прави.

3

Nick

преди 6 години

Не знам как се "седи изправен", но предполагам авторът иска да каже "стои изправен".

2

Анонимен

преди 6 години

Що не карат хората в транспортни самолети, балирани като слама? Тогава Воинг 747 ще качи над хиляда пасажера

1

Брей

преди 6 години

То ако може и на челна стойка да се возим, че е полезно за здравето. Ей, съвсем изпростяхме заради тези пари, приходи и прочие.