51

Л. Лозанов

преди 6 години

Настилката с павета е далеч по-трайна, отколкото асфалтовата. Сравнете с бул. Борис III. Много по-устойчива и гъвкава. Така че не зная каква е цената, но за дълготрайността, попитайте който и да е строителен инженер - и ще ви светне под шапката. По-шумен за съжаление и износва гумите с по-голям коефицент.

50

Симо

преди 6 години

Че хидроизолация с найлон си е подигравка, подигравка е. Но да ми плямпате щуротии, че запазването на паветата ще спести средства! Някой има ли бегла представа колко човешки труд отива в реденето на павета? Паветата само да се пренаредят изискват поне двойно повече $ от преасфалтирането. И то с условие, че се поставят същите и само се обръщат. Ако се купуват нови, вече цената пълзи на горе.

49

Никола

преди 6 години

Само да допълня , че това в Прага не е хидроизолация , а еластични панели , които са поставят отдолу за да обират вибрациите . От същия материал се поставят елементи странично на релсите , затова и релсите не са заляти до горе с бетон . Третия елемент от обезшумяването е колелата на трамваите , които също имат каучуков пръстен , нещо като сандвич .

48

Педалска организация

преди 6 години

Хомосексуалистите от Спаси София един пирон не са забили в живота си, само чешат клавиатурите и клеветят хора по интернет. Жалки мижитурки.

47

ами да

преди 6 години

Сега ли разбрахте,че комунистите се движат с един век назад,били им остарели строителните методи? Не,те сега ги откриват.

46

КУЧЕТО СИ ЛАЕ...

преди 6 години

"Кучето си лае, керванът си върви". Ако е за някоя дреболия ще я гледаме Фандъкова по всички телевизии как професионално и навременно решава проблемите на столицата. Ама тук НЕ СЕ ПИПА - тези са от нашите. Ако обаче и БСП сега не скочи - ама сериозно..със сезиране до прокуратурата и искане за незабавно спиране на ремонта, значи и те цуцат от ТРЕИС...И знаете ли кое е най-лошото - ТОВА СА НАШИТЕ ПАРИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

45

Дзъ

преди 6 години

Нямайте очаквания за качество... това правителство вече трети мандат си пие пиенето с Трейс... дори програмира бюджети с него... сега на утопистите мога да им предожа обходен маршрут...както кметицата

44

Анонимен

преди 6 години

Този булевард трябва да се нарича Княз Александър Богориди, а не Дондуков !

43

Анонимен

преди 6 години

Едно от най-трагичните неща в България е, че неуки хора коментират неща, от които нямат и най-малка представа. Пишман журналисти списват статийки, гледайки снимчици и смятат, че знаят що е то качествено строителство..... Хора, замислете се. Кой от вас има и най-малката представа що е то проект, чертеж, технология на строителство и т.н. Само да попитам - какво би изолирала хидроизолацията положена върху трошенокаменна основа? Камъка ли? Това на снимката от Прага не е хидроизолация.....

42

Анонимен

преди 6 години

До кога най-хубавите улици, площади и др. ще носят имена на алкохолици? Хора, нямате ли достойнство, не се ли възмущавате?Толкова достойни българи има, но имената са им забравени, дори УМИШЛЕНО не се споменават, а величаем окупатори и поробители!Няма друга държава и народ в света деградирали до такава степен!

41

Bayazit

преди 6 години

Kef ,napravo umiram ot kef ,kogato VELIKITEbulgari ,rabotyat ,spoko ,turcite i romite sa vinovni ,samo taka ,dano ne se opravite nikoga

40

Анонимен

преди 6 години

найлон, трупчета, тел, това са традиционни за българския майстор и строител материали (армировка без тел може ли), и понеже се стремим към автентичното и традиционното, нали затова искаме паваж, а не асвалт, така, че се използват правилните материали. И най-важното да се използват от правилните хора, които знаят за какво си струва и за какво не да се харчат пари. На вас ако ви се даде голяма сума пари, какво предпочитате - нов модел луксозна кола или висококчаествен бетон?

39

Ники Михайлов

преди 6 години

Собственикът на трейс като направи некачествения асфалт на цариградско се биеше по гърдите, че ще го ремонтира за собствена сметка. Естествено, нищо не направи.Ще излезе със същия номер и сега - ще си остави ръцете при ремонта, после ще обещае, че ще острани проблемите, но ще ги остави така.Междувременно ще се хвали, че строи много добри пътища в чужбина.

38

Гоо Соо

преди 6 години

На вниманието на Анонимен. Трейс е фирма в която собствениците са бившите участници в Окръжен комитет на БКП Стара Загора, може и наследници. Така, че кухи *** като анонимен да си затварят устите и да мълчат. Уверявам Ви, че качествен ремонт няма да има, норазликата в парите до качестен милите комунисти ще си го откраднат. Аман от тях омръзнаха ми.

37

Jack Bauer

преди 6 години

Няма значение дали е асфалт или павета и двете като не се поставят както трябва създават проблеми. Асфалта се напуква, а паветата се разместват на ул. Екзарх Йосиф който не е ходил не е видял колко скапано са сложени паветата там. Има си съвременни техники за поставяне, но направят ли ги няма как да смучат пари после от ремонти на ремонтите. ;)

36

!!!

преди 6 години

Софиските ремонти - на цената на златно кюлче получаваме *** във формата на златно кюлче

35

Анонимен

преди 6 години

E това е цялата работа на ГЕРБ-да се краде като за последно!В Китай за такива практики партийните функционери дават фира.Но там е лошо,не е демокрация!

34

Няма изненада

преди 6 години

Тези пък какво искат?!Целта не е да се прави качествено, а да се усвоят едни пари, като се планира и следващото усвояване на пари за същото нещо, а това става като се строи колкото се може по-некачествено. Някой да си е правил илюзии, че ГЕРБ ще направи нещо качествено?

33

Дръндер

преди 6 години

Убава работа ама Бойкова!

32

Георги Иванов

преди 6 години

Кви найлони кви трупчета бе, като видите "работниците" шведи, и разбираш че това което Боко и Фъндъка не са отраднали, ще отраднат шведите.