Докога ще гледаме само на нас да ни е добре и кое му е хубавото пък на асфалта - от студа и дъжда се нацепва, лятото омеква и повишава температурата на въздуха, постоянно трябват скъпи ремонти! Целият Хелзинки и цяла Финландия е с павета - как не се намери 1 финландец да изпротестира, а че и карат с от 30 до 50 км/ч в градовете - пъплят, а нашите шофьори едни усти отворили - не можело да се вдига висока скорост! Изпотрепахме се, бе хора! Помислете и за бъдещите поколения, за внуците си!
К*р за Рашид Павето!!!!!Паветата по булевард са индиректна терористична атака срещу християнска София!ДАНС да го провери за връзка с ИДИЛ!
Паветата са за алеи в паркове и градинки, няма как по тях да минават автомобили. Вече има тестови полимерни настилки, които в бъдеще да заменят асфалта - те са по-тихи, колите имат по-къс спирачен път. Културните дивотии целят усвояване на средства за пререждане всяка година.
ОТ ПРЕНАРЕЖДАНЕ НА ПАВЕТА НЕ МОГАТ ДА СЕ УСВОЯВАТ ПО 20 МИЛИОНА ЗА "ЗАПУШВАНЕ НА ДУПКИТЕ В АСФАЛТА" И КАТО НЯМА КРАДЕНЕ. ЩЕ СА ШУМНИ ПРАШНИ. А ДУПКИТЕ КРАТЕРИ В АСФАЛТОВИТЕ ПЪТИЩА РАЗБИВАТ ОКАЧВАНЕТО НА КОЛИТЕ А НЕ ПАВАЖА , А И В ГРАДА ОГРАНИЧЕНИЕТО Е 50 КМ/Ч. И ШУМА И КАТАСТРОФИТЕ С ЖЕРТВИ Е ОТ ТРЕТОКАЧЕСТВЕНИЯ КАУЧУК В ГУМИТЕ ЗА ИЗТОЧНА ЕВРОПА
На запад павета се слагат на площадите и пешеходни зони. Тези римски пътища са за коне и каруци не и автомобили. Шумът по Прага е ужасен именно заради скапаните павета. Изкукалите *** да се фраснат по главите с едно паве!
Цента на м2 паве (Фрснция)паве 10/5за двор 90е цена кариера,паве за голямо натоварване 100/150/200 е зависи од цвета,без работа рсзбира се.
*** съм ви паветата! За една година смених окачване на кола И мотор! Боли ме фара за "културната" им стойност - като няма кой да ги нареди както трябва по добре асфалт.
Но, за съжаление, ако демонтират паветата, за да ги заменят с асфалт, можеш да бъдеш сигурен, че и тях ще продадат, както бяха продадени други софийски павета през 90-те години. Щом германците ги купиха, значи те имат наистина висока стойност!
Ти наистина ли очакваш на бул."Прага" през това лято да направят асфалт, какъвто си виждал в богатите и подредени държави?Друг е въпросът, че и паветата не създават проблеми, ако са подредени така, както трябва.Ако можехме да сме сигурни, че асфалтът ще е като хората, щях да пледирам за идеята паветата да се съхраняват някъде, за да бъдат използвани за пешеходни улични участъци в София - такива ще се обособяват и занапред, а паветата наистина са част от културната история на града ни.
Ами някой е намерил купувач, от Запад изкупуват павета като нашите.Друг пък е получил комисиона, за да даде разрешение за такава сделка.Накрая кой губи? България губи.Язък!
Тия от ГИОРТ продължават да сер.т Заради тях Дондуков сега ще е в павета и шума и прахта която се вдига ще си остане същата рабата... Не знам кой им делегира права на ГИОРТ да се изказват от позицията на цялото общество. Спаси София??
Като чете човек коментарите и може да се притесни за бъдещето на страната. Всичко живо под вола теле търси, за да докаже, че това, което на него му харесва, е по-добро. Ама аз съм шофьор, ама аз съм софиянец, ама аз съм велосипедист, ама аз искам, ама той не ще... Не мисля, че повече от 5% от населението на София минава по "Прага". Каквато и да е настилката, важното е да е добре направена - паветата да са подравнени, а не на бабуни, а асфалтът да не е на вълни и в последствие на дупки.
А ти направил ли си си труда да забележиш, че където асфалтът е направен както трябва локви няма. Това, че се работи некачествено е масово явление. Хайде да оставим на хора, дето разбират да ги преценят тези неща, а не да си вадим изпод ноктите някакви доводи. Каквото и да се направи винаги ще има някой, на когото не му харесва или пък ще смята, че има далавера. Но няма да спреем да живеем заради параноя.
Дъжд и локви. Някой друг направил ли си е труда да забележи, че където има асфалт, локвите ги има много време след дъжда, а където са павета, локвите са много по-малки и бързо изчезват? Калта от локвите често остава по асфалта, а при паветата се отмива в шахтите и рядко остава по паветата.
Асфалтът има едно решаващо предимство - позволява развиването на по-високи скорости в сравнение с паветата. При всичко останало, с асфалт е по-лошо. Да вземем например шумът. Сега при паветата няма мотористи, колите се движат по-бавно. При асфалт колите ще хвърчат, шумът от двигателите им ще е по-силен, а от гумите по асфалта по-слаб. Като прибавим и мотористите, вкл. в 2-3 през нощта и кое е по-шумно... Същото е с всичко останало, което някои се лъжат, че е предимство на асфалта, а е обратното.
Мисля, че скоро и по темата кисело мляко ще има разделение на трето поколение "софиянци" и новодошли селяни. Дайте вече с по едно родословно дърво да коментираме тук, за да сме сигурни, че софиянецът от центъра няма някоя баба от гара Бов :-))) Та по темата с паветата - защо намесвате история и признака за уседналост по тема, която е техническа - неравности, замърсяване, шум и т.н.? Да се направи сравнение от специалисти, да се публикува и толкова. Седнали тука пишман столичани да се дърлят...
Да бе, те тука половината ако ги питаш са на Витоша и Патриарха. Най-много на Витоша и Ангел Кънчев. Асфалта на Патриарх Евтимий коя година го сложиха, можеш ли да ми припомниш? И да, нямаш право да коментираш проблеми на други райони. Както хората от Прага не ти избират кмета на район Средец (ако наистина живееш там) и ти не можеш да умуваш какво да става в район Красно село.
По-нелепо твърдение, освен че право да решават имат само хората от квартала, няма. Аз като живеещ, малко извън този квартал - на Витоша и Патриарх Евтимий според теб явно нямам право на глас,ч е си искам паветата и не сика, Прага да стане като Патриарх Евтимий, когато сложиха асфалт.
Стига червени глупости! Тази пасмина трябва да се усмири по някакъв начин! Абсолютен идиотизъм! Оставете хората да работят! Какво културно наследство са обикновени павета? За какви красоти и ценности се говори и пише?
Кой реши да маха паветата от "Прага"? Културна ценност са!