16

Анонимен

преди 6 години

Не можело да се автоматизира ха! Проверете в нета и ще видите че има машина за редене на павета.

15

Дзивко

преди 6 години

30 години живях до Дондуков, и да предпочитам паветата, верно шумни са, но кат не ти изнася продаваш скъпия апартамент и се местиш, така направих аз, просто там вече не е за живеене, обичам квартала но...,

14

Анонимен

преди 6 години

До един другоставете го, той е софиянец 2-ро поколение от Люлин, но минава за вървежен сред първокурсничките в Плаза. Аз поне не познавам живеещ в квартала, който да иска да останат паветата. Забелязах обаче, че някои общински съветници си издействаха техните павета (в пряка на Дондуков) да се заменят с асфалт още преди 2 години. За нашата съм писал до Общината 3 пъти и ми връщат типов отговор, че работят поетапно. Пренаредиха паветата частично и ги направиха по-зле отколкото бяха.

13

властта

преди 6 години

Ще ви дадем на всички павета. Спокойно - всекиму по реда си

12

Анонимен

преди 6 години

И кой го затвори бре? другари журналисти да ви идва в кратуните, че именно властта е инициатор на ремонта?

11

Анонимен

преди 6 години

Крайно време е този централен булевард да получи българско име !

10

един друг

преди 6 години

До "Анонимен", 6: в тотална грешка си. Софиянци искат асфалт, а новософиянците с криворазбрания ви "дух" искате павета.

9

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 6в голяма грешка сипаветата ги оставиха точно заради тия дето идват да се снимат с тяхняма човек, който да живее там и да ги иска, повярвай

8

мърлява работа

преди 6 години

една табела няма за тоя ремонтмърлява работат.е. има една на 20м. от ремонтамърлява работа!

7

vlady

преди 6 години

Да не говорим за неизбежното проникване на пясък от основата през фугите между паветата, което води до силно запрашаване. Паветата трябва периодично да се обръщат и подменят, което също е квалифициран ръчен труд и съответно е скъпо.

6

vlady

преди 6 години

Паветата се нареждат на ръка - не е възможна механизация на процеса. Един майстор може да нареди качествено 8-10 кв.м. за една смяна при това ще иска от 100лв нагоре за труда. Заплатите на операторите на фрези за асфалт, асфалтополагащи машини, валяци и т.н. са приблизително наполовина и за същото време могат да обработят 100-200 пъти по-голяма площ при добра организация - навременно извозване на изрязания асфалт, почистване, навременна доставка на нова смес и т.н.

5

До 5

преди 6 години

Какъв ръчен труд те гони?? Работната ръка е толкова евтина в България, какъв е проблемът? Искаме си паветата!

4

Анонимен

преди 6 години

Разграничителната линия е следната :- Софиянци искат паветата- Селяните си искат хасвалта на Баце им, щото от него по-лесно се краде, пък и те не са виждали павета на село

3

vlady

преди 6 години

До От Младост:А когаБулевардите в Младост са си много добре с асфалт. Стига допотопни калдъръми, изискващи трудоемко и скъпо пренареждане с голям обем ръчен труд. Повреденият асфалт се отстранява с фреза и се полага нов с минимум ръчен труд и без квалифициран такъв за много по-малко време - при добра организация за един час може да се обновят до няколко хиляди кв.м.

2

От Младост:А кога

преди 6 години

ще има павета и при нас в Младост 2 по нашите булеварди, а другарко Фандъкова?

1

Чудесно

преди 6 години

Само да бяха сложили и табела, а не всичко живо да стига до кръстовището и да разбира, че е затворено. Друга гениална идея е тролеят от дясна лента да прави ляв завой от Дондуков към Васил Левски (спирката му е непосредствено преди кръстовището) - за целта сваля тирантите и препречва и двете ленти. Наистина трябва да си много мъдър, за да направиш задръстване в полупразен град. Нека се ремонтира, нека е хубаво, ние ще го ползваме, ама защо трябва да изнервяш хората с ей такива недомислени работи