17

Анонимен

преди 6 години

Най вероятните сглобки биха били Опел Вива или Ц1-Айго.При суперминитата,печалбата е спорна и за това се сглобяват по няколко бранда в един завод.Другата ниша са минивановете и минибусовете,заради проблемите с Турция.С малко повече късмет могат да успеят да привлекат Тойота Приус или Мазда за преместване на англииски фабрики.

16

упс...

преди 6 години

Не се карайте, бе!Времето ще отсъди - "кой - крив, кой- прав".А, умните политици никога не се месят в гражданска война.Все едно страничен човек да вземе открито нечия страна в семеен скандал.И когато в семейството се сдобрят, онзи който се е намесил, за да "помогне" ще се окаже лошия!В Ук цари пълен хаос от момента в който през 1991г. обявиха своята независимост. 26 години се опитват да се самоопределят като народ, като македонцитеДали ще успеят или ще се провалят - Времето ще покаже

15

д-р Исня

преди 6 години

"украинската компания ЗАЗ произведе едва 403 автомобила ..."Ако е успяла да продаде поне 5 от тях, значи да пишат годината успешна! Има ли руски коли по пътищата? Къде ли ги продават...сигурно от шоурума директно в мината под земята да возат камъни, да возят хора - не стават!

14

Asan

преди 6 години

До Съветските Болниий си хапчетта селинджъро

13

Анонимен

преди 6 години

Проявявали интерес..а към България кога ще проявят.? С най ниските заплати и данъци в ЕС.... ако ни управлява някой, който обича България нямаше да е такаНа тия 240 мошеници само обществените поръчки и концесии са им на дневен ред За липсата на кадри са виновни всички министри на образованието досега.Не знам кога ще свърши този ад, пропуснахме си шанса от Европа да ни изпратят служебно правителство и законотворци със техни експерти, които да получат бонус само ако България не е последна

12

Анонимен

преди 6 години

А кво стана с Лада?Нали щяха да опитват да направят кола...?Щото досега само кочинки правеха.

11

Анонимен

преди 6 години

Крим наш!

10

Анонимен

преди 6 години

ЗАЗ" е "Завод автомобилнъй зверей"....Невероятно, това е заплаха за автомобилите на запада

9

шматка

преди 6 години

Зазките бяха кражба по совеЦкомуМалката зазка я гепиха от FIAT а голямата от белгийската ПринсСега няма кражба няма и ЗАЗВсички СССР коли бяха копи-пейст на западни марки

8

Въртипух

преди 6 години

До Съветските БолниАко ти отмаам какалашката,Чучи ще ти изскочат барболаците!Съзнаваш ли каква глупост си написал?

7

Съветските Болни

преди 6 години

До АнонименЛогичния край за теб да емигрираш в Путкистан и да си наемеш квартира в Масква...Сърбия и Украйна скоро влизат в НАТО, Навални президент ***-*** и Медведев-Димон отиват в историята...Смърт на Комунизма Нещастни Русофили

6

Анонимен

преди 6 години

"Това логично води към края на марката"Самата Украйна върви към своя логичен край. Само срещу няколко сребърника и торба с празни обещания.

5

пантелей

преди 6 години

Ако Украйна влезе в ЕС, този комбинат ще е много, ммного апетитна хапка.Украйнските монтьори са добри и ако им се плаща добре и работят.Съседи са с Полша, близко и и до тук.Пожелавам им да подпишат с добър концерн.Другия вариант е да поръчат от Рено една разработка, както турците поръчаха Клио.

4

Анонимен

преди 6 години

Айде , хаирлия да е .Много обичан да чета за фалирали окраински бивши гиганти , за скок на тока с 30% , на газта и нещо друго с 40%.Попиляха си държавата мелезите само за 2-3 годинки.За още 10 надява се да се самоизяждат.

3

Анонимен

преди 6 години

Автомобилите и телефоните са голяма пропаганда.. важнато е умргат руснаците от яд..

2

Анонимен

преди 6 години

Заводите не са това което бяха. В света автомобилните заводи се броят на пръстите на едната ръка- повечето са халета за сглобяване на готови части , произведени от подизпълнители от цял свят. Малко са тези (като КАМАЗ , Ферари ), където си отливат двигатели , формоват ламарини и т.н.

1

Анонимен

преди 6 години

ЗАЗ-заплаха за автомобилите на запада! Най-добре да го купят Порше. Щото зазката имаше същата компоновка, заден двигател с въздушно охлаждане. Поне по рева конкурираше поршето.