48

Аз съм от Перник

преди 6 години

с тяхното. А при положение, че автобусите се движат по същите платна заедно с колите какво точно предимство ще получат? Да не спират на пешеходците ли? И това щяло да доведе до намаляване на вредните емисии и повишаване на пътнико-потока, а от там и продажбата на билети Честно ли, като се юрне народа на тея бързи автобуси няма да могат да смогнат с билетите, ще ги направят по 2.60 и пак ще има наплив

47

Аз съм от Перник

преди 6 години

След всичките тъпотии, които се изписаха някой запита ли се какво е предимството на трамваите и какво предимство аджеба ще получат в крайна сметка тези автобуси?Предимството на трамваите се състои в това, че останалите МПС-та трябва да ги изчакват преди да преминат по релсовия път и в това, че не са длъжни да спират на пешеходни пътеки. Главно заради особеността, че трамваите се движат по отделни платна за движение и имат отделни светофари и може да се случи зеленото на колите да съвпадне с

46

до 49

преди 6 години

До АнонименПаркингите и броя на лентите никога няма да са достатъчно и никога няма да решат проблемите с трафика - няма град в света, в който това да се е случило. Повече ленти, паркинги = повече коли. Единствените големи градове(1млн+ жители), в които няма проблеми с трафика са градовете, в които е даден приоритет на градски транспорт + алтернативни начини на придвижване(колело). Това са факти, които лесно могат да се проверят.

45

От 42 До ponti

преди 6 години

Пич, как става на запад според теб, там нямат деца или какво? Иначе и сметката ти е грешна:За теб и жена ти - по левче.За дете под 7 години картата е безплатна.За ученици - излиза 30 стотинки на ден. Тоест излиза 2.60.И сега се върни на това, което написах - София ще стане по-добър град за живеене когато с градския транспорт стане по-бързо/по-изгодно и по-удобно да се стига от А до Б.

44

Анонимен

преди 6 години

когато в София СОФИЯНЦИ почнат да се топлят на ток , а не на въглища Те тогава може да се говори за чист въздух Когато почнат да се мият и чистят улиците всякааааааааа нощ Те тогава може да се говори за малко прах И когато в София се направят алтернативни безплатни паркинги в центъра те тогава може да се взимат пари за сини и зелени зони Това е мое виждане и мислене Всеки парк Южен Северен Борисова градина Копае се,ПРАВИ СЕ ПОДЗЕМЕН ПАРКИНГ И ПАК ВСИЧКО ОТГОРЕ СИ Е ПАРК Но кой съм аз,че да знам

43

от ponti до 42

преди 6 години

>по лев на ден" ако си сам. Аз в колата си возя двете си деца (училище, детска градина, занималня) жена ми също работи в ши.баната зона, така че и нея возя и взимам от работа. Та аз трябва да давам по 15лв. на ден за билетчета бе?! Да не говорим за висенето по спирките в студ и пек, прахоляци, малцинства, джебчии. Да не говорим, че отнема в пъти повече време да стигна с гр. транспорт (метрото е изключение, но мн. малка част от Сф се покрива от него.) Така че ще си карам колата!

42

trafalgar

преди 6 години

До Джедай Мастър- ти как различаваш автобус на градския транспорт - по номера на линията Шерлок:) хахах- стой си на село ! там е супер !

41

Анонимен

преди 6 години

Сългасен, обаче, вместо да вземате нови ленти от пътищата и да ги запазвате за градския транспорт и да измисляте по-тежки наказания, вземете разширете улиците и оправете дупките и нещата ще се наредят от само себе си.Друго - защо масово хората не ползват градски транспорт ? Защото вътре смърди и седалките лепнат. Трябва да се направят обществени бани и онези, чието ново име представлява високоалкохолна напитка, да се водят насила поне веднъж седмично, че не само ще смърдят, ами и болести носят.

40

или 2...

преди 6 години

До Do pontiОсвен ако не използваш наземен транспорт + метро... :)

39

Джедай Мастър

преди 6 години

И как по-специално ще се различава дали автобусът е от градския транспорт или не? И отново липса на всякаква политика, а пишман идеи, писани на коленце, защото на Тиквата така му хрумнало. Може ли да правиш изменения в закон една седмица след като си го изменил по друг повод? И това не се случва за първи път.

38

днешен пример

преди 6 години

Абсолютно неприемливо е автобус с маршрут направо, да изкача в насрещното, изминава 50 метра където започва да се появява лента за ляв завой. Отива до кръстовището като като 3-то МПС за ляв завой и започва да се бута в средната лента за направо.

37

Do ponti

преди 6 години

До pontiКогато градския транспорт стане предпочитан пред личния такъв София ще стане много по-добър град за живеене. Можеш да направиш справка с развитите европейски градове. За това че с лична кола е по-евтино е доста дискосионно, като се има в предвид че с годишна карта разходите излизат по лев на ден.

36

Анонимен

преди 6 години

А полицай от къде те или стачкуват или пазят малцинствата всички хранени от трудовия българин.

35

Анонимен

преди 6 години

Санкции трябват, а не закони. Колкото и закони да измисляте, никой не ги чете, а дори и да ги прочете, не ги спазва, защото когато няма наказание го мислят за препоръка, а не закон.

34

ponti

преди 6 години

Даването на такова предимство на автобусите и тролеите ще увеличи главоломно ПТП-тата и това само по себеси ще затормози движението. Освен това, на 1.60лв. билетчето ми е по-изгодно и комфортно да си карам колата. Никой не ви ще градския транспорт! Вдигането на всички коли със скоби в края на работния ден е невъзможно защото няма такъв капацитет (паяци), а те работят до 18ч. Всичко е ДЕМАГОГИЯ!

33

ASAs

преди 6 години

Sega da 4akame katastrofi mejdu avtobusi i tramvai zaradi tezi genii

32

До 17Един "обра

преди 6 години

Господииии! Слез и си прибери версиите!Този 17 ако е образован, аз трябва да съм член на МЕНСА, д-р по космонавтика и тн....Ако това са ни "образованите", какви ли са необразованите...Че и на "село" пробва да обижда. Пробвай пак :)

31

Стриктен

преди 6 години

До Шофьор Абсолютно си прав! От недаване на мигач стават безброй катастрофи. Но някои хора "пестят" мигачите, за да не се изхабят... За тях - солени глоби, за да разберат кое ще им излезе по-евтино!!!

30

До 32

преди 6 години

Дрън-дрън........В София спазвали предимството на автобусите...... А пък аз съм космонавт

29

Анонимен

преди 6 години

какво значи предимство ли?- когато тръгва от спирка да не изчаква трафика- когато прави завой, също да не чака трафик- когато се престроява, също да не чака трафикаразбира се всички тези действия се случват при подаден мигач, и стига да не противоречат на светофари и знаци.