143

Исмаил

преди 6 години

F-16 е най-сполучливата и развита масова многоцелева бойна авиационна платформа на Локхийд (респективно на САЩ). Платформите на Сааб са със сравнително по-ниски бойни способности.Проблемът за българските ВВС е, че предложената модификация F-16MLU не удовлетворява напълно изискванията за многоцелево използване, остаряла е морално и физически и е безперспективна.

142

Боби

преди 6 години

Защо Грипен1. Създаден е да се обслужва от наборници(тоест от неспециалисти)2. Създаден е да лети от полеви летища(на запад са Грипен, А-10 и новия Скорпион)3. Интегрирани са Американски, Европейски, Шведски, Южноафрикански и Еврейски системи оръжие - избирай 4. Гарантиран живот на софтуерните ъпгрейди от шведското правителство 25 години също така и гаранция за производство на запчасти5. По-добро разположение на въздухозаборниците от двата му конкурента и Ф-16 и Тайфун са като прахосмукачки

141

ognyanz

преди 6 години

Не е зле да се направи и комисия, която да разсее всички съмнения относно апартаментите на Цецо, и законността на средствата, с които са купени. С аргумент "разсейване на съмненията" може да се разследва всичко, което е в интерес на гербаджийската пропаганда.

140

Анонимен

преди 6 години

няма как Т-50 да е напълно завършено изделие , а и никой в Русия не твърди че това е така (освен теб) при положение че са нужни минимум още два прототипа преди започване на някакво серийно производство , а двигателите АЛ-41Ф1 няма да са готови дори и за първите серийни единици . Същото важи и за авиониката , която към момента е модернизираната от Су-27 . Самолетът просто трябва да извърви своя път .

139

Анонимен

преди 6 години

Цялата тази военна система и финансиране се копира от САЩ, изскуствено се създават врагове и народа се провокира чрез медиите че някой ще ни напада, с други думи имаме нужда от скъпо оръжие. Това оръжие естесевено се внася от запада и народа го изплаща с лихви естествено на западният военен комплекс. Живея от много кодини в САЩ и съм доста запознат със систесата тук. Жалкото е че нашите продажни политици - мафиоти не работят за българия а за работодателите си, които не са българи.

138

бг

преди 6 години

Цецо-Гъзъ или "Цвъки" е гнусен *** американска *** и предател жалък Тръмпов минетчия...

137

Анонимен

преди 6 години

181 - T-50 точно както летеше Ф-22 през 1990-та - като опитен образец . . Това че го прави както никоя друга машина е крайно съмнително , тъй като не мога да се сетя елементи на въздушната акробатика , които Су-27 не може, а Т-50 може да изпълни . Тъй като всички летящи прототипи до сега са без оръжия , авионика и двигатели предназначени за Су-50 , коментарите относно възможностите на самолета са просто хипотетични , плод на някои хибридни воини и по-скоро дезинформация от колкото информация

136

Анонимен

преди 6 години

172 - виж сега , Форд модел Т е произведен в 16 милиона броя , а Ферари Ф 50 в 500 , значи е по-добре да имаш Форд модел Т . Ф 16 е произведен в толкова голяма серия основно защото е масов изтребител в USAF , които ползват над 10 000 самолета и второ защото лобито на САЩ по целия свят е много силно , а и освен това през 80-те и 90-те , когато са произведени самолетите , които искаме да си купим машината е била наистина без конкуренция . В момента Block 60 също е много добър вариант .

135

Анонимен

преди 6 години

Все пак, ако изчакаме Денят на благодарността, Коледа ,3-ти Март или 9-ти Май, дали някой няма да направи намаление поне с 50% за изтребителите?

134

Зозо

преди 6 години

С 16 бр. Ф-16 и 12 бр. Миг-29 ще е друго положението.

133

Зозо

преди 6 години

Сега комисията ще изкара кирливите ризи на Радев - руския лобист и ще има импийчмънт. Самолетът ще е Ф-16 с логистичен пакет от САЩ, 8+8 бр. Нито едно Су повече няма да се навърта по черноморието да слухти.

132

Андрешко.

преди 6 години

С тази комисия се цели само едно,с изтребителите да стане това,което стана с Южен поток и АЕЦ Белене...

131

Така е

преди 6 години

До Анонимен 160 Браво! Най после един смислен и точен коментар.

130

Пешонайзер

преди 6 години

Да си продължа мисълта. Реално с 10 самолета не можем да водим нито настъпателна кампания, нито защитна такава. Единствените функции ще клонят към леко парадни... и да ескортираме някоя по-важна клечка или да "изпроводим" някой заблуден самолет...Вие за това удоволствие готови ли сте да платите за това?

129

Пешонайзер

преди 6 години

Вие те тва те тук те не схващате...Какво ще правят нашите самолетчета, като ги купим? Да ви светна.Първо почват бесни тренировъчни полети(щото нашите пилоти летят на Су/МиГ и им трябва опит с новата техника).Като се налетим/научим, почваме "air policing". С двойка самолетчета. Дето ако някой реално ни напада ще ги направи на скрап. И другите ни осем - тоже.Значи ни трябва супер евтин самолет, с евтина поддръжка - даплашим гаргите с него. И да се надяваме никой да не ни напада.

128

Питам

преди 6 години

До До 157 162 Казваш че Ф-35 не може да каца , та да те питам още ли е във въздуха че не съм чул да сее разбил?

127

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 158"Импийчмънт за руското *** Радев!"Тази първата дума, дето я написа правилно (аз съм шокиран!) каква й е етимологията? Ако е от "пич", съгласен съм! Ние никога не сме имали такъв славен мъжага за президент от преврата насам! Господ здраве да му дава и на нас дълги годни човек от високо качество!

126

Мнение

преди 6 години

До Анонимен 154 Нали ти казах че малките деца знаят" Зайченцето бяло цял ден си играло........" Доводът ти с децата в политиката е непоклатим.Молоумник.

125

Анонимен

преди 6 години

До 171Въпросния абсолют Т-50 още немогат да го дигнат стабилно над земята :) са на конвейра може и да го качат :) ама като знам какви са им възможностите може и никога да не влезе в релано въоръжение :) иначе на приказки сте гоУеми

124

Анонимен

преди 6 години

Вижте сега ф-16 е произведен в над 4500 бройки в различни модификации, Грипените - 200 бройки, мисля това сравнение говори повече от ясно за качествата на едни и другите, незнам самолети на СААБ да са участвали в каквато и да е мисия където да са се доказали в реални бойни действия, реално са си бутикови машини, затова и традиционните партньори на СААБ в миналото като Дания, Австрия, Финландия се отказаха и след като свалиха Дракените, минаха на ф-ки