До 53Айде ва, я кажи къде е това място в Европа дето можеш ето така да идеш в центъра и да си пльоснеш 20 годишната таратайка в центъра без пари. Отговор - няма такъв град над 1млн
Аз казвам освен платено паркиране, да се въведе такса, че дишаме въздух. Колкото по-близо си до СО толкова е по-скъпо дишането на въздух.
В Европа, в цивилизованите страни , навсякъде има построени подземи и надземни паркинги, почти всички големи жилищни сгради и институции си имат подземни паркинги.Имат и платени зони ....но такъв ХАОС като в тази държава няма никъде!
Платената зона за паркиране означава за шофьорите, че не могат да си вършат работата в тези райони, когато работата им налага по-дълъг престой на автомобила, без който не могат да си свършат работата. В същото време платената зона улеснява всякакви мафиоти да си въртят мафиотските дела, като си паркират ту тук, ту там, лъскавите возила.
Платената зона не е контрол на паркирането, както успешно успя да внуши Фандъкова на малoумниците. Плащането за паркиреното е едно, а контрола как се паркира е нещо съвсем друго. За да може безнаказано да разширява платените зони за паркиране, Фандъкова и шайката й, успешно промиха мозъците на повечето хора, че платената зона означавало ред в паркирането.
До АнонименДо 47:Би ли обяснил/посочил конкретно място на което общината да построи паркинг (нещо, което не е длъжна изобщо)? Колко ще струва? Живеещите до този паркинг как ще се чувстват от генерирания трафик към/от паркинга? Ако наоколо е безплатно паркиране, кой ще ползва паркинга, които трябва да се поддържа и охранява и затова няма да е безплатен?
До До Спри автомобилаДо 46:Кажи кое е грешно? Платеното паркиране значи контрол, при платеното паркиране ще ти лепнат и глобата за паркиране на тротоар, платеното паркиране е непрекъснато обикалящи "паяци"...
Проблемът с паркирането го създаде общината в София, начело с поредица от кметове. Те разрешиха безразборното строителство в София, без да се осигурят и места за паркиране. Сега ни карат да плащаме за тяхната некадърност. Няма как да построиш поредица от нови голями блокове, на мястото на 1-2 етажни къщи с дворове и да не създадеш огромен проблем с паркирането, което платените зони не разрешават, а само задълбочават. В нормалните държави правят паркинги, в София Фандъкова и сие ги застрояват.
Казваш, да се върнем в пещерите. Това според теб е добре, но колко са като теб? Не "спри автомобила", а "качвай се на автомобила" трябва. Написал си куп неща, които са напълно погрешни, то май всичко, което си написал е погрешно, макар че на пръв поглед изглежда вярно. Примерно контрола за паркирането по закон няма нищо общо с платеното паркиране (зоните) и е задължения на кмета на цялата територия на общината. За София това означава, че Фандъкова не си изпълнява задълженията.
Даааааа лапайте кинти мръсни долни общинари ама като пишете с колко ще увеличавате зоните дайте гласност и на парите които взимате борд на директорите 10 души и председател 11 по 10 000 лв на човек 110 000 за месец 1 320 000 за година аз не искам да давам пари на хрантутници които не правят нищо
До Факт"Платеното паркиране увеличава колите по улиците" - би ли обяснил защо?"проблемите са паркирането се решават по нормалните начини" - би ли обяснил кои са тези начини?
Платеното паркиране увеличава колите по улиците, съответно и задръстванията. тези промени ги прави мафията, за да ни краде повече с удължаването на Синята зона и разширяването на Зелената зона. Полза за шофьорите практически няма, а има само вреди. Няма смислен аргумент за въвеждането на зони за платено паркиране в София. Колите в София са значително по-малко от други подобни градове в света, където проблемите са паркирането се решават по нормалните начини, а не чрез данък паркиране.
До scbgТова и пиша, трябва да намалим колите по улиците за да осободим място за градски транспорт. Платеното паркиране ще ги намали. Не е нормално автобусът да е застинал в гигантско задръстване от коли, повечето с по един човек вътре.
34 е прав! И не само, примерите са безброй - не е нормално от студентски град да се излива огромно количество не софиийски коли в безплатните зони, не е нормално студентът от Хасково да си дойде с кола да живее и учи в София. Не е нормално живеещ в платена зона, да зарязва кола в съседната безплатна зона и да я ползва три пъти годишно и т.н..
А какво пречи да има контрол и сега? Или в закона не пише къде може да се паркира и къде не може? Защо трябва да е платено паркирането, за да се контролира спазването на закона? Синята и зелената зона са начин общината да цоца пари от гражданите си. И това за даси изпълнява задълженията.
"Синята зона" в София: По дълга в събота, а и през седмицата