5

Путев до Кром

преди 6 години

Кромчо, като нямаш пари карай коуеуо, баце. Японските мотори си ги заври в тъмното място под гърба - тия са направени за хора до метър и педесет. Ич не ги фали.Сухия съединител е дразнещо нещо, но това е положението, ако ти се кара състезателно.Дукати имат и нормални съединители и то от доста време. Образовай се.

4

Krom

преди 6 години

И на кое отгоре? Карал съм MONSTER - нема такова лай.но - със сухия си съединител и италианското си "качество" - все едно си седнал на торба с чаркове. Покупката от немците доведе само до това, че станаха превзето - елитарни. Не дават и стотна от това което дават японските им събратя на много по ниска цена. За да даде Ducati това което дава CBR или примерно ZX 10 N - вероятно ще струва кораб пари и клетвена декларация. Да си ги гушкат американците.

3

hypocritical bastard

преди 6 години

KTM е не холандски , а австрийски производител на мотоциклети .Отново показвате ниво , надявам се че хонорарът на неграмотният афтур , отделил 3 минути от безценното си време за да напише този шедьовър , не надвишава много 25 стотинки .

2

ГАДОРЯН

преди 6 години

Най красивите мотори са

1

Анонимен

преди 6 години

Най-добе щеше Дукати да си остане в Европа, но все пак ХД е по-малкото зло от някакви индийци.