14

Анонимен

преди 6 години

"Преди година се прави ремонт на мостовете..."За да питаш! Ремонта на мост и кърпенето са съвсем различни дейности и различни обекти. Ако ги направеха заедно пак щеше да квичиш!

13

Анонимен

преди 6 години

Трудна за движение заради слабите шофьори. Идете в Германия да видите как се престрояват от 3 в 1 колона със 70 км/час без проблеми! Тук всеки се ръга, като овца да е по-напред!

12

Анонимен

преди 6 години

А за Орешарски, който спря строежа на магистрала Марица други магистрали съществуваха ли тогава?

11

Анонимен

преди 6 години

Ако морето беше до София, то на България магистрали въобще не И трябват .....!!!

10

Анонимен

преди 6 години

Аз едно не мога да разбера. Преди година се прави ремонт на мостовете след спускането от Жерково. Беше ужас, страхотни задръствания и тн. Защо тогава не се подмени целия асфалт там а сега се правят кръпки стотина метра в посока Варна? Друг е въпроса че в тези ремонти се наливат огромни смехотворни суми за които в белите държави се изграждат първокласни пътища. Част от тези пари да бяха влезнали като подпомагане на икономиката ни щеше да е добре. Интересно като секнат парите от ЕС какво ще правим

9

hf

преди 6 години

По тази "магистрала" поне от 5 год не се пътува. Вся някъде ремонт, което е достатъчно да повисиш 40 мин, за какво ми е тогава тази магистрала? Да не говорим, че рязкото спиране и чакане на опашка е риск, преди години имаше няколко убити при такъв случай. Така че- аман от вас и измислената ви магистрала. Как ще бъда компенсиран, че имам винетка, а не мога да използвам този път?

8

Анонимен

преди 6 години

Съгласен съм с човечеца, че при нормални пътища не трябва да се спират камионите, от тях печелим от такси и транзит, ама то ние нямаме нормални пътища или поне аз не съм ги намерил...На споменатото място се чакаше в неделя 8-10 минути при все че камионите бяха отбити по обходен маршрут, т.е 10 мин съм карал на първа скорост на магистралата на полу-съединител (да не кажа цял) :).

7

Анонимен

преди 6 години

Спирането на тировете за 3-4 е по-опасно от това да си вървят. Като отпадне забраната към 19 часа става мазало. Карат като обезумели, защото имат разсписание, и са на колони от 15-20 едни след друт и в двете посоки. Всчки се знервят и стават белите.

6

До 4

преди 6 години

Това е от асфалта на Бойко Борисов - изключително некачествено построени или ремонтирани магистрали и пътища. Щеше да е новина, ако асфалта беше в ред.

5

Анонимен

преди 6 години

То да беше само "Със или без". Цялото заглавие не е в ред."Хемус е в ремонт", а не "Хемус в ремонт".Няма връзка между написаното "С или без ТИР-ове" и "Хемус в ремонт"."трудна за движение" изобщо не е ясно за какво се отнася и каква връзка има с началото на заглавието.

4

A.M.

преди 6 години

Наскоро карах по магистрала Тракия в участъка: Чирпан към Стара Загора. Първата лента определено вече е на вилнички и качествено по-различна от втората лента, която бих определил като в много добро състояние. Това е ясен признак за качеството на покритието и ефекта на тежките тирове. В САЩ и някои страни от Западна Европа, където по магистралите регулярно карат далеч по тежки тирове и в по-горещи и по-продължителни периоди такива проблеми не съм наблюдавал.

3

гербист-столичан

преди 6 години

Нямаме нужда да поддържаме Хемус, и без това ние тази магистрала не я ползваме. За морето си имаме Тракия, скоро дано да завършим и Струма, на нас други пътища не ни трябват и е грешно да се наливат едни пари за тяхната поддържка.

2

Тире

преди 6 години

До СписващА де?!

1

Списващ

преди 6 години

Г-жо Захариева, как се изписва правилно заглавието в случая, когато логическото ударение е върху СЪС или без???? Как е възможно това, не доумявам...