"Преди година се прави ремонт на мостовете..."За да питаш! Ремонта на мост и кърпенето са съвсем различни дейности и различни обекти. Ако ги направеха заедно пак щеше да квичиш!
Трудна за движение заради слабите шофьори. Идете в Германия да видите как се престрояват от 3 в 1 колона със 70 км/час без проблеми! Тук всеки се ръга, като овца да е по-напред!
А за Орешарски, който спря строежа на магистрала Марица други магистрали съществуваха ли тогава?
Аз едно не мога да разбера. Преди година се прави ремонт на мостовете след спускането от Жерково. Беше ужас, страхотни задръствания и тн. Защо тогава не се подмени целия асфалт там а сега се правят кръпки стотина метра в посока Варна? Друг е въпроса че в тези ремонти се наливат огромни смехотворни суми за които в белите държави се изграждат първокласни пътища. Част от тези пари да бяха влезнали като подпомагане на икономиката ни щеше да е добре. Интересно като секнат парите от ЕС какво ще правим
По тази "магистрала" поне от 5 год не се пътува. Вся някъде ремонт, което е достатъчно да повисиш 40 мин, за какво ми е тогава тази магистрала? Да не говорим, че рязкото спиране и чакане на опашка е риск, преди години имаше няколко убити при такъв случай. Така че- аман от вас и измислената ви магистрала. Как ще бъда компенсиран, че имам винетка, а не мога да използвам този път?
Съгласен съм с човечеца, че при нормални пътища не трябва да се спират камионите, от тях печелим от такси и транзит, ама то ние нямаме нормални пътища или поне аз не съм ги намерил...На споменатото място се чакаше в неделя 8-10 минути при все че камионите бяха отбити по обходен маршрут, т.е 10 мин съм карал на първа скорост на магистралата на полу-съединител (да не кажа цял) :).
Спирането на тировете за 3-4 е по-опасно от това да си вървят. Като отпадне забраната към 19 часа става мазало. Карат като обезумели, защото имат разсписание, и са на колони от 15-20 едни след друт и в двете посоки. Всчки се знервят и стават белите.
Това е от асфалта на Бойко Борисов - изключително некачествено построени или ремонтирани магистрали и пътища. Щеше да е новина, ако асфалта беше в ред.
То да беше само "Със или без". Цялото заглавие не е в ред."Хемус е в ремонт", а не "Хемус в ремонт".Няма връзка между написаното "С или без ТИР-ове" и "Хемус в ремонт"."трудна за движение" изобщо не е ясно за какво се отнася и каква връзка има с началото на заглавието.
Наскоро карах по магистрала Тракия в участъка: Чирпан към Стара Загора. Първата лента определено вече е на вилнички и качествено по-различна от втората лента, която бих определил като в много добро състояние. Това е ясен признак за качеството на покритието и ефекта на тежките тирове. В САЩ и някои страни от Западна Европа, където по магистралите регулярно карат далеч по тежки тирове и в по-горещи и по-продължителни периоди такива проблеми не съм наблюдавал.
Нямаме нужда да поддържаме Хемус, и без това ние тази магистрала не я ползваме. За морето си имаме Тракия, скоро дано да завършим и Струма, на нас други пътища не ни трябват и е грешно да се наливат едни пари за тяхната поддържка.
Г-жо Захариева, как се изписва правилно заглавието в случая, когато логическото ударение е върху СЪС или без???? Как е възможно това, не доумявам...
С или без ТИР-ове "Хемус" в ремонт – трудна за движение