50

Dies Irae

преди 6 години

И коларската пътека Русе-София отново е в 10 глуха. КОГА ЩЕ ГО ОПРАВИТЕ ТОЗИ ПЪТ. Най много катастрофи стават там ЗАЩОТО Е В ПЛАЧЕВНО СЪСТОЯНИЕ, ТЕСЕН Е, С ИНТЕНЗИВЕН ТРАФИК (много повече от София- морето магистралата) И РЕАЛНО ПОГЛЕДНАТО ТИРОВЕТЕ И КОЛИТЕ КОЙТО МИНАВАТ ПО НЕГО ПЛАЩАТ МНОГО ПОВЕЧЕ ДАНЪЦИ И ВНАСЯТ МНОГО ПОВЕЧЕ В ХАЗНАТА! ТА КООООГГГГААА ЩЕ ГО ОПРАВИТЕ ТОЗИ ТРАНШЕЙ????? КОООГГГААААА?????

49

Анонимен

преди 6 години

Колко участъка са ремонтирани в срока на гаранцията ? Николко.така ще е щото ги строят тяхни хора и си делкат парите.После,като изтече гаранцията почват ударни ремонти и точене на още парички.Това е професионално подготвено от ГЕРБ.

48

митаки

преди 6 години

Супер, точно на есен ще ни трябва! (съркастик)

47

Анонимен

преди 6 години

Чирпан -Стара Загора беше построена по времето на НДСВ.Може би беше завършена по времето на тройната коалиция,но същинското строителство и договорите бяха подписани по времето на царя.

46

Анонимен

преди 6 години

От Пловдив до Оризово е стара магистралата! От Оризово до Стара Загора също е на почти 10 години. Със 6 млн обаче, какво смятат да правят? Те 2 милиона "потъват", 2 милиона за труд..

45

Анонимен

преди 6 години

До П.ПетровХйде понеже си много голям разбирач виж при кой се построи отсечката Чирпан-Стара Загора и май ще останеш изненадан! Не е ГЕРБ а е строена по времето на тройната коалиция, при Сергей, ама е важно да лаете, червени тикви такива!

44

П.Петров

преди 6 години

Хайде гласували за ГЕРБ, сетете се защо новопостроените магистрали имат нужда от ремонт и кой е прибрал разликата в качеството!

43

Врачанин

преди 6 години

До румен 49 Коментара ти е абсолютно точен.Вижте по Дискавъри как се правят магистрали в САЩ.Валиран камък, 10 см. плоча от железобетон и 4 слоя асфалт всеки с определени свойства .Издържат от 50 до 90г. в зависимост от натоварването.Я да каже Свинетка как се правят нашите магистрали?Във враца има асфалтирана една улица покрой ЖП линията с 4 см. асфалт. за няма 2 месеца вече има дупки.Някой да носи отговорност ? Няма такъв.За това безобразията продължават.

42

румен

преди 6 години

Некачественото изпълнение е заложено в Законо за обществените поръчки.Избира се фирмата с най-ефтина оферта.А ефтино става като ползваш нискокачествени материали,не спазваш всички технологични изисквания,използваш нискоквалифициран труд и стара механизация.А да полагаш нов асфалт върху "вълните"без да оправиш подложката е само нова бастисване на пари.

41

1

преди 6 години

До Анонимен46Глупости дрънкаш овньо!

40

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 42Това е пряко следствие от нарушена технология, пестене на материали и нашенски "майсторлък" (нЕма значение ко пише в книгите, я моем по-добре).

39

Анонимен

преди 6 години

мили мои овчици, да ви кажа само в България всичко е в 3-4 пъти по скъпо! от бензин , минеш през храна и стигнеш до кола! а заплатките са ви в пъти по ниски от нашите в Америка.

38

Анонимен

преди 6 години

А от тези 6 милиона, ще отделите ли за колата ми, щото точно там си разбих предницата? А си плащам данъци и винетка!

37

Шаран-БГ

преди 6 години

Чакайте, господа офицери! /ГОГО/ Какво ми е безплатно ! Винетка, пътен данък /който трябваше да бъде премахнат още с въвеждането на винетките/, застраховка и технически преглед. Къде отива тази пара ? Ами по регистрации и номера ? И най-важното - НИКОЙ НЕ ТИ ОСЧЕТОВОДЯВА ИЗГУБЕНОТО ВРЕМЕ !! Нали то също е пари ? Пътищата в окаяно състояние! Къде е кантонерът с кирката и лопатата!Канавки, водостоци, банкети - къде са! След дъжд - локви стотици метри!А тунелите, мостовете ?Всичко ми е без пари !?

36

До анонимен

преди 6 години

Умник, ти си от времето на соца. Кога ще предадем обекта, да почнем ремонта. На запад как става от пурвия път?

35

Анонимен

преди 6 години

Който от вас е работил в тази сфера е наясно, че след първоначалното полагане на пътна настилка и създаване на шосе в следващите месеци винаги има известни хлътвания и появяващи се неравности. Винаги е така. Проблема не е, че се появили неравности, а че не са били предвидени от строителите. Което ги прави некадърни.

34

До 35

преди 6 години

Да, никой никога не казва колко е гаранцията за каквото и да е. На подобни проекти трябва да е 5+ минимум. Учудващо за метрото, когато протече някъде под Дружба се оказа, че е 1 (ЕДНА) година и срокът бил минал27247... проект за милиони! И си остана в миналото без изобщо да се разшуми. Далаверата не е да асфалтираш нещо, а да се добереш до ежемесечната му поддръжка после. И така завинаги.

33

Анонимен

преди 6 години

Скромен въпрос - а някой да има засилен към затвора, заради злоупотреба със средства, погазване на нормативите и некачествено строителство?Или пак минават метър, понеже са наши хора и са се отчели със 70% от отпуснатото, а и ако вземат та се разприказват ще стане страшно?

32

Анонимен

преди 6 години

А за новия асфалт на година край Пловдив на АМ Тракия , който вече в средна лента е на вълни и скоро ще има супер кратери , кога ще има нов асфалт ???

31

zevzek

преди 6 години

До хм..... то тунела под Шипка го чакам като манна небесна веки 25 години , та ти разчиташ на една "куца магистарала "