5

Анонимен

преди 6 години

Неможеше ли перона да е направен наравно с прага на метро влака и тогава нямаше да има нужда от глупости? Кой е инженера който е скалъпил това недоразумение с по ниските перони? Как може да не помислиш за хората в инвалидни колички и да оставиш перона по ниско от прага на влака?

4

д-р Дрегер

преди 6 години

2/3 от асансьорите в метрото не работят. И не изглежда да ги чупи някой нарочно - поне тези в центъра, които виждам всеки ден. Просто не работят и толкова. Какъв асистент, какви пет лева?

3

Джедай Мастър

преди 6 години

До колко една държава е добре организирана личи точно от присъствието на инвалидите в ежедневния живот. В нормалните държави, включително други от бившия източен блок можеш да видиш хора с инвалидни колички по улиците, в заведенията, в градския транспорт и т.н. В БГ такава гледка е рядкост и то не защото няма такива хора, както вероятно би обяснил Тиквата. Иначе кинти се "усвояват" ударно за създаване на достъпност на инвалидите, полза разбира се, никаква.

2

Анонимен

преди 6 години

Това го има във всички Европейски държави, но това не е толкова тревожно колкото интеграцията на тези хора в икономиката. Трябва да се насърчават да бъдат банкери/счетоводители/програмисти/финансови брокори и т.н. Нямат мотивация, а аз си мисля че ще са много по ефективни в работата си.

1

Анонимен

преди 6 години

Във всяка метростанция има полицай, толкова ли не може да помогне не инвалид или ще му се сецне кръста?