8

ksarax

преди 6 години

Повечето гледам са малко нагласени, но номер 10 ....не намирам думи

7

Ivo

преди 6 години

До баровецИ като се събуди.... краката отвити.

6

баровец

преди 6 години

че кой пътува с "Економи" клас? Мизерниците! Аз си плащам за бизнес или първа и се кефя, хубава храна с меню, стъклени чаши, любезни стюардеси. Веднъж даже на път за Бали, с една стюардеска правихме това онова в тоалетната...Ама кво да ви разказвам, като вие сте в мизерната класа, натъпкани един връз друг

5

онбашията

преди 6 години

До Сп???нса, за ръчния багаж има много място, ако наистина е ръчен, хората масово мъкнат огромни дисаги "да не се загубят", аз съм летял доста и багаж не са ми губили, два пъти ми е закъснявал обаче

4

Сп???нс

преди 6 години

Напоследък евро-превозвачите намалиха разстоянието до такава степен ,че като седна и колената ми удрят в предната седалка , преди години на авариините изходи нямаше седалки - сега и там има , та нямам представа , ако се наложи да се използват изходите , как точно ще стане , да не говорим че от 2-3 години ръчния багаж едва се събира, защото е изчислено за по-малко хора отколкото качват.

3

Фърчикоптер

преди 6 години

За толкоз пари толкова! Вие искате за 20 евро до Лондон лукс и комфорт ли? Ами дайте една чанта пари за билет "бизнес класа" и си пътувайте с кеф.

2

Анонимен

преди 6 години

Час два се изтрайват но презокенския полет се превръща в сериозно изпитание за пътешественика особено ако пътешествието не е свързано с нещо приятно

1

Анонимен

преди 6 години

Пътувам от повече от 20 години. Фактите за големите презокеански самолети са следните - всяка година размера на седалките и разстоянието между седалките се намалява драстично. Ако до тебе има човек с наднормено тегло, а в същото време някой си е пуснал облегалката пред тебе, пътуването става огромно мъчение. Тук даже не говорим за обслужването от персонала на самолета. Всичко това е свързано с желанието на авикомпаниите за правене на огромни печалби.