7

snejana mihalova

преди 6 години

До Даскал Петров,

6

Даскал Петров,

преди 6 години

напълно сте прав. Особено НВО за четвъртиклас. В тази си форма е по-добре да не се харчат пари и време за подобни тестове. Там изплуват случайности и се мери основно съсредоточеността и паметта. Не истинското знание и логическото мислене. Да, вярно е че лесно се проверяват с матрицата, но не това следва да е целта, ако се гони качество.У нас качеството обаче е непозната територия,затова сме по лесните варианти. С преписвания и подсказвания, с пазене от колегите в училището и проверка на място.

5

И какво от това?

преди 6 години

Когато кривата на разпределението на резултатите няма формата на обърната камбана, а е наклонена към едната страна на абсцисата, то имаме проблем с теста - бил е много лесен, в случая или не е позволявал да се отсеят наистина добрите от средните ученици. Това се прави с различни по трудност задачи, но изготвени от професионалисти. Без да се допускат грешки, каквито и тази година имаше.За жалост у нас шуробаджанащината не позволява професионалистите да работят. Всичко се възлага на Наши хора.

4

Анонимен

преди 6 години

Тях да търсят затова статистиката сочи че сме назад във всеки един показател

3

Анонимен

преди 6 години

И после децата неграмотни пълни иначе със 6 и оттам като идат да карат курсове не може да си попълне декларацията кои виновен отличния учител и затова го пратил на отлично място само че там ги не питат отличник лиси или си на едикои същотонени на пътя него питат кои как го е оправил това се видя оправянията дотука ко не искаме да гледаме трагедии стига толкова и московски като е почнал да продължава нее само софия а на други места става хептен но не са виновни те виновни са тия които ги оправят

2

Даскал Петров

преди 6 години

По голяма заблуда от провеждането на външно оценяване особено в 4 кл. та макар и в 7 ми няма. Сами си заблуждаваме, та и обществото. Кой учителски колектив иска училището му да е изоставащо и да ги критикуват за слаба работа - естествен повод за подсказване и лъжа. Добре е да ги *** тия оценявания, ама да става анонимно, ненадейно, и то с компютри без възможности за подправки. Иначе - празна работа.

1

Dani

преди 6 години

От випуск с 50000 ученици двойки по БЕЛ 7761- над 10%, по математика - 13533 двойки - това са почти 30%. Нямам коментар, просто съм потресена!