20

Анонимен

преди 6 години

Този модел не е за Източна Европа. Тук балканеца е свикнал да кара един таралясник поне 30 години.

19

Анонимен

преди 6 години

Абе най- си се казва амортизация ;)

18

Ivo

преди 6 години

Ууууу-вехтяване?Знам какво е Ооо-вехтяване.

17

Хех

преди 6 години

Тази схема е потходяща в България само за фирмите с държавно участие и за служители, роднини и любовници на тия от "голямото добрутро" които не си плащат те, ами разни бордове и комисии. 2006г. купих на жена ми чисто нова кола с лизинг 1г. Първите 2 обслужвания минаха при отор. сервиз, от тогава заебах и гаранцията. Нямам нужда от нея. До сега и се е повредило само регулатора за налягането на сп. усилие. НИКАКВИ други повреди. И консумативи сменям и това е. На 172000 е вече, и пак такава ще купя

16

д-р Исня

преди 6 години

Така като чета статията и си правя проста сметка...Става дума за Lamborghini, Maserati или некоя *** Panamera. За 500 лева на месец се изплаща нов авомобил...а тия дават под наем за 700-1000!!! Само ще е Ролс! Иначе кой ще им обръсне сливата..така де кой ще ги бръсне за слива!

15

Анонимен

преди 6 години

И да допълня тези, които отбелязват плюсовете на оперативния лизинг - в дългосрочен план може и да излиза малко по скъпо, но си е друго да имаш фискиран месечен разход за автомобил, за който дори не се интересуваш, дали има, или няма гражданска. Караш си нова, добре поддържана и сигурна кола , нямаш непредвидени разходи и си свиркаш. Има готини оферти за компактни и икономични коли, които излизат около 400лв на месец с 20% 1-ва вноска и 20%остатъчна ст-ност. В близко бъдеще ще има и по-достъпни

14

Далеч

преди 6 години

Испания-наемът на колата е малко по скъп от месечната вноска за същият автомобил закупен на изплащане на месец.Всичко по подръжката се поема от фирмата дистрибутор,данъци,пълно каско,масла,филтри....Разликата тук е, че ако имаш фирма или се самоосигуряваш данъчната система позволява да се отчита като разход и накрая на годината колата ти излиза без пари.Винаги имаш нов автомобил без да се притесняваш за поддръжката и начални вноски както пише в статията Не съществуват.

13

До 15

преди 6 години

Ама нали се сещаш, че пета серия Баварец в Англия е 399 лири на месец и понякога има оферти до без депозит? А и в Англия всеки месец се регистрират между 350к и 500к нови автомобила. Просто няма място за сравнение с България. А иначе, сумите, за които говори този господин са си направо космически за нашия пазар като цяло. Трябва да взимаш чисти над 4000, за да си позволиш тази схема. Не че са малко на брой тези заплати, но крайно недостатъчно.

12

Анонимен

преди 6 години

Незнам какви са договорите в България но в Англия когато взимаш нова кола под наем с дългосрочен договор ( 3 години) всички сервизи,масла ,гуми и тн. се поемат от фирмата която ти я дава под наем.

11

от 12 поправка

преди 6 години

"...с течение на години..."

10

Мнение

преди 6 години

Нека и аз се изкажа. Повечето от вас, коментиралите по-долу - не сте прави. Дайте си сметка, че по въпросната "схема" реално не спираш да плащаш всеки месец с течение на годината една сериозна сума пари и в този ред на мисли се превръщаш в пермаментен донор за автопроизводителя. Ако толкова искаш да имаш веднага колата, която искаш а нямаш нужните пари - взимаш норм,ален кредит и си я изплащаш, а после си я ползваш още доволно дълго време. Това е къде къде по-оправдана инвестиция.

9

Анонимен

преди 6 години

А ти знаеш ли че когато взимаш кола под наем не те карат да си сменяш ти маслото а те ти то сменят и ти правят сервиза?

8

Анонимен

преди 6 години

Хората на запад не си харчат парите за глупости. Карат 3 г нова кола после връща и пак нова. Защо да я купува ? Така или иначе я сменя всеки три години!!!

7

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 5Сега сметни колко ще струва поддръжката на колата ти за 5 години и сравни

6

Инжинер

преди 6 години

Моля пишете някъде, че статията е платена реклама, а не независим журналистически анализ. Не е честно спрямо нас - вашите читатели. Аз за горе долу същата начална вноска и около 500 лв/м моята си я купих чистак нова. Карам я 4 години след като съм я изплатил и не е мръднала още. За 10-15 бона можеш да вземеш сравнително нова кола втора ръка и да си я караш спокойно.

5

ДО 5

преди 6 години

Приятел ,Тази Реклама е за Държавни Служители - Министри и Децата им .Не е за теб да плащаш от заплата 500 лева . Тези коли се плащат от Данъци от Държавата .

4

Анонимен

преди 6 години

ОКПрости сметки според числата от статията. Наемам кола и плащам аванс плюс месечни вноски за 5 години при минимума зададен.10000+60х700=52000лв.Както каза колегата от първи пост това са пълни глупости.

3

Анонимен

преди 6 години

Супер изгодно е за фирмите. Вместо да го купи взима го под наем. Наема е 100 % разход . След 3 години връщаш и взимаш нов.

2

Анонимен

преди 6 години

Даваш толкова пари, и накрая си пак без кола.

1

Анонимен

преди 6 години

До 1Кое по-точно? Напълно нормална практика в някой страни като Германия.