До Анонимен 56Аз имам 172 / Словом- сто седемдесет и двама/ ученици...при една писмена работа на месец времето, необходимо за проверка е грубо 1720 минути, или 28-29 часа...дежурствата са ми 24 часа месечно, за предварителна подготовка и т.н.т. не ми се говори...а писане на справки за отсъствия, динамика и т.н.т?
Колега от Провадия,писането на документи трябва да се оптимизира,но не може без него.Това не е просто "писане",а анализ,за да се видят и осъзнаят проблемите на детето,както и техните решения.Ако сте завършили ШУ сигурно ще Ви е трудно,защото подготовката Ви не е достатъчна за психологически анализ и гледате да избягате от проблемите!Съжалямам,че Ви го казвам,но е така!
До Консултации ли?Работния ден на учителя е 8 часа. Консултациите са в ранките на този ден. Не си познавате задълженията. Нормативаът, който е основание за образуване на щат, не представлява списък на моментитев които сте на работа.Длъжността трябва да е учител, а не преподавател, макар в дипломата да е назована преподавател по. В училиле работят учители, а не преподаватели.В университетаса преподаватели.
До Анониментова е само в края на срока. Заповядайте в училище и ще ви покажа бумащината - а после ще кажете дали е нормално.
Тук съвсем в реда на нещата е детето да повтори класа и никой не прави проблемот това,приема се за нормално
До РЦ СливенТакива като теб възпитават децата вкъщи точно по този начин и им втълпяват това мислене. После се чудим защо в училище някои деца се държат като Моугли/ако изобщо знаеш кой е той/. Дори не ти се издразних на глупостите,а ми стана жал за теб, защото никога няма да видиш нещо, което е по-далеч от носа ти. Ти си умствено, социално и културно ограничен. И такива си създал или ще създадеш. Направи услуга на обществото и спешно се кастрирай, ако вече не е късно да избегнем бедствието!
Учители, ученици, родители...а който не е влизал в училище, нека има желанието да влезе, да наблюдава и тогава да изразява мнение
Защо няма пари за обзавеждане на класните стаи като модерни компютърни кабинети , а има пари за безкрайно много безумия, свързани с писаници за реално неизвършени, но отчетени дейности? Защо всяко училище не притежава база, даваща възможност за истинско развитие способностите на децата - музикални, изобразителни, спортни, ..., защо няма автобус, който да откарва учениците до даден обект , където да бъде проведен часът, а не прегърбени и отегчени на чиновете...още много, много въпроси имаме ние,у
Учител съм. Написаното от колежката е жестоката истина - бумащината изсмуква енергията и силите на учителите. На практика те наистина не могат да си вършат работата- да работят реално за и с учениците. Вместо да използват време да четат , да се квалифицират, да имат възможността да общуват повече с децата, трябва да попълват бланки, формуляри, регистри, ... Вместо да имат време за модерно образование - изнесено навън - музеи, природа, ..., трябва пишат много ненужна информация.
Защо шведите като излязат от немско училище стават ядрени физици, а в България ровят по кофите???
За един срок да напишеш 10 документа на дете, ами извинявайте ама си звучи напълно нормално!
Само да добавя, че т. нар. "консултации" на изоставащите ученици са изцяло НЕПЛАТЕН труд за учителите. Това вече в никоя професия го няма: извънреден труд - неплатен. Естествено, че ще се пише "Слаб - 3". Той, човекът, като не иска или не може да учи, няма как да стане. Трябва да си луд, за да накажеш себе си заради такива.
Целта е просто да има три по милост, защото бъдещето на България от Факултета, Христо Ботев и други подобни гета не може повече от 2,5. Един заоволиран начин да ги бутат напред докат се оженят.
За това ли на детето ми написаха тройка по милост?А пред мен се направиха на много великодушни. Зора е бил да не дават допълнителните часове, които му се полагат.
До АнонименТВОЯТА ПОЗНАТА НА 35 Е ЗАПОЧНАЛА РАБОТА КАТО УЧИТЕЛКА, НО УЧИТЕЛКА НЕ Е СТАНАЛА. МОЖЕ БИ СЛЕД 10 ГОДИНИ ВЕЧЕ ЩЕ Е УЧИТЕЛКА.
Едва ли това е причинатаДецата напускат по две причини1 Емиграция2 Липса на интерес.По чървата причина напускат българчета турчета По втората са основно шведи.Те нямат изградена ценностна система затова и не виждат смисъл в образованието.Нека се изкара статистика заКолко шведи са завършили 3 клКолко 8 клКолко 12 кл. Тогава ще лъсне всичкоШведите ходят на училище заради помощите.Това е
Сложете едно бюро с държавен чиновник до паметника на "Попа" и ще видите как веднага ще намери работа на всеки, който мине покрай него !
Учителите – със сковани ръцe! Пишат по 10 документа за Слаб (2)